Een eigen mening mag, maar als je anti-Joep en pro-Tigo bent geloof ik niet dat je echt serieus bentquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik mag er toch anders over denken dan jij? Vervelend dat je zo doet.
mij ook nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is mij nog niet eens gelukt één heel nummer uit te zitten
Dat ben ik wel, dus neem daarvan akte en lees eroverheen als je je eraan stoort.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Een eigen mening mag, maar als je anti-Joep en pro-Tigo bent geloof ik niet dat je echt serieus bent
Heb je een zware week gehad, jochie?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:17 schreef Paxcon het volgende:
Ik baal nog steeds dat Emma of Eva niet door is gegaan vorige week
Ik vind die nieuwe reclame met 'win kaarten' zo irritant... ik kan echt 7 miljoen leukere dingen bedenkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
mij ook nietAls ik naar de radio luister en zij begint te zingen dan schakel ik direct over naar een andere zender. Ik kan er écht niet naar luisteren gewoon.
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je een zware week gehad, jochie?
ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:17 schreef Paxcon het volgende:
Ik baal nog steeds dat Emma of Eva niet door is gegaan vorige week
Ja, die was ook goedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ook
volgende week herkansing met de andere Emma, Emmaloewe
Moeten er nog mensen uit dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is de sing-off (lees: tijdvulling)
quote:
Ik ben nu al zo'n beetje de rest vergetenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:19 schreef MissJ het volgende:
Deze meid vind ik echt de beste uit het team van N&S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |