SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
Ik ga niet alles meesjouwen maar een paar of 4/5 gaat wel lukken.. Geef maar verzoek nummers t.z.t. ;-)quote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Nog een 17 februari erbij
Wel hopen dat bok kan, die man heeft een gruwelijke collectie die ik graag irl wil zien
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik ga niet alles meesjouwen maar een paar of 4/5 gaat wel lukken.. Geef maar verzoek nummers t.z.t. ;-)
En ik ga mijn best doen, maar denk dat het wel lukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nog aardig wat danquote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik ga niet alles meesjouwen maar een paar of 4/5 gaat wel lukken.. Geef maar verzoek nummers t.z.t. ;-)
En ik ga mijn best doen, maar denk dat het wel lukt.
Ik wil sowieso jouw oldblue zien!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat is nog aardig wat danhele tas vol.
Had naar atta ook bijna mijn collectie mee, NFxMomo volgens mij nietMaar dat was ook een sporttas vol
Neem 2 paar max mee1 aan en 2 los
Die had je ook meequote:Op zondag 3 februari 2013 23:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat is nog aardig wat danhele tas vol.
Had naar atta ook bijna mijn collectie mee, NFxMomo volgens mij nietMaar dat was ook een sporttas vol
Neem 2 paar max mee1 aan en 2 los
Die gaat sowieso aan of mijn redcoudquote:Op zondag 3 februari 2013 23:52 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ik wil sowieso jouw oldblue zien!
Haha ok dan was denk alles mee, behalve een potmeetspop die verkocht moet wordenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die had je ook mee
NF x momo vind ik ook erg cool!
Ik doe denk ik m'n ps aan en neem m'n samurai wel mee dan.
En dan na die tijd kan ik al bijna beginnen met m'n oldblue te dragen
17de is goed, iedereen van ons heeft elkaar toch weleens gezien bij mini-meet? Bok en atta hebben mij gezien. T_Fuff en atta, m1stral. Don en atta?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:30 schreef xSanjay het volgende:
Zullen we bij deze afspreken dat we meeten op de 17e?
Dan zou ik het alleen nog tof vinden als de mensen in Rotterdam nog even ga nadenken over de locatie. Ik kan me helemaal voorstellen dat het vreemd is om 10 rare gasten van het internet ff je huis in te laten, maar het zou wel tof zijn!
Past makkelijk met 10 man bij je vriendin joh.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:00 schreef don-diablo het volgende:
Kan toch ook in de stad afspreken ipv bij iemand thuis? M'n vriendin heeft niet echt een groot huis bijvoorbeeld.
Zou kunnen, maar tegelijkertijd ziet ze het niet zo zitten hahah.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Past makkelijk met 10 man bij je vriendin joh.
Can imagine, allemaal van die denim mafkezen in je huis.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar tegelijkertijd ziet ze het niet zo zitten hahah.
Niet elke fokker is een autist ;pquote:Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar tegelijkertijd ziet ze het niet zo zitten hahah.
Jij hebt in ieder geval bijna 4 x zo veel ruimte als ikquote:Op maandag 4 februari 2013 15:09 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb 70m2 totaal, ca 34m2 woonkamer, twijfel of het chill is. Zeedrager en m1stral hebben 't gezien (oke m1stral niet lang, maar toch). Zal eens overleggen met de vrouw des huizes.
Ik zeg doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
Rotown ligt best gemakkelijk denk ik, dicht bij centraal en het centrum.
Brabander?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:57 schreef zeedrager het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval bijna 4 x zo veel ruimte als ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een lee 101 selvage aangehad. Mooie broek, maar jammer van de zipfly.
#FREEBAJSKORV
Hoezoquote:
Sorry, Nederlands is nooit mijn goedste vak geweestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:43 schreef zeedrager het volgende:
[..]
Hoezo? Die als is goed hoor, er is namelijk sprake van een 'gelijkheid binnen een ongelijkheid'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
Ik zag alleen die vintage nudes, maar moet alles even uitgebreid bekijken. Binnenkort shoppen voor wat nieuws.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:06 schreef Licko het volgende:
Een shitload nieuwe stuff van N&F.. misschien dat ik daar 's voor een zomerbroek ga kijken, of hebben jullie tips?
http://www.rawrdenim.com/(...)tion-in-depth-guide/
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:06 schreef Licko het volgende:
Een shitload nieuwe stuff van N&F.. misschien dat ik daar 's voor een zomerbroek ga kijken, of hebben jullie tips?
http://www.rawrdenim.com/(...)tion-in-depth-guide/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |