bordercolliesquote:
hondenquote:
Succesquote:
Hontenquote:
whutquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb een jogging onder mijn spijkerbroek aan, want is koud en mag van school geen jogging aan
#levenophetrandjequote:
Panda'squote:
Dit klopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef promisionxexposed het volgende:
IK BEN GEWOON AARDIG JA Fok-it
Oh shut up youquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef promisionxexposed het volgende:
IK BEN GEWOON AARDIG JA Fok-it
Dat leg ik net uitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
whutwaarom?
[..]
#levenophetrandje
Jaa die zijn ook lievquote:
nee ik bedoel waarom je geen joggingsbroek mag aandoenquote:
watquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb een jogging onder mijn spijkerbroek aan, want is koud en mag van school geen jogging aan
Jawel, maar nu doe je net alsof ik dat niet benquote:
Iets met proffesioneel kleden ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee ik bedoel waarom je geen joggingsbroek mag aandoen
nee jij bent ook heel aardigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, maar nu doe je net alsof ik dat niet ben
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee jij bent ook heel aardig
Kom strak in pakquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Iets met proffesioneel kleden ofzo![]()
op je werk kun je geen joggingbroek dragen dus op school ook niet
Kan het me wel voorstellen, van die mensen die met nike airmax, een joggingsbroek en een nickelson jas op school rondlopenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
paupers inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen, van die mensen die met nike airmax, een joggingsbroek en een nickelson jas op school rondlopen
Inderdaad extreem pauper en het ziet er niet uit, maar dat moeten die mensen toch lekker zelf weten?quote:
Oh zit best goed hoor, en is lekker warmquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar een joggingbroek onder spijkerbroek zit toch ook echt niet chill?
Kom anders in een pyjama broek, dat is geen joggingbroek
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant lijkt het net alsof je net je bed uitrolt als je met joggingbroek op school aankomt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Inderdaad extreem pauper en het ziet er niet uit, maar dat moeten die mensen toch lekker zelf weten?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh zit best goed hoor, en is lekker warm
Tuurlijk, maar dan vind ik het er nog wel achterlijk uit zienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Inderdaad extreem pauper en het ziet er niet uit, maar dat moeten die mensen toch lekker zelf weten?
&Pinguins!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Ratten, honten, kadden, hamsters, konijnen, muizen, ringstaartmaki's, chinchilla's, degoes
Klopt klopt. Ik ben er ook geen voorstander van (alleen als je ziek bent, een kater hebt of als je toetsweek hebt mag het).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant lijkt het net alsof je net je bed uitrolt als je met joggingbroek op school aankomt.
het is magiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kijk ff niet in de SC en gelijk 15 nieuwe berichten
Da's waar, maar om het nou als school te verbieden..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan vind ik het er nog wel achterlijk uit zien
Noord-Amerikaanse katfretten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Ratten, honten, kadden, hamsters, konijnen, muizen, ringstaartmaki's, chinchilla's, degoes
Nee, normale jeans die ik een maatje groter koopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Heb je dan een heel strakke joggingbroek en wijde jeans ofzo?
Je hebt wel een kleine haak zegquote:
Meid!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kijk ff niet in de SC en gelijk 15 nieuwe berichten
Vind ik niet. Toont desinteresse.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt klopt. Ik ben er ook geen voorstander van (alleen als je ziek bent, een kater hebt of als je toetsweek hebt mag het).
Maar alsnog, dat mogen ze lekker zelf weten toch?
like OMGquote:
Achja, ieder z'n eigen ding tochquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee, normale jeans die ik een maatje groter koop
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef msacras het volgende:
Op mijn oude basisschool is nu de regel woensdag-fruitdag, op woensdag mag je als tussendoortje geen koekjes meenemen maar fruit is verplicht.
Ach, als ik ziek ben en alsnog naar school kom of als ik 1 uur "les" heb, een toets maken, wil ik ook nog wel eens in m'n joggingbroek naar school komen.quote:
is hij groot genoeg voor jou?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt wel een kleine haak zeg
PAUPERRR!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach, als ik ziek ben en alsnog naar school kom of als ik 1 uur "les" heb, een toets maken, wil ik ook nog wel eens in m'n joggingbroek naar school komen.Maar dat is ook slechts zeer sporadisch
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Weekend joggingsbroeken dragen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:08 schreef msacras het volgende:
Wij hadden wel een keer op school pyjama dagBedacht met de leerlingenraad, gewoon een dag dat je in je pyjama naar school kon komen. Heel relaxed, en er waren mensen die serieus in panterprintbadjas en sloffen naar school kwamen
![]()
Ah meid toch, dat was zooooo uit de modequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
echt WTF en toen die ene dat ene dit, ik ging stuk
quote:
Misschienquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Fappen op de badkamer en komen op de tandenborstel van je broertje
baasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:08 schreef msacras het volgende:
Wij hadden wel een keer op school pyjama dagBedacht met de leerlingenraad, gewoon een dag dat je in je pyjama naar school kon komen. Heel relaxed, en er waren mensen die serieus in panterprintbadjas en sloffen naar school kwamen
![]()
Nee toen ik er zat ook niet, maar tegenwoordig blijkbaar welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn basisschool had nooit van die regeltjes
Nee okequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:09 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat het mag. Als ik zonder make-up of lenzen maar met m'n pauperhoofd en bril op naar school kom is dat ook geen blijk van desinteresse naar school ofzo, meer van 'meh er mooi uit zien kost moeite, zo kan ik langer in bed blijven liggen'
dude goorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja ik bedoel, je komt toch gewoon in bikini, wat maakt het jou nou uit dat het 4 graden isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah meid toch, dat was zooooo uit de mode
Ja hequote:
Ach, het ziet er niet heel stylish en classy uit ofzo, maar dat moet men maar lekker zelf wetenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee oketoch is het wel anders onbewust ofzo
Supermanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
haha zou ik ook wel een keer willen, scheelt aankledenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja he
Ik vond het wel echt een briljant plan, ik liep ook lekker in m'n pyjamabroek en uggs op school, chill.
zo van YOLO toch dushiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, je komt toch gewoon in bikini, wat maakt het jou nou uit dat het 4 graden is
Op mijn basisschool mocht niemand energy drinken, omdat dat als een softdrug werd gezien
Dat vind ik best goed, energy is echt moordend ongezond qua suiker en cafeïne, zeker voor jonge kinderen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, je komt toch gewoon in bikini, wat maakt het jou nou uit dat het 4 graden is
Op mijn basisschool mocht niemand energy drinken, omdat dat als een softdrug werd gezien
Was een jongen bij mij op de middelbare school. die kwam op de fiets in de winter gewoon zonder jas en kort t-shirtje aanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Faux. dushiquote:
Wat een baasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een jongen bij mij op de middelbare school. die kwam op de fiets in de winter gewoon zonder jas en kort t-shirtje aan
Zo een zat bij mij ook op schoolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een jongen bij mij op de middelbare school. die kwam op de fiets in de winter gewoon zonder jas en kort t-shirtje aan
hey youquote:
FISH alles enzo, maar ze kwam dus uiteindelijk naaktquote:
Ja die gast was zwaar autistisch hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Zo een zat bij mij ook op school
Ik zag 'm vandaag nog op het station staan in z'n korte mouwen tshirtje, mongol
LB liefjequote:
brrr moet er niet aan denken, heb het met lange mouwen al koudquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol echt hè.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die gast was zwaar autistisch hoor
x-Lily zekerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Lol echt hè.
Die jongen in kwestie van mijn school toen heeft ook al een jaar ofzo een relatie met een meisje uit m'n klas die zelf ook niet helemaal 100% is volgensmij
whutquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
FISH alles enzo, maar ze kwam dus uiteindelijk naaktSnel pica's genomen als een baas
Ja zo'n jongen hield zijn spreekbeurt over drugs in groep 5 en zijn vader werkte bij de politie, die nam drugs mee en energy en toen vond het schoolbestuur dat het drugs waren
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Hoe is het?quote:
En toen gingen we allemaal smoken jwz dropten die lsd beetje speedballen, echt gezellig groep 5, nostalgie dit datquote:
Wat voor restaurantquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef Fok-it het volgende:
En uit etenDoei schatjens
![]()
Inb4 LB`s reactie: vreetzak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
nee, Vreetse*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef Fok-it het volgende:
![]()
joloquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Bij de ah komt ook altijd zo'n oma altijd op birkenstocks, maakt niet uit hoe koud het is zij loopt op die slippers
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat voor restaurantVietnameesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
eetsmakelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef Fok-it het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En toen gingen we allemaal smoken jwz dropten die lsd beetje speedballen, echt gezellig groep 5, nostalgie dit dat
ik mis je nu alquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik denk dat ik vanavond naar een vriend ga, dus als jullie me dan missen dan weten jullie waar ik ben
MET DE TANDENBORSTEL VAN MIJN BROERTJE ZEKER HAHAHAHAquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja poetste ze haar tanden maar
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
MET DE TANDENBORSTEL VAN MIJN BROERTJE ZEKER HAHAHAHA
leuk!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik denk dat ik vanavond naar een vriend ga, dus als jullie me dan missen dan weten jullie waar ik ben
de 030 bbyquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:17 schreef InktvisHaak het volgende:
[..]
leuk!![]()
waar woon je eigg? Ik in gelderland
Jajaquote:
Gebruik wel beschermingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gelderlandquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:17 schreef InktvisHaak het volgende:
[..]
leuk!![]()
waar woon je eigg? Ik in gelderland
Ja dan kan je me wel gaan emo.giffen maar als jij aids krijgt, ik heb je gewaarschuwd!quote:
JIJ BENT GEMEENquote:
Noord-Holland voor echte bazenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De provincie waar jij woont___!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ZEELAND voor echte bazen
We zijn beide niet van die seksualiteitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dan kan je me wel gaan emo.giffen maar als jij aids krijgt, ik heb je gewaarschuwd!
jep school utrecht en ik woon er eigenlijk net buitenquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:20 schreef msacras het volgende:
Wat praten jullie toch snel en veel
ik ga even piano spelen en chillen, doei
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:20 schreef msacras het volgende:
Wat praten jullie toch snel en veel
ik ga even piano spelen en chillen, doei
Ik vergeef jequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OKE HET SPIJT ME IK ZAL HET NOOIT ME DOEN SORRY DUSHI![]()
![]()
Perfect eigenlijk, het leven loopt perfectquote:
OMGquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Politiebureau in dat filmpje kom ik elke dag langs
Hoezo verloopt jouw leven perfectquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Perfect eigenlijk, het leven loopt perfectMet jou?
Ik baal omdat ik een 4,4 voor maatschappijleer hebquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Perfect eigenlijk, het leven loopt perfectMet jou?
Nu niet meerquote:
Ja iedereen is versteld van onze entreequote:
Zo geweldig zijn we.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja iedereen is versteld van onze entree
Naar waarheen?quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik baal omdat ik een 4,4 voor maatschappijleer heb
[..]
Nu niet meer
Zekerquote:
quote:
he littlebrownie jij bent wel een mooi meisjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik baal omdat ik een 4,4 voor maatschappijleer heb
[..]
Nu niet meer
Dankjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:27 schreef InktvisHaak het volgende:
[..]
he littlebrownie jij bent wel een mooi meisje
quote:Weetje wat het is.. WIJ utrechters vechten voor ons zelf ! maar shit als je aan eentje komt is utrecht minder leuk. we vechten voor elkaar en soms tegen elkaar maar ik hou er van.. bevalt het je niet? kom dan gwn niet in utrecht pik.
Afz: 1tje van overvecht
Youtubequote:respect met de harde feit broeder
NEEquote:
NEE. je bent wel liefquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
DAN WIL IK EEN FOKSCHEIDING
quote:
Leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke leuk.![]()
lololol een vriend zijn nieuwe vriendin en hij logeren hier.
IK BAAL VAN MAATSCHAPPIJLEER CIJFERquote:
Nee, zeker zo'n wijk vol met tokies.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja hij komt uit een gehucht in Limburg genaamd Vols ken jij dat?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK BAAL VAN MAATSCHAPPIJLEER CIJFER
met jou?
Ja ik ook ik had een 6,5 van de weekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK BAAL VAN MAATSCHAPPIJLEER CIJFER
met jou?
bitchquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:35 schreef JRRY het volgende:
Achja zometeen uiteten dus ik ga weer toedeloes.
Nee het is de Limburgse vertaling van Vaals maar ik ga doeiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, zeker zo'n wijk vol met tokies.
quote:
ik een 4,4 jaquote:
Nee, dat is de vertaling niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee het is de Limburgse vertaling van Vaals maar ik ga doei
quote:
OMG ik ken iemand naast jou die daar woontquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee het is de Limburgse vertaling van Vaals maar ik ga doei
is goed dushi xdxdquote:
3kbquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:39 schreef AppelCake het volgende:
Iedereen zegt kader is dom maar als we gaan rappen zijn we gewoon de bom.
quote:
wooow jou heb ik lang niet meer gezienquote:
Wat heb je dan in ZH te zoeken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haarlem is Noord-Holland
quote:
quote:
Het leven is druk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
wooow jou heb ik lang niet meer gezien
geyl ;$quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
xdxdx ;;$;$
(die ;$ smiley)
aah en nu gaat ie weer?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:43 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het leven is druk.
+ avondje ziek geweest
![]()
![]()
quote:
quote:
Ja, gisteravond stevige koppijn en maagzuur dat vervelend wasquote:
quote:
Ik hou van haar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
verder geen woorden aan vuil maken.
Haar muziek ik wel leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt van niet.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja, gisteravond stevige koppijn en maagzuur dat vervelend was![]()
Daarom was Nod1g om kwart over 10 al aan het slapen
Hier nog wat gebeurd?
jaquote:
gewoon is best grappig xdxdquote:
is niks vergeleken met papa touwtjiequote:
xdxdxdxdquote:
Calzonequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza peperoni![]()
Niet calzone zijn qq
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza peperoni![]()
Niet calzone zijn qq
Mooien boeken xdxdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
!#)(* mensen die nooit een boek hebben opengeslagen en dan twitter volspammen met dit soort plaatjes [ afbeelding ] echt
paar welquote:
Jij bent best jong he?quote:
Heb er eigenlijk ook geen een van gelezenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken ze ook niet allemaal
Als er niets aan mankeert vind ik het perfectquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo verloopt jouw leven perfect?
IK DACHT DAT IK HET WIST EN TOEN EN TOENquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als er niets aan mankeert vind ik het perfect
@LB een 4,4 what happened
lucky youquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als er niets aan mankeert vind ik het perfect
@LB een 4,4 what happened
Er mag gehuild wordenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK DACHT DAT IK HET WIST EN TOEN EN TOEN
ik verwachtte 12quote:
* LittleBrownie huilt op Pizza_Pepperoni's schouderquote:
ik troost wel enzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
* LittleBrownie huilt op Pizza_Pepperoni's schouder
quote:
Ja toch smatje ;$ ;$quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
uithuilen in mijn nickelson bontkraag ;;$;$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |