Op vrijdag 1 februari 2013 17:27 schreef sidney111111111 het volgende:Sidney werkt zelf partime bij een drogisterij.
Wat ik daar doe? Ik help mee met de bevoorrading tegenwoordig hebben we een heel geinig systeem, het systeem rekent uit wat je gemiddeld per week verkoopt via berekeningen per week uit vooraf gaande weken en dan krijgen we automatisch ingevuld wat bestelt moet worden erg handig.
Ook sta ik achter de kassa en help mensen in de winkel.
Ik werk in een redelijk grote stad, en we krijgen erg veel meisjes in de winkel van 14 t/m 25 met hele erge haar uitval,hebben, omdat ze elke dag hun hoofddoekje dragen.
Hierdoor kan er geen lucht bij komen, en dan krijg je al snel te maken met uitval van de haren.
Ze vragen bij mij om advies, zo ook vandaag.
Ik zei '' Ik kan je wel een shampoo aanraden, maar het beste is voor je haren om je hoofddoekje af te doen tijdelijk, of minder uur per dag te dragen.
Toen kreeg ik opeens te horen '' Wat ben jij een zielig jongetje, heb je wat tegen de islam ofzo weet je wat ik vroeg om advies maar ik koop niks hier doei kneus''.
Maar ik bedoelde het dus TOTAAL niet negatief, ik heb niks tegen de islam, alleen een shampoo kan bijdragen aan het tegen gaan van haar uitval, maar het enige wat daadwerkelijk helpt is vaker dat doekje af te doen.........
ik ben hiermee naar mijn manager gegaan, en nu mag ik niet meer als tip geven om te zeggen dat je je hoofdoekje wat minder om moet doen, maar moet ik gewoon de shampoo aan ze geven.
Klacht, zorgwekkend veel puber meisjes met haar uitval, en het is echt een zorgwekkende kwestie want de komende 3 jaar is het aantal met deze klachten bij ons fors toegenomen, wij verdienen eraan, door het verkopen van shampoo maar de echte REMEDIE hem minder dragen mag dus niet meer gezegd worden omdat mensen hierdoor zich aangevallen kunnen voelen.
Maar de grootste reden is natuurlijk uit financieel opzicht, gewoon de shampoo geven en klaar is natuurlijk ook beter voor de inkomsten van het bedrijf achja
Klacht, steeds meer jonge meisjes met haaruitval in de grote steden.