Bullshit. Ook zonder die paar zwarthandelaren zou het zo snel uitverkopen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:03 schreef arkkey het volgende:
Ik bedoel dat als er geen zwarthandelaartjes en mensen met dollartekens in de ogen op die kaarten zaten te azen ik ook nog in mn nest had kunnen liggen.
Uit principe, moet je dat niet doen:)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
Voor de mensen die nu geen kaartje weten te bemachtigen: koop last-minute een ticket via zo'n derderangs ticketsite. Die dalen hard in prijs als er weinig van hun veel te dure kaarten verkocht worden.
IE bij mij af en toe ook.... naast Chrome... we blijven het proberenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:04 schreef mr-green het volgende:
Chrome heeft bij mij wel problemen. IE echter niet
Hij refreshed prima bij mij hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:59 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Maar hij refresht ook niet: kan niet goed zijn!
te druk om in de wachtrij geplaatst te wordenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:06 schreef louter_genieten het volgende:
hoe werkt dat via tel nummer?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:07 schreef mr-green het volgende:
ik wordt nu op alle browsers er steeds afgegooid...
Soms hier ook voor 30 sec.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij mij doet t cirkeltje in alle browsers stilstaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |