abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122348903
Sidney werkt zelf partime bij een drogisterij.

Wat ik daar doe? Ik help mee met de bevoorrading tegenwoordig hebben we een heel geinig systeem, het systeem rekent uit wat je gemiddeld per week verkoopt via berekeningen per week uit vooraf gaande weken en dan krijgen we automatisch ingevuld wat bestelt moet worden erg handig.
Ook sta ik achter de kassa en help mensen in de winkel.

Ik werk in een redelijk grote stad, en we krijgen erg veel meisjes in de winkel van 14 t/m 25 met hele erge haar uitval,hebben, omdat ze elke dag hun hoofddoekje dragen.

Hierdoor kan er geen lucht bij komen, en dan krijg je al snel te maken met uitval van de haren.

Ze vragen bij mij om advies, zo ook vandaag.

Ik zei '' Ik kan je wel een shampoo aanraden, maar het beste is voor je haren om je hoofddoekje af te doen tijdelijk, of minder uur per dag te dragen.

Toen kreeg ik opeens te horen '' Wat ben jij een zielig jongetje, heb je wat tegen de islam ofzo weet je wat ik vroeg om advies maar ik koop niks hier doei kneus''.

Maar ik bedoelde het dus TOTAAL niet negatief, ik heb niks tegen de islam, alleen een shampoo kan bijdragen aan het tegen gaan van haar uitval, maar het enige wat daadwerkelijk helpt is vaker dat doekje af te doen.........

ik ben hiermee naar mijn manager gegaan, en nu mag ik niet meer als tip geven om te zeggen dat je je hoofdoekje wat minder om moet doen, maar moet ik gewoon de shampoo aan ze geven.

Klacht, zorgwekkend veel puber meisjes met haar uitval, en het is echt een zorgwekkende kwestie want de komende 3 jaar is het aantal met deze klachten bij ons fors toegenomen, wij verdienen eraan, door het verkopen van shampoo maar de echte REMEDIE hem minder dragen mag dus niet meer gezegd worden omdat mensen hierdoor zich aangevallen kunnen voelen.
Maar de grootste reden is natuurlijk uit financieel opzicht, gewoon de shampoo geven en klaar is natuurlijk ook beter voor de inkomsten van het bedrijf achja

Klacht, steeds meer jonge meisjes met haaruitval in de grote steden.
pi_122348972
Okay.
pi_122348984
Als ze toch een hoofddoekje dragen, wat boeit het dan. Zie je toch niks van
Heaven is a place on earth with you
pi_122349011
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
Ze dragen hem thuis niet als ze alleen met hun gezin zijn zo ver ik weet, en in de douche hebben ze soms echt veel haar uitval en daar zitten de meesten toch wel erg mee.
pi_122349012
quote:
Hun man wel.
pi_122349027
Wat geeft dat nou? Ze hebben toch een theedoeken op ^O^
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_122349029
Misschien luchtige hoofddoekjes kopen?
pi_122349033
wtf is dit
pi_122349047
quote:
voor jezelf is het leuk toch
pi_122349092
Ach het gaat dus alleen om moslimas die dat hebben, de rest heeft gewoon nog een volle bos
pi_122349153
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:29 schreef RetRy32 het volgende:
Okay.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 17:35:28 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_122349191
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:27 schreef sidney111111111 het volgende:
want de komende 3 jaar is het aantal met deze klachten bij ons fors toegenomen
:D :')
  vrijdag 1 februari 2013 @ 17:38:12 #13
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_122349283
haar is geen plant ofzo die licht nodig heeft :D en een hoofddoekje is geen vacuümverpakking _O-
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_122349315
Hoe weet je dat het aan hun hoofddoeken ligt? Als het wel klopt, moet je je baas daarop aanspreken. Wat voor opleiding heeft hij gedaan?
pi_122349334
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:27 schreef sidney111111111 het volgende:
Sidney werkt zelf partime bij een drogisterij.

Wat ik daar doe? Ik help mee met de bevoorrading tegenwoordig hebben we een heel geinig systeem, het systeem rekent uit wat je gemiddeld per week verkoopt via berekeningen per week uit vooraf gaande weken en dan krijgen we automatisch ingevuld wat bestelt moet worden erg handig.
Ook sta ik achter de kassa en help mensen in de winkel.

Ik werk in een redelijk grote stad, en we krijgen erg veel meisjes in de winkel van 14 t/m 25 met hele erge haar uitval,hebben, omdat ze elke dag hun hoofddoekje dragen.

Hierdoor kan er geen lucht bij komen, en dan krijg je al snel te maken met uitval van de haren.

Ze vragen bij mij om advies, zo ook vandaag.

Ik zei '' Ik kan je wel een shampoo aanraden, maar het beste is voor je haren om je hoofddoekje af te doen tijdelijk, of minder uur per dag te dragen.

Toen kreeg ik opeens te horen '' Wat ben jij een zielig jongetje, heb je wat tegen de islam ofzo weet je wat ik vroeg om advies maar ik koop niks hier doei kneus''.

Maar ik bedoelde het dus TOTAAL niet negatief, ik heb niks tegen de islam, alleen een shampoo kan bijdragen aan het tegen gaan van haar uitval, maar het enige wat daadwerkelijk helpt is vaker dat doekje af te doen.........

ik ben hiermee naar mijn manager gegaan, en nu mag ik niet meer als tip geven om te zeggen dat je je hoofdoekje wat minder om moet doen, maar moet ik gewoon de shampoo aan ze geven.

Klacht, zorgwekkend veel puber meisjes met haar uitval, en het is echt een zorgwekkende kwestie want de komende 3 jaar is het aantal met deze klachten bij ons fors toegenomen, wij verdienen eraan, door het verkopen van shampoo maar de echte REMEDIE hem minder dragen mag dus niet meer gezegd worden omdat mensen hierdoor zich aangevallen kunnen voelen.
Maar de grootste reden is natuurlijk uit financieel opzicht, gewoon de shampoo geven en klaar is natuurlijk ook beter voor de inkomsten van het bedrijf achja

Klacht, steeds meer jonge meisjes met haaruitval in de grote steden.
kale 16 jarige meisjes O+
Je maintiendrai
  vrijdag 1 februari 2013 @ 17:42:17 #16
351780 Piye
King of Kush
pi_122349417
Adviseer ze de volgende keer om de hoofddoek nooit af te doen, dan ziet niemand het.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_122349536
Daar hebben ze pruiken voor uitgevonden.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_122349575
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
Daar hebben ze pruiken voor uitgevonden.
Een pruik onder je hoofddoek? :')
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:08:03 #19
97111 ukga
Siewosie baas
pi_122350222
Vrouwen met hoofddoeken zien er toch niet uit. Ook wanneer ze hem afdoen
pi_122350317
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:08 schreef ukga het volgende:
Vrouwen met hoofddoeken zien er toch niet uit. Ook wanneer ze hem afdoen
Ben je dom?
pi_122350573
Sterk verhaal.
Rustig aan.
pi_122351167
Sowiezo als kill bij een drogisterij werken :')
pi_122351425
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:39 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Hoe weet je dat het aan hun hoofddoeken ligt? Als het wel klopt, moet je je baas daarop aanspreken. Wat voor opleiding heeft hij gedaan?
Drogisterij opleiding van het kruidvat
pi_122351478
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:38 schreef Flurry het volgende:
haar is geen plant ofzo die licht nodig heeft :D en een hoofddoekje is geen vacuümverpakking _O-
Klopt alleen het is wel erg slecht voor je haar, aanzienlijk veel meisjes met hoofddoeken hebben dit probleem helaas, bij meisjes zonder hoofddoek komt dit probleem in veel mindere aantallen voor. :)
pi_122351492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:46 schreef sidney111111111 het volgende:

[..]

Drogisterij opleiding van het kruidvat
:') _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')