Haar haar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze bedekt.
Zij is half Marokkaans maar geen moslim.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:29 schreef Jellereppe het volgende:
Vooruit, hier heb je een leuke Marokkaans/Zweedse model.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Half Zweeds en half Marokkaans. Had ik er al bij gezet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zij is half Marokkaans maar geen moslim.
Gaat hier om geile moslima's. Of ze nou blank, chinees of zwart zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Half Zweeds en half Marokkaans. Heb ik erbij gezet.
Yep, gewoon plaatsen. Volgens mij bedoeld TS Noord-Afrikaans en Arabische modellen met moslima's. Zijn definitie is niet heel erg duidelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Gaat hier om moslima's. Of ze nou blank, chinees of zwart zijn.
Arabierenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Yep, gewoon plaatsen. Volgens mij bedoeld TS Noord-Afrikaans en Arabische modellen met moslima's. Zijn definitie is niet heel erg duidelijk.
Haha, gewoon plaatsen. Niet moeilijk doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Gaat hier om geile moslima's. Of ze nou blank, chinees of zwart zijn.
Ja, ziet er zeker heel goed uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[ afbeelding ]
Die kenzas is wel goed
Het is misschien de spanning. Toch weer heel anders nu ze de status koningin/koning hebben. Ze zullen Nederland moeten vertegenwoordigen en hopelijk gaan ze dat goed doen. De waterbouwers hebben er in ieder geval vertrouwen in. Willem Alexander heeft veel kennis op dat gebied, dus dat kan in zijn voordeel werken bij staatsbezoeken waarmee een handelsdelegatie met hem mee reist. Zie link! Hoorde dat Saudi-Arabië in de toekomst wat waterproblematiek krijgt. Daar is ook veel geld te verdienen voor Nederlandse ingenieursbedrijven. Dan moet iemand wel de deuren voor ze openen. W-A heeft genoeg werk voor de boeg...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:53 schreef dr.Qwak het volgende:
Maxima keek anders ook niet echt blij n.a.v. de troonsopvolging van haar man WA.. Wat jullie?
Telegraaf artikel gelezen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is misschien de spanning. Toch weer heel anders nu ze de status koningin/koning hebben. Ze zullen Nederland moeten vertegenwoordigen en hopelijk gaan ze dat goed doen. De waterbouwers hebben er in ieder geval vertrouwen in. Willem Alexander heeft veel kennis op dat gebied, dus dat kan in zijn voordeel werken bij staatsbezoeken waarmee een handelsdelegatie met hem mee reist. Zie link! Hoorde dat Saudi-Arabië in de toekomst wat waterproblematiek krijgt. Daar is ook veel geld te verdienen voor Nederlandse ingenieursbedrijven. Dan moet iemand wel de deuren voor ze openen. W-A heeft genoeg werk voor de boeg...
http://www.telegraaf.nl/t(...)__Waterprins___.html
http://www.waterjobforum.nl/
Tja, het is de Telegraaf die het artikel publiceert, dus dat soort fouten verbazen mij weinig. Het gaat om de boodschap dat de watersector vertrouwen in W-A heeft. De toekomst zal uitwijzen of hij dat vertrouwen kan waarmaken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:11 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Telegraaf artikel gelezen.![]()
Is nogal een cynisch artikel volgens mij.![]()
Royal Haskoning doet óók aan watermanagment?!
Kunnen zij na die Linx heli ook even het waterhoofd van WA managen dan aub?![]()
Met zulke vijanden vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Dus Nederland is nu het land van de watermanagers.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja, het is de Telegraaf die het artikel publiceert, dus dat soort fouten verbazen mij weinig. Het gaat om de boodschap dat de watersector vertrouwen in W-A heeft. De toekomst zal uitwijzen of hij dat vertrouwen kan waarmaken.
Val mij er niet op aan. Ik ben een leek op het gebied van water, dus zal je zeker niet tegen spreken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:29 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Dus Nederland is nu het land van de watermanagers.![]()
Ik begin het eindelijk te snappen weet je: iets met ingenieur Leeghwater, molens en gemalen en zo.![]()
Maar we kunnen van een kluns geen ingenieur maken, maar om hem toch enig aanzien op dit gebied te geven noemen we hem manager?![]()
Zo zijn er veel met een rotgang omhoog gevallen hier in NL, maar nimmer zal het zo duidelijk worden als de komende tijd vrees hoop ik.
Ik val jou er ook helemaal niet op aan. Het enige dat ik van water weet is dat het niet te zuipen is en dat het altijd van hoog naar laag stroomt en van nature nooit andersom.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Val mij er niet op aan. Ik ben een leek op het gebied van water, dus zal je zeker niet tegen spreken.
Oh, ik weet het. Had het anders moeten brengen. Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:37 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Ik val jou er ook helemaal niet op aan. Het enige dat ik van water weet is dat het niet te zuipen is en dat het altijd van hoog naar laag stroomt en van nature nooit andersom.
Wel ben ik blij dat je me op de te constateren feiten niet tegenspreekt uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach dat kan jij niet wetenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 05:17 schreef Jellereppe het volgende:
Malika Hazzazi. Marokkaanse model en vrouw van Adriano Gallani. Staat niet heel goed aangeschreven in Marokko, omdat ze getrouwd is met de man vanwege zijn geld. Dat wordt over het algemeen daar niet echt gewaardeerd. Echte drigger noemen ze dat. Afijn, laat maar verder zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, hou op met die fake-ass wannabe moslima's te spammenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:57 schreef sinepedraap het volgende:
Dat zijn niet eens Moslima's ze hebben geen hoofddoek of blauwe plekken
Misschien een paar flinke tetten?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze bedekt.
Tja, je weet gewoon zeer weinig af van Marokko. Daar ga ik verder ook geen moeite in steken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:57 schreef sinepedraap het volgende:
Dat zijn niet eens Moslima's ze hebben geen hoofddoek of blauwe plekken
Nee jij weet weinig af van Marokko. kaaskop.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja, je weet gewoon zeer weinig af van Marokko. Daar ga ik verder ook geen moeite in steken.
Oké. Mijn moeder Marieke heeft mij het een en andere over verteld, vandaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee jij weet weinig af van Marokko. kaaskop.
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oké. Mijn moeder Marieke heeft mij het een en andere over verteld, vandaar.
Lol er zijn niet meer soorten marrokanen in NL dan waar Geertje over praatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oké. Mijn moeder Marieke heeft mij het een en andere over verteld, vandaar.
OT:
Maar even serieus. Het is wel waar. Men komt qua kennis niet verder dan het tuig in Schilderswijk en andere wijken in de Nederlandse steden. Daar ga ik verder ook geen moeite in steken. Heb dat al een aantal keren gedaan. Zonde van je tijd.
Kan ik niet tegenspreken, om de simpele reden dat je gelijk hebt. Je kan het wel beargumenteren, maar met harde feiten kun je niet komen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ach dat kan jij niet wetenen de rest van Marokko ook niet.... Dat zijn aannames
Haha, tuurlijk weet ik dat. Ben zelf een Berber. Vandaar dat ik hier zeer blanke en donkere Marokkanen post. Het was sarcastisch bedoeld. Let niet op mijn username. Dat kan voor verwarring zorgen. Als je geld hebt, dan kom je niet naar Nederland toe. Dan heb je betere mogelijkheden in de VS, Canada en de Scandinavische landen. Waarom naar een land gaan waar je belachelijk wordt gemaakt. Die mensen zullen wel gek zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lol er zijn meer soorten marrokanen dan waar Geertje over praat
Dat niet weten
Ruby ofwel Karima. Ze moest in januari nog komen opdagen in een rechtszitting omtrent Berlusconi.quote:
Ja, topmeid.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:27 schreef blup het volgende:
Oh trouwens, Maryam Hassouni!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy smoke...
Gelijk bitchenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ach dat kan jij niet wetenen de rest van Marokko ook niet.... Dat zijn aannames
Oerbeer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gelijk bitchen
Hij levert tenminste een bijdrage aan dit topic. Jij gaat er doorgaans zitten SC'en.
In de steden. Het platteland niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:43 schreef Oerbeer het volgende:
Marokko is wel met z'n tijd meegegaan.
Hi Jelle.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oerbeer.Goedemiddag, beste kerel.
Haha, we weten het, we weten het. Geen zorgen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef -supergirl- het volgende:
nee hoor oerbeer, ik ben niet gelijk aan het bitchenen zo vatte hij dat ook niet op aan zijn reactie te zijn.
Ik houd ook klein beetje rekening met dames. Heb mij nog stevig ingehouden met het posten van mannelijke modellen. Moslima's zul je zelden schaars gekleed zien gaan. Dus dan moet je het zoeken bij Marokkaanse dames die wat vrijer zijn in hun kleding. Dat is geen hogere wiskunde.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:05 schreef IPA35 het volgende:
Jellerep kaapt het topic en post vrouwen waarvan de helft amper moslima is en om mannen werd niet gevraagd.
In ieder geval,
voor de liefhebber:
Genoeg lekkers.
Waarom zijn al die lekkere Marokkaanse kippetjes half Marokkaans?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Jellereppe het volgende:
Het is genoeg geweest voor vandaag. Aju, mensen.
Hangt er vanaf wat je mooi vindt. Die mixen zijn gewoon leuk om te zien. Blank met lichtgetint komen best wel vaak mooie mensen uit is mijn ervaring.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom zijn al die lekkere Marokkaanse kippetjes half Marokkaans?
Ik vermaak mij er wel mee, ja. Heb maar een schijntje gepost. Wilde het niet te extreem maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:06 schreef RetRy32 het volgende:
Jellereppe wtf?
Nieuwe hobby gevonden?
Sla je niet een beetje door? O_o
Iraanse vrouwen zijn toch mooierquote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik vermaak mij er wel mee, ja. Heb maar een schijntje gepost. Wilde het niet te extreem maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |