abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122498752
haha wat een uitspraak As!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:55:47 #77
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122508515
Wij hebben deze morgen een audiologische test gehad(uitgebreide hoortest) Roy deed deze goed,alles zag er goed uit. Wel waren zijn trommelvliesen wat ingetrokken maar komt door de verkoudheid.
In elk geval lijkt er niks mis met zijn oren.

Verder nog een uitgebreid gesprek met de logopediste gehad,ook zij is erg tevreden over Roy,hij maakt grote sprongen door.
We gaan de fotopicto's verder uitbreiden,en ze komt binnenkort hier thuis mee draaien en hier thuis de foto picto's verder uitbreiden.

Alleen maar lof vanmorgen over Roy.
Vanavond nog een ouderavond.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:18:52 #78
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122509525
Wat fijn dat roy het zó goed doet bar *O*
pi_122513985
Roy *O* en Bar :*
Fake it till you make it...
pi_122514221
Wat goed van Roy!!!!
pi_122535339
Mooi zo bar, hoe ging de ouderavond?

Mex heeft zijn check ook weer gehad op het cb. Hij heeft knikvoeten en xbenen, dus we moeten goede schoenen aanschaffen. Voor het niet praten mogen we naar logopedie, maar ik wacht eerst de audiologische test af,alleen duurt dat wel erg lang.
Verder was alles goed.
Hij is gezellig de laatste tijd, maakt grapjes en is lief voor zijn zusje.
Slapen is nog steeds niet leuk en doet ie ook zo min mogelijk, maar hij krijst iig niet zo meer dat ie maar beneden wil.
Hij is ook fan van cars geworden, bizar hoe je huis dan veranderd in grote jongenshuis:-)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:39:03 #82
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122535884
Fijn dat alles.goed was verder met mex!

Ouderavond was goed,leuk om de andere ouders weer te zien (wij zien elkaar niet ivm de taxi die de kinderen brengt) hebben in roy zijn nieuwe klas gekeken,gesproken met zijn leidsters.
Het is echt een goed besluit geweest om roy daar naar toe te brengen. Ze kijken daar echt naar het kind.
Roy zit dat nogmaals zo op zijn plek.
Vorig jaar toen we voor dat besluit stonden en wij daar een rondleiding kregen,brak mijn hart en was ik stiekem kwaad,en wilde ik het stiekem niet,het was zo een enorme stap voor mij.
Maar nu nog geen jaar verder zie ik roy veranderen,vooruit gaan,genieten. Dan weet ik dit was/is zo nodig geweest.
:@
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:46:01 #83
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122536220
Zo ook vanmorgen ik had gesprek met de logopediste en roy speelde ondertussen in de groep,die hebben we niet gehoord.
Zo kreeg ik ook echt de tip mee om roy niet te behandelen als die 3 jarige die je ziet.
Maar behandelen als roy. Geen lange uitleggen,maar kort. Nee is nee niet de waarom erachter. ( zover is roy nog niet)
Vind hij bepaalde dingen moeilijk of lastig,laat roy nog meer leiding nemen.

Wij behandelden best nog vaak (te) als een normaal kind van 3. Maar dat is nog teveel informatie voor roy die begrijpt dat nog niet.

Dan voelde ik me even stom/dom maar was al gelijk over omdat ze aangaven het is moeilijk genoeg zoek het maar. Kijk gewoon naar roy,die is gelukkig,hij geniet,komt graag naar hier,is dolgraag bij jullie,hij gaat voorruit.
pi_122540476
Tess wilde vannavht zonder luier slapen .. Wakker maken om tr plassen lukte niet.
Vanmorgen was ze droog! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 februari 2013 @ 07:23:31 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_122540500
Go Tess! *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122541316
Wat goed van tess
pi_122543483
Tess *O*
Fake it till you make it...
pi_122545911
Leuk. Op http://www.nelly.nl/ (een online Zeeuwse nanny) kun je direct via de chat opvoedvragen stellen. :)

Net gevraagd om tips om met de jengelhuiltjes van L om te gaan. Kreeg de tip om haar te vragen wat ze zelf zou kunnen doen om het op te lossen. Valt me nog niet tegen. Had ik zelf nog niet bedacht. :P

Nee, ik heb geen aandelen. Het is een concurrent zelfs. :@ .

[ Bericht 5% gewijzigd door -Spring op 06-02-2013 13:48:00 ]
pi_122545929
En lief doen tegen Nelly. Ze doet haar best. O+
pi_122548697
Oh lachen Spring.. Heb ook eens wat gevraagd :D Ben benieuwd

Tess wat goed!!!

Klinkt goed Bar :D

O wilde vanmorgen graag zonder luier rondlopen.. Prima uiteraard!
Score was 1 plasje in het potje en 1 over haar speelgoed ;) (Gelukkig plastic)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_122549085
Goed van O Lamb!
pi_122549843
Spring, wat grappig zo'n online nanny :D

Wat goed Tess!!
Dyon was 's nachts al een paar maanden zindelijk, maar afgelopen weken ging het ineens een aantal keer fout. Sinds een paar dagen weer even een luier 's nachts aan, maar vannacht weer droog gebleven. Nog een paar dagen droog blijven dan mag hij weer zonder, al wil hij gelijk weer zonder.

Goed zo O!
Goede reden om het speelgoed weer eens schoon te maken toch! ;)

Wij gaan zo naar het consultatiebureau, eindelijk de 3 jaar controle. Hij heeft er zin in, dus hopelijk daar ook nog :)
pi_122556720
Bar, fijn dat het zo goed gaat.

*O* voor Tess.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_122559301
Bar, wat fijn dat het zo goed gaat met Roy! Heel fijn om te lezen!

Wat goed van Tess!
pi_122563533
Tess wat knap!

Hier hebben we de laatste drie weken ineens ongeveer 75-80% van de nachten een droge luier 's morgens. Ontzettend knap van onze kleine dame. Elke ochtend dat ze weer droog is maken we een vreugdedansje. En als het niet gelukt is zeggen we dat ze wel heel goedhaar best heeft gedaan en dat het vandaag vast wel weer gaat lukken om droog te blijven. :) Ik ben echt helemaal trots!
pi_122563805
Bar wat klinkt dat goed! Wat fijn dat hij zo goed vooruit gaat :)

Nikki, ook een dame die 's nachts meestal droog is, super!

Hier weer goedgekeurd op CB. Geslaagd voor de oogtest, de opdrachten (treintje namaken met blokjes, lijntje tekenen, blokjes in vormstoof) waren zo gedaan. Cijfertjes ook ok, bijna 96 cm en 13.6 kilo.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 09:32:47 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_122629015
Hier zitten we tot vervelens toe in de "ik wil nog een snoepje-fase"

Met stervende zwaan als Jochem niets krijgt. Maar het maakt dus niet uit of je 1 keer nee zegt, of 20 keer nee zegt, hij blijft vragen.
Elk ander eten wat je aanbiedt is niet goed, enkel snoepjes (nouja, misschien als ik nu patat zou aanbieden dat hij dan ja zou zeggen, maar dat ga ik nu niet aanbieden :P )

En soms doet ie zo dat ik echt denk dat ik een heeeeeeeel niet leuke mama ben en dat hij noooooooooit snoepjes mag :P En dan je lachen inhouden is moeilijk. Heel moeilijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 8 februari 2013 @ 09:34:15 #99
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122629042
Sterkte troel ;)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 09:35:50 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_122629075
Wil je een cracker? Nee, je moet de snoepjes pakken!
Wil je een boterham? Nee, ik wil snoepjes!
Ik wil snoepjes! Ik wil snoepjes! Ik wil snoepjes!
Druifjes? Nee snoepjes!
Een appeltje? Nee snoepjes! Snoepjes wil ik! Ik wil snoepjes (5x)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')