Er is in principe nog geen diagnose en er is niks gezegd wat we niet wisten of verwachten. Confronterend was het wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:39 schreef bodpa09 het volgende:
Free, ben je geschrokken van het gesprek of had je het wel verwacht? Wat denken ze dat het mkd voor F. kan betekenen? En is er een soort diagnose?
tjasker is het dagcentrum waar Roy naar toe gaatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:21 schreef Vanyel het volgende:
Tjasker?
Ik ben te lui voor weeguurtje
Of nee, ik bedoel dat dat altijd is als ik werk!
Deed Roy ook niet hoor toen wij er mee startten, sterker nog, Roy pakt het allemaal nog maar sinds kort op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Er is in principe nog geen diagnose en er is niks gezegd wat we niet wisten of verwachten. Confronterend was het wel.
We denken wel een bepaalde kant op, maar dat is nog deels speculatie
Oooow, Hanen! Dat ken ik wel BarMaar dat is hier zinloos, want gebaren en dergelijke pikt hij ook niet op
bedankt voor het aanbod.
Nee hoor, staand doen ze vanaf een bepaald aantal cm's. Tot die tijd moeten ze nog in de bak.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:36 schreef laziness het volgende:
[..]
CB doet meten en wegen nu ook staand.
Wegen ging goed. Meten snapte hij niet dus dat is als nog liggend gegaan.
Maar waarom telt staand voor jou niet mee? Zo gaat het dus vanaf nu.
Een paar maanden weinig groeien kan natuurlijk. Sowieso is Dot een lange!
Weet niet hoe ze daar op het CB mee omgaan, in het ziekenhuis hadden ze geen andere optie. Was me ook een raadsel waarom het belangrijk was. Ik neem toch aan dat ze hoeveelheid adrenaline op basis van gewicht bepalen en niet van lengte.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:32 schreef laziness het volgende:
En als je kind niet goed staat zoals Dot? Al heeft ze de lengte om staand te meten.
Hier op het CB hebben ze een weegstoeltje voor peutersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:02 schreef _Bar_ het volgende:
wel lieve foto
Roy blijft niet eens staan op de weegschaal, dus een van ons word gemeten en dan met Roy op de arm nog eens op de weegschaal
ja dat weegstoeltje hebben ze ook,alleen daar blijft roy ook niet op zittenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier op het CB hebben ze een weegstoeltje voor peutersOns F-je blijft ook niet staan, maar wel 5 seconden zitten.
hoe meten ze babytjes dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Weet niet hoe ze daar op het CB mee omgaan, in het ziekenhuis hadden ze geen andere optie. Was me ook een raadsel waarom het belangrijk was. Ik neem toch aan dat ze hoeveelheid adrenaline op basis van gewicht bepalen en niet van lengte.voor min of meer lange, maar iig groeiende E trouwens. Fijn dat t doorzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |