Alleen paupers en boeren met onderontwikkelde smaak eten daar met plezier.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:19 schreef GekkePoes het volgende:
Wokrestaurant, onbeperkt eten en drinken voor ¤25 per persoon.
Dan ben je zeker nog niet een goeie tegen gekomen. Wel eens geweest?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:21 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Alleen paupers en boeren met onderontwikkelde smaak eten daar met plezier.
dat slaat echt nergens op, datligt er toch helemaal aan waar je gaat eten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:17 schreef MrGuma het volgende:
Veel te veel. Ben gisteren uit eten geweest in een all-you-can eat restaurant. 25 euro.
Gemiddeld moet je tussen de 25-50 euro rekenen, hoofdgerechten zijn gemiddeld 15 euro denk ik? Nagerecht richting 5-10 en voorgerecht ook veel minder.
Want? Aan de post te zien gaat TS niet naar een fritewinkel en ook niet naar een tig sterren restaurant. Voor een gemiddeld restaurant zijn dat hele redelijke prijzen hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:18 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dat slaat echt nergens op, datligt er toch helemaal aan waar je gaat eten?
Veel restaurants hebben volgens mij tegenwoordig online ook een menukaart, als je weet waar je heen gaat, kun je misschien vast kijken.
Van der Valk naar rechtsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:21 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Daarnaast praat ik over het gemiddelde. Dus dat zit ik dus mooi in het midden. Patat frite naar links en van der Valk naar rechts. Dus ik zie je probleem niet?
het voorgerecht en nagerecht maken het duur. gemiddeld neem je 2x drinken denk ik, maar je kan makkelijk zonder voorgerecht. en koffie kan je thuis ook drinken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:28 schreef Karina het volgende:
De drankjes maken het meestal duur. Dus weinig drinken.
de meeste mensen die ik ken drinken gemiddeld meer. En koffie ook nog daar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het voorgerecht en nagerecht maken het duur. gemiddeld neem je 2x drinken denk ik, maar je kan makkelijk zonder voorgerecht. en koffie kan je thuis ook drinken.
Juist die combinatie maakt het juist aantrekkelijk om uit eten te gaan, 3 gangen met eventueel een aparte koffie en thee naquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het voorgerecht en nagerecht maken het duur. gemiddeld neem je 2x drinken denk ik, maar je kan makkelijk zonder voorgerecht. en koffie kan je thuis ook drinken.
Ik heb grote vriendengroep en familie waarin dit soort gedoe populair is. En ben persoonlijk nog geen goede tegen gekomen. Ook als mensen het heel hoog aanschreven vond ik het meestal niks.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan ben je zeker nog niet een goeie tegen gekomen. Wel eens geweest?
Want ik hoor niet bij één van de twee genoemde categorietjes. :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |