Ach gekkenhuis, koningshuis....quote:
Moet je een vergunning hebben om te demonstreren tegen de monarchie?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:45 schreef GSbrder het volgende:
Waarom is ze aangehouden? Niet om dat bord, me dunkt.
Misschien had ze geen vergunning om te demonstreren.
In je eentje demonstreren is geen demonstratie maar vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:45 schreef GSbrder het volgende:
Waarom is ze aangehouden? Niet om dat bord, me dunkt.
Misschien had ze geen vergunning om te demonstreren.
Lijkt me ook ja, vandaar dat ik dit topic heb gemaakt: waar ligt namelijk de grens?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
In je eentje demonstreren is geen demonstratie maar uiting van meningsuiting.
^^ Dat. Maar dat mag niet, de monarchie is op ondemocratische wijze aan de macht gekomen, en moet op ondemocratische wijze aan de macht blijven...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:47 schreef StephanL het volgende:
In je eentje demonstreren is geen demonstratie maar vrijheid van meningsuiting.
Het is maar net hoe de politie het in haar voordeel uitlegt natuurlijk. Ze hebben helaas veel wetten waar voor ze je kunnen oppakken. Misschien vroegen ze naar haar ID en liet ze die niet zien.Daarvoor pakken ze helaas ook mensen op, zeker demonstrerende mensen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:48 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja, vandaar dat ik dit topic heb gemaakt: waar ligt namelijk de grens?
Met die waxinegooier was dan ook volfens mij echt iets mee aan de hand.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:51 schreef penny-wise het volgende:
Die zit de komende 2 jaar zeker ook in "voorarrest" zoals die waxinelichthoudergooier
Met jou ook, nadat je zolang wordt vastgehouden voor allerlei onderzoekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met die waxinegooier was dan ook volfens mij echt iets mee aan de hand.
De woningnood is weer terug, plus dat er meer armoede is dan toen. Het zou kunnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:21 schreef ikhebgelijk het volgende:
Ik denk dat er op 30 april meer demonstranten zijn!
Onzin, volgens mij wel eens interview met vader van die gast gezien, die vond het ook nodig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Met jou ook, nadat je zolang wordt vastgehouden voor allerlei onderzoek
Irrelevant. Er zijn duizenden gekken die gewoon vrij rondlopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, volgens mij wel eens interview met vader van die gast gezien, die vond het ook nodig.
Een bord zal al gauw groter zijn dan...een waxinelichtjeshouder of zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:06 schreef Strani het volgende:
Er zal wel weer een heel verhaal achter zitten. Ik geloof niet dat iemand alleen wegens een bordje wordt gearresteerd.
Ze heeft dat bord ook niet naar z'n auto gegooid hè.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:46 schreef Jareth het volgende:
[..]
Een bord zal al gauw groter zijn dan...een waxinelichtjeshouder of zo.
Maar goed ook. Als het gooien van een waxinelichtjeshouder al twee jaar inrichting en bij wijze van trap in de rug ook nog vijf maanden cel oplevert was zij waarschijnlijk zo ongeveer standrechtelijk geëxecuteerd, denk ik zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze heeft dat bord ook niet naar z'n auto gegooid hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |