abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122904413
Tjasker?

Ik ben te lui voor weeguurtje :@
Of nee, ik bedoel dat dat altijd is als ik werk!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_122904455
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 06:39 schreef bodpa09 het volgende:
Free, ben je geschrokken van het gesprek of had je het wel verwacht? Wat denken ze dat het mkd voor F. kan betekenen? En is er een soort diagnose?
Er is in principe nog geen diagnose en er is niks gezegd wat we niet wisten of verwachten. Confronterend was het wel.
We denken wel een bepaalde kant op, maar dat is nog deels speculatie :)

Oooow, Hanen! Dat ken ik wel Bar :Y Maar dat is hier zinloos, want gebaren en dergelijke pikt hij ook niet op :) bedankt voor het aanbod.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:48:18 #203
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122906538
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:21 schreef Vanyel het volgende:
Tjasker?

Ik ben te lui voor weeguurtje :@
Of nee, ik bedoel dat dat altijd is als ik werk!
tjasker is het dagcentrum waar Roy naar toe gaat
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:50:13 #204
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122906614
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Er is in principe nog geen diagnose en er is niks gezegd wat we niet wisten of verwachten. Confronterend was het wel.
We denken wel een bepaalde kant op, maar dat is nog deels speculatie :)

Oooow, Hanen! Dat ken ik wel Bar :Y Maar dat is hier zinloos, want gebaren en dergelijke pikt hij ook niet op :) bedankt voor het aanbod.
Deed Roy ook niet hoor toen wij er mee startten, sterker nog, Roy pakt het allemaal nog maar sinds kort op.
Foto pico's doen wij heel veel mee, dat kan Roy wel al goed linken.
Gebaren sommige.
En voor de rest laten wij Roy maar leiden en volgen wij, dat werkt nog het aller beste.
pi_122907185
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 08:36 schreef laziness het volgende:

[..]

CB doet meten en wegen nu ook staand.
Wegen ging goed. Meten snapte hij niet dus dat is als nog liggend gegaan.

Maar waarom telt staand voor jou niet mee? Zo gaat het dus vanaf nu.
Een paar maanden weinig groeien kan natuurlijk. Sowieso is Dot een lange!
Nee hoor, staand doen ze vanaf een bepaald aantal cm's. Tot die tijd moeten ze nog in de bak.

Mijn dame moet dus nog gestrekt in die bak }:| wat ze he-le-maal niet leuk vindt. "zolang ze erin passen meten we ze hierin mevrouw" Swell :')

Ik bedoelde ook niet dat ik verwacht had dat mijnes de stats van O. gehaald had hoor! Juist helemaal niet, hij is idd erg lang :D Hier thuis gemeten kom ik bij mini steeds op iets anders uit, maar we zitten tegen de 80 cm. Qua kleding heeft ze echt 80 soms 86 nodig nu. Toegegeven de 86 zijn wel van de oudste geweest en dus enigszins de krimp door geweest :') Maar tussen de 80 en 86 cm zal ze wel zijn nu. Ik ben er zo trots op :D :') zo vanzelfsprekend dat groeien maar toch fijn als t ook een beetje behoorlijk gebeurd. nog een kleine disclaimer dan... de lengte van mn kind interesseert me niet zo, groot klein kort lang weet ik het, maar het feit dat er weer een normale curve gevolgd wordt is zo fijn <3
:)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:32:03 #206
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_122907917
Ik denk dat is protocol vanaf 2 jaar.
Als een kindje blijft staan zie ik het probleem niet. Wat een star vasthouden aan regels.

En als je kind niet goed staat zoals Dot? Al heeft ze de lengte om staand te meten.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_122908028
Ik dacht dat het staan na een bep leeftijd was, net zoals ze dan niet meer helemaal bloot hoeven op de weegschaal en hun ondergoed aan mogen houden bij de wvpk of arts.. Wat star zeg.. arme E'tje als een baby in de bak }:|
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:51:14 #208
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122908529
Nathan moest de laatste keer ook zogenaamd in de bak. Ik heb geweigerd. Mijn kind haat opzn rug gestrekt liggen en ik hou er niet van als mn kind krijst door een protocol.

Mignonne fijn dat ze weer een lijntje volgt!
pi_122909286
Als je kind niet zelf kan staan lijkt het mij zinloos om ze staande te meten.

En ik zou E. ook niet in die bak laten proppen onder de noemer van protocol ware het niet dat het nu even belangrijk is om een juiste meting te krijgen. 1 cm meer of minder maakt best een enorm verschil en is voor ons nu wel belangrijk dus het moet nu echt nog maar even zo. Daarna ga ik wel voor gewoon een staande meting. ;)
:)
pi_122913250
Mex moest vorige week ook nog zittend op die babyweegschaal en liggend meten, wij hebben geen bak, maar gewoon op de toonbank.
op het andere cb zag ik dat kinderen wel al staand mochten...maar hij vond het niet erg om te liggen, dus maakt mij niks uit.
pi_122913617
Hier was die babyweegschaal wel handig geweest :P
Gelukkig deden ze niet moeilijk. Arts wilde eerst dat,t nog een keer geprobeerd werd, maar toen we klaar waren vond ze t wel prima. Ze vond m goed in verhouding dus tja
pi_122914818
mocht ie ook niet proberen op de babyweegschaal?

ziet er wel gek uit eigenlijk..haha
pi_122915068
Oh geen idee, niet bedacht :D
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:02:53 #214
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122915075
wel lieve foto O+

Roy blijft niet eens staan op de weegschaal, dus een van ons word gemeten en dan met Roy op de arm nog eens op de weegschaal ;)
pi_122915240
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:32 schreef laziness het volgende:
En als je kind niet goed staat zoals Dot? Al heeft ze de lengte om staand te meten.
Weet niet hoe ze daar op het CB mee omgaan, in het ziekenhuis hadden ze geen andere optie. Was me ook een raadsel waarom het belangrijk was. Ik neem toch aan dat ze hoeveelheid adrenaline op basis van gewicht bepalen en niet van lengte.

*O* voor min of meer lange, maar iig groeiende E trouwens. Fijn dat t doorzet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_122915547
oja dat werkt idd ook Bar, doe ik ook met mijn kat!
was ik dan weer niet opgekomen.
pi_122915690
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:02 schreef _Bar_ het volgende:
wel lieve foto O+

Roy blijft niet eens staan op de weegschaal, dus een van ons word gemeten en dan met Roy op de arm nog eens op de weegschaal ;)
Hier op het CB hebben ze een weegstoeltje voor peuters :) Ons F-je blijft ook niet staan, maar wel 5 seconden zitten.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:10:48 #218
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122924291
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:16 schreef freecell het volgende:

[..]

Hier op het CB hebben ze een weegstoeltje voor peuters :) Ons F-je blijft ook niet staan, maar wel 5 seconden zitten.
ja dat weegstoeltje hebben ze ook,alleen daar blijft roy ook niet op zitten ;)

Roy heeft geen zitgat
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:51:16 #219
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_122926093
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Weet niet hoe ze daar op het CB mee omgaan, in het ziekenhuis hadden ze geen andere optie. Was me ook een raadsel waarom het belangrijk was. Ik neem toch aan dat ze hoeveelheid adrenaline op basis van gewicht bepalen en niet van lengte.

*O* voor min of meer lange, maar iig groeiende E trouwens. Fijn dat t doorzet.
hoe meten ze babytjes dan?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_122926707
We waren daar voor de allergieprovocatie. Daar komen denk ik weinig babytjes voor of daarvan weten de ouders dankzij regelmatig cbbezoek toch wel hoe groot ze zijn?
Allicht was t elders best mogelijk om liggend te meten, maar als t niet overdreven relevant is, doe je daar weinig moeite voor.
pi_122943853
Sofie is gestopt met uitslapen, en ik vind het best vermoeiend. Moeten nu een nieuw ritme vinden voor de dag. Maar het oude ritme beviel me zo goed. Ze was altijd tussen 9 en 10 wakker. En vanmorgen was het 7.30. Ik ben nu zo moe, Luuk drinkt ook nog in de vroege ochtend, dus met een beetje pech ben ik al om 6 uur wakker. Ik weet dat het in vergelijking met anderen nog luxe is, maar ik moet er echt aan wennen. Ik merk dat ik op dit moment ook niet een enorm leuke mama ben.
*poef* nu is het weg
pi_122982208
Werd tijd kj :P

Maar serieus, probeer aan te leren om snel weer in slaap te vallen na die voeding van 6 uur, pak je toch net een uurtje extra slaap.
En hoe is het met Sofies dutje? Valt die misschien in te korten of zelfs helemaal af te schaffen?
En zolang het kan nog even aan die moeheid toegeven, geen drukke uitstapjes enzo.
succes!
pi_122988726
Ik kolf na de voeding, omdat Luuk maar 1 kant drinkt smorgens. Als ik niet kolf dan plof ik.Sofie heeft van de week voor het eerst het dutje overgeslagen, en dat was geen succes, ze heeft het echt nodig. Ze slaapt nu ook 1.5 a 2 uur waar het voor het vroege wakker worden nog wel eens 3 uur kon zijn. We doen haar nu in de avond maar eerder naar bed, zodat ze wel aan dr slaap komt.
Het zal ook wel weer wennen hoor. Vanmorgen was ik blij met 7.45 ipv 7.15. Ze heeft toen nog drie kwartier bij ons in bed naar Nijntje gekeken, en toen is N er met haar uitgegaan. Ik werd om 10.45 wakker gemaakt dat Luuk honger had. Zo wisselen we het uitslapen nu maar af.
*poef* nu is het weg
pi_123006871
Ff deur in huis:

Iemand een idee of herkent dit soort uitslag??

Het begon als luieruitslag dachten we. Andere luiers geprobeerd, leek minder te worden. Zalfjes, poeder. Steeds lijkt het wel te verdwijnen en opeen steekt het dan de kop op. Nu zit het ook op haar been (foto) en vorige week zat er zo'n rare blaas op haar handje.
Het begint als een soort puistje. Vanmorgen zag ik een pukkeltje met echt een witte punt erop. En vanmiddag is het deze plek.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 17 februari 2013 @ 21:16:40 #225
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123007065
Krentenbaard misschien? Ik zou t sowieso even bij de huisarts laten zien. Zeker omdat het zeer besmettelijk is wanneer het krentenbaard is en Bram nog maar zo'n puppeltje
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')