Precies zoals sommigen ook maar niet willen snappen dat de meeste mensen die 40k per maand verdienen sowieso niks toevoegen. Dat zijn nl. praatjes in het kaliber wij van WC-eend....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze willen ook maar niet snappen dat je mensen die niks toevoegen en fraude plegen sowieso niet moet hebben. Of ze nou 40k of 2k per maand verdienen.
Ik ben totaal niet gefrustreerd. Ik geef alleen voorbeelden en die worden genegeerd door mensen die er geen zak vanaf weten. Dat is wel frusterend.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Open er een topic over, dit heeft niets met een 100% toptarief te maken. Enige wat jij doet is je frustraties spuien
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:10 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Precies zoals sommigen ook maar niet willen snappen dat de meeste mensen die 40k per maand verdienen sowieso niks toevoegen. Dat zijn nl. praatjes in het kaliber wij van WC-eend....
Echt een focus heb je niet, hm?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet gefrustreerd. Ik geef alleen voorbeelden en die worden genegeerd door mensen die er geen zak vanaf weten. Dat is wel frusterend.
En het heeft te maken met mij mening dat de meeste mensen die 40K+ per maand verdienen, dit ten koste doen van de samenleving.
Nog altijd meer inhoud dan 2 a4tjes vol van Pharmacist en jou.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:12 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik ben diep onder de indruk van deze geweldige inhoudelijke reactie!
Lol, ik heb genoeg voorbeelden genoemd. Daar reageer je niet eens op man.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nog altijd meer inhoud dan 2 a4tjes vol van Pharmacist en jou.
Ik ben wel gefrustreerd en geef dat ook ruiterlijk toe, maar dat verandert helemaal niets aan de validiteit van dit punt. Het gros van de mensen die 40k+ per maand verdient, doet dat per definitie ten koste van anderen en dus op moreel oneerlijke wijze. Het is ronduit bizar dat sommigen dat maar niet willen snappen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet gefrustreerd. Ik geef alleen voorbeelden en die worden genegeerd door mensen die er geen zak vanaf weten. Dat is wel frusterend.
En het heeft te maken met mij mening dat de meeste mensen die 40K+ per maand verdienen, dit ten koste doen van de samenleving.
Blijkt iig dat ik een goede carriere heb gekozenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:16 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik ben wel gefrustreerd en geef dat ook ruiterlijk toe, maar dat verandert helemaal niets aan de validiteit van dit punt. Het gros van de mensen die 40k+ per maand verdient, doet dat per definitie ten koste van anderen en dus op moreel oneerlijke wijze. Het is ronduit bizar dat sommigen dat maar niet willen snappen.
Blij voor je (welke carrière/branche is dat eigenlijk, uit nieuwsgierigheid).quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:17 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Blijkt iig dat ik een goede carriere heb gekozen. Het volk heeft totaal geen idee hoe ze belazerd worden
Heb je daar ook een bron voor? Of gil je gewoon door je frustratie?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:16 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Het gros van de mensen die 40k+ per maand verdient, doet dat per definitie ten koste van anderen en dus op moreel oneerlijke wijze.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:22 schreef stopnaald het volgende:
[..]
En nee, niet eens. Een deel van het volk heeft geen idee hoe ze belazerd worden. Een ander (weliswaar kleiner) deel heeft dondersgoed in de gaten hoe ze belazerd worden, maar voelt zich machteloos, zie hier de bron van de frustratie.
Ik promoveer volgende maand in de farmaceutische wetenschappen, gerelateerd aan influenza. Daarna de farmaceutische wereld inquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:22 schreef stopnaald het volgende:
Blij voor je (welke carrière/branche is dat eigenlijk, uit nieuwsgierigheid).
En nee, niet eens. Een deel van het volk heeft geen idee hoe ze belazerd worden. Een ander (weliswaar kleiner) deel heeft dondersgoed in de gaten hoe ze belazerd worden, maar voelt zich machteloos, zie hier de bron van de frustratie.
Wat is dat voor idioot gebazel over bronnen. Ja, ik ben gefrustreerd. Dat was al vastgesteld. Briljant. En nou mag JIJ mij even uitleggen hoe het moreel WEL acceptabel is om 40+k te verdienen. Vooral omdat dergelijke salarissen alleen maar verdiend kunnen worden ten koste van anderen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:24 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron voor? Of gil je gewoon door je frustratie?
Man man man. Wat een oeverloos stupide gelul weer. Die werkeloosheid is inderdaad NIET de schuld van de werkvloer. De idioterie dat je met een goede opleiding heus wel een baan kan krijgen. Hallo, zeggen de werkloosheidscijfers je iets? Of denk je soms dat dat alleen maar analfabete diplomaloze dagarbeiders zijn.quote:[..]Machteloos omdat ze niet een goede baan kunnen krijgen zonder opleiding, en omdat het fijn is om de schuld altijd bij anderen te leggen ipv bij jezelf te zoeken.
Nee, machteloos omdat ze inzien hoe Nederland als land genaaid wordt door miljoenen griepvaccins te kopen, miljoenen doses waardeloos Tamiflu te kopen, dat miljarden belastinggeld naar de schuldeisers van Griekenland (=banken) door te spelen, miljarden staatshulp naar Nedelandse banken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:24 schreef Trommeldaris het volgende:
Machteloos omdat ze niet een goede baan kunnen krijgen zonder opleiding, en omdat het fijn is om de schuld altijd bij anderen te leggen ipv bij jezelf te zoeken.
Het probleem is volgens mij eerder dat veel van die "topmannen" vaak maar passanten zijn. Passanten wiens (persoonlijke) belangen vooral op de korte termijn liggen, terwijl bedrijven meer gebaat zijn met een beleid dat structureel en op lange termijn de continuïteit garandeert.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je punt slaat nergens op. Je hebt het over slechte en corrupte topmannen. En klaagt vervolgens over hun salaris. Je creëert je eigen fantasiebeeld van "de elite" en gaat daar vervolgens op afgeven. Je valt een parodie aan, niet de werkelijkheid.
99% van de topmannen levert een goede prestatie en 99% van de chirurgen levert ook een goede prestatie.
Dat zuig je gewoon uit je duim.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:09 schreef Pharmacist het volgende:
Jep. Als je mijn posts had gelezen had je ook gezien dat ik stel dat een groot deel van de mensen de achterlijke bedragen verdienen (40K+ per maand) dit doen ten koste van de samenleving.
Helemaal niet. Dat beargumenteer it. Bovendien stel ik het als mijn MENING, niet als een FEIT. Als je het er niet mee eens ben, kom met tegenargumenten.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zuig je gewoon uit je duim.
Jouw posts zijn overigens ook niet zo lezenswaardig hoor. En als het probleem is dat mensen geld verdienen ten koste van de maatschappij, dan moet je dat probleem oplossen en niet het inkomen afromen boven een lousy 500K. Dat is zoiets als naar aanleiding van het bericht dat de helft van de mensen die aan vechtsport doen criminele activiteiten hebben voor het gemak iedereen die aan vechtsport doet opsluiten.
1. ik heb al aangegeven waarom zelfs als je gelijk hebt dat geen reden is voor afroming; enquote:Op zondag 3 februari 2013 12:26 schreef Pharmacist het volgende:
Helemaal niet. Dat beargumenteer it. Bovendien stel ik het als mijn MENING, niet als een FEIT. Als je het er niet mee eens ben, kom met tegenargumenten.
Dan heb je kennelijk geen goed verhaal.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:26 schreef Pharmacist het volgende:
Anyway, ik heb het gehad met deze discussie. Het is duidelijk dat ik jullie niet kan overtuigen.
Natuurlijk niet. Ik heb genoeg voorbeelden gegeven mbt influenza en de banken met fucking bronnen. Mensen als jij blijven gewoon roepen dat ik het uit me duim zuig. Ik geef fucking bronnen man. Ik heb van jou kant geen bron gezien.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
1. ik heb al aangegeven waarom zelfs als je gelijk hebt dat geen reden is voor afroming; en
2. als jij het alleen maar als mening poneert... hoe kan ik dan met een tegenargument komen? Moet ik nietus! roepen?
Rot toch op man.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan heb je kennelijk geen goed verhaal.
Jouw redenering is als volgt: mensen die in een Mercedes rijden kunnen meestal niet inparkeren. Ik onderbouw dat door 5 foto's van heel slecht ingeparkeerde Mercedessen.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:28 schreef Pharmacist het volgende:
Natuurlijk niet. Ik heb genoeg voorbeelden gegeven mbt influenza en de banken met fucking bronnen. Mensen als jij blijven gewoon roepen dat ik het uit me duim zuig. Ik geef fucking bronnen man. Ik heb van jou kant geen bron gezien.
Nee.quote:
Wat een onzin. Jij gaat totaal niet inhoudelijk in op mijn argumenten.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jouw redenering is als volgt: mensen die in een Mercedes rijden kunnen meestal niet inparkeren. Ik onderbouw dat door 5 foto's van heel slecht ingeparkeerde Mercedessen.
Kom dus gewoon met een beter verhaal. En lees vooral niet over het deel heen van dat je het probleem op moet lossen en niet een symptoom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |