Dat was in eerdere jaren ook zo. De mensen die al kaarten hadden besteld kwamen direct door de wachtrij. Ach ja, volgens mij moet iedereen dit jaar wel kaarten kunnen kopen. Het lijkt rustiger dan afgelopen 2/3 jaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:26 schreef Llotyhy het volgende:
Nieuw tabblad geopend voor een vriendin, meteen erin, niet eens de wachtrij. Die wachtrij is bullshit mensen!
quote:
Ik kon nu nog maar max 1 kaart bestellen. Lijkt me al uitverkocht dus bijna.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:28 schreef portie het volgende:
[..]
Dat was in eerdere jaren ook zo. De mensen die al kaarten hadden besteld kwamen direct door de wachtrij. Ach ja, volgens mij moet iedereen dit jaar wel kaarten kunnen kopen. Het lijkt rustiger dan afgelopen 2/3 jaar.
hier nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:26 schreef Neraice het volgende:
Gewoon vernieuwen je komt er meteen in.
6 cijfers FTWquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:29 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Makkelijker te onthouden dan die van mij
Is geen lol meer aan zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:30 schreef Mandamo het volgende:
Kaartjes zijn al binnen maar heb nog 2 browsers openstaan waar ik nu het aantal kaarten kan kiezen. Gaat wel erg gemakkelijk dit jaar.
Hier inderdaad nog drie. Maar door al die mensen die even gaan kijken hoeveel nog (incluis mezelf) blijven er kaarten loskomen het komende uur.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:28 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik kon nu nog maar max 1 kaart bestellen. Lijkt me al uitverkocht dus bijna.
Ik heb ze wel gelukkig
Vernieuwenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:32 schreef Junkie het volgende:
Ik sta sinds 10:30 in de wachtrij, maar nog steeds niks.
F5 en niet doenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:32 schreef AMDB het volgende:
Ik wil een fatsoenlijk crashende website, waar ik anderhalf frustrerend zit te F5'en. Vroeger
Doe je dat ook?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu kan ik zonder wachtrij binnen 30 seconden een kaartje kopen.
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:33 schreef mr-green het volgende:
Heb nu 4 kaarten gekocht via ideal maar geen pdfje...
Je had om 11.00 moeten vernieuwenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:32 schreef Junkie het volgende:
Ik sta sinds 10:30 in de wachtrij, maar nog steeds niks.
Vorig jaar was de prijs hetzelfde, toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:34 schreef Pino112 het volgende:
Waarom wordt het elk jaar duurder btw?
Inflaasie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:34 schreef Pino112 het volgende:
Waarom wordt het elk jaar duurder btw?
Neuh, ik heb geen 1 keer vernieuwd en heb ze binnen.. ik ging erin rond 10:15quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je had om 11.00 moeten vernieuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |