Haha, we weten het, we weten het. Geen zorgen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef -supergirl- het volgende:
nee hoor oerbeer, ik ben niet gelijk aan het bitchenen zo vatte hij dat ook niet op aan zijn reactie te zijn.
Ik houd ook klein beetje rekening met dames. Heb mij nog stevig ingehouden met het posten van mannelijke modellen. Moslima's zul je zelden schaars gekleed zien gaan. Dus dan moet je het zoeken bij Marokkaanse dames die wat vrijer zijn in hun kleding. Dat is geen hogere wiskunde.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:05 schreef IPA35 het volgende:
Jellerep kaapt het topic en post vrouwen waarvan de helft amper moslima is en om mannen werd niet gevraagd.
In ieder geval,
voor de liefhebber:
Genoeg lekkers.
Waarom zijn al die lekkere Marokkaanse kippetjes half Marokkaans?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef Jellereppe het volgende:
Het is genoeg geweest voor vandaag. Aju, mensen.
Hangt er vanaf wat je mooi vindt. Die mixen zijn gewoon leuk om te zien. Blank met lichtgetint komen best wel vaak mooie mensen uit is mijn ervaring.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom zijn al die lekkere Marokkaanse kippetjes half Marokkaans?
Ik vermaak mij er wel mee, ja. Heb maar een schijntje gepost. Wilde het niet te extreem maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:06 schreef RetRy32 het volgende:
Jellereppe wtf?
Nieuwe hobby gevonden?
Sla je niet een beetje door? O_o
Iraanse vrouwen zijn toch mooierquote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik vermaak mij er wel mee, ja. Heb maar een schijntje gepost. Wilde het niet te extreem maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |