PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ik?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weer een nieuwe held gevonden!
Wat vreemd dat hij nu ineens een UP krijgtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:57 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ] --> [ afbeelding ]
+7 dribbel op een silver
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez zijn goals bij Liverpool zijn veel indrukwekkender dan die van RvP bij Man utd.
Die Celtic versie was ook 66 nog?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat vreemd dat hij nu ineens een UP krijgtNet als Kearns die eerst al was getransferd zonder UP (ik had die versie gisteren nog in een pack)
quote:
Is die transfer er al? Zie m niet op de market/futhead..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, daarom is het zo vreemdRogic heeft ook geen UP gekregen
Ja, hij is alleen wel heel duur (niet zo duur als Piazon maar de laagste BIN op de Xbox is 21.5k)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is die transfer er al? Zie m niet op de market/futhead..
wollah wollah alah hakkenbarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat nou kom 1 v 1 zombies vanavond mafkut wollah
Is die Catania-versie dan ook uitgekomen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:12 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
DS, deze klopt niet volgens mij
[ afbeelding ]
Wow ik wist niet dat ze die taal ook in Friesland kende.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
wollah wollah alah hakkenbar
sgoed kill, ik geef je batta
Ach vriend het enige wat jij geeft is een wattuhstaafjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
wollah wollah alah hakkenbar
sgoed kill, ik geef je batta
Nee denk dat iemand bij Futhead "Catarina" heeft verwisseld met "Catania". Kon iig op PS3 geen Catania versie vinden. En bij de Futhead pagina staat Jan 23 transfer en die dag deed EA m naar Catarina.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die Catania-versie dan ook uitgekomen?
pfft tjap, batta ik zeg je battaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach vriend het enige wat jij geeft is een wattuhstaafje
Ga weg zemmerrrrquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
pfft tjap, batta ik zeg je batta
chicks die pils nuttigenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:50 schreef Lindgren. het volgende:
Trein terug. Tentamens zijn klaar.
Er gaat net een kjoet meisje naast me zitten die even een halve liter Heineken opentrekt. Het gezicht van de opa tegenover me deed me even hardop garpen.
Check Ultimatedb anders even? Misschien kun je het daar vinden?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:50 schreef Maver24 het volgende:
welke van de laatste transfers hebben een upgrade gekregen?, Google docs laat alleen maar de huidige rating zien en niet de nieuwe
Die ratings die je rechts ziet zijn de ratings van de UPsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:50 schreef Maver24 het volgende:
welke van de laatste transfers hebben een upgrade gekregen?, Google docs laat alleen maar de huidige rating zien en niet de nieuwe
Nee. Vaak zijn het qua uiterlijk en gedrag net mannen.quote:
... ik ben kieskeurigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:56 schreef Lindgren. het volgende:
*het meisje dat
[..]
Nee. Vaak zijn het qua uiterlijk en gedrag net mannen.Deze is op zich wel te raken (voor jou zeker!)
Ligt eraan hoe lang die kerel de PF vol houdtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Gaan Mertens en Bony weer in prijs omlaag of blijven ze nu voorlopig rond de 30-40k?
Ik zei het toch flapdrolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:11 schreef Maver24 het volgende:
Team weer veranderd naar 433, haha, ik kan ook nooit lang bij hetzelfde team blijven
Je hebt er 3? Dat is een beste investeringquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:35 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Denk dat ik deze maar weer ga verkopen.. heb geen geduld om ze nog een paar weken vast te houden
haha, heb ze wel alle 3 tussen de 6 en 8 k opgepikt dus maak er altijd wel winst opquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt er 3? Dat is een beste investering
Je moet doen wat je hart je ingeeft jongen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:58 schreef FutFan het volgende:
Is Lloris de 85k ook waard?
Of zal ik toch bij Hart blijven?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je moet doen wat je hart je ingeeft jongen...
Een paar met 7 chem is echt niet het einde van de wereld. De meesten hier benaderen dit te serieus. Je kunt beter een goede speler met 7 chem hebben dan een mindere speler met 9 chemquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maakt chem wel wat uit? ik denk altijd dat het maar een placebo effect heeft
Net 7 wedstrijden op een rij gewonnen dus divisie 1 titel met
Bony-Altidore
Elia-Wijnaldum-Eriksen-Narsingh
Pieters-Douglas-Marcelo-Rosales
Tyton
Door Elia hebben Bony,Elia en Wijnaldum maar 7 chem
Een vriend van me had vorig jaar Drenthe als LM in de verkeerde formatie op LW. 5 chem, joeg alles erinquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een paar met 7 chem is echt niet het einde van de wereld. De meesten hier benaderen dit te serieus. Je kunt beter een goede speler met 7 chem hebben dan een mindere speler met 9 chem
Is gewoon ons autisme. Als de manager het herstelt naar 100 vind ik alles best. Ik win wel vrijwel altijd tegen teams met minder dan 95 chemistryquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een vriend van me had vorig jaar Drenthe als LM in de verkeerde formatie op LW. 5 chem, joeg alles erinMaar als ik een team maak met minder dan 99 chem vind ik het gewoon kut
Je kan Mertens/Babel gewoon op LM doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maakt chem wel wat uit? ik denk altijd dat het maar een placebo effect heeft
Net 7 wedstrijden op een rij gewonnen dus divisie 1 titel met
Bony-Altidore
Elia-Wijnaldum-Eriksen-Narsingh
Pieters-Douglas-Marcelo-Rosales
Tyton
Door Elia hebben Bony,Elia en Wijnaldum maar 7 chem
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:10 schreef Rijst het volgende:
Het voelt goed om met Henry van links te komen en dan in de verre hoek finessen
Mijn oude team wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan Mertens/Babel gewoon op LM doenIk zou geen 3 spelers op 7 chem houden om Elia in je team te houden, zo goed is hij niet.
ik vond Lloris erg goed maar heb nu Hart en die is nog beterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:58 schreef FutFan het volgende:
Is Lloris de 85k ook waard?
Of zal ik toch bij Hart blijven?
Ook als je dat andere commentator duo neemt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wel jammer dat de commentator zijn naam uitspreekt als een Amerikaan.
Juist jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:57 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
haha, heb ze wel alle 3 tussen de 6 en 8 k opgepikt dus maak er altijd wel winst op
Geen idee. Soms zegtie Henry en de andere keer Henrie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook als je dat andere commentator duo neemt?
haha ja echt hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die gast die steeds over blessures lult hadden ze wel mogen weg laten.
Hij beschrijft de meest verschikkelijke valpartijen en wat seconden later staat de speler gewoon weer
HAHAHAHAHA die kop!!!quote:
Waarom zo weinig? Daar kan je gewoon minstens 80 voor krijgen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef Johnbon het volgende:
300.000 verkocht nog 700.000 over iemand interesse 55 euro... xbox
Hier ook na 4 keer F5 er pas weer inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Naar de webapp gaan is nog steeds niet helemaal optimaal. Opstarten gaat niet echt soepel
Bij mij doet ie het op het begin, log ik in en dan doet ie het een paar minuten nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier ook na 4 keer F5 er pas weer in
Ik vind het wel grappig haha. Die gasten kunnen niks anders dan hatenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haten op sesamstraat4. Nergens voor nodig dit.
snel geldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom zo weinig? Daar kan je gewoon minstens 80 voor krijgen...
Ja echt wat een stel homo's. Ik zou ze ff paar tikjes op de neus verkopen als ik jou was.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:36 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig haha. Die gasten kunnen niks anders dan haten
eerst maar die demo zien, dan zien we wel verderquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Verdomme weinig gemist hier
Grid 2 in mei
Ik ben wel benieuwd hoe sommige op dit forum er in het echt uit zien, volgens mij zitte er echt een paar tjappies tussenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja echt wat een stel homo's. Ik zou ze ff paar tikjes op de neus verkopen als ik jou was.
Zeg jij, met je unibrowquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:40 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe sommige op dit forum er in het echt uit zien, volgens mij zitte er echt een paar tjappies tussen
3 uur aan tafel gezeten en nu richting computer gerold, prima.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE THORBEN! HOE IS HET MET JOU DAN
Nou ik dacht laat ik eens interesse tonenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, alsof jou dat boeit
Jij bent zon homo uit het noorden.
Je laatste video was vet manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
3 uur aan tafel gezeten en nu richting computer gerold, prima.
En jij
Mooie GIF he?quote:
Voor het editen? Of om het idee te realiseren?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mooie GIF he?
Ik heb nu wel een soort van idee maar daarvoor heb ik Vip Baas Nl aka Pazzzl aka Vipazzl nodig
Klopt, maar moet toch wat nu GTA is uitgesteldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerst maar die demo zien, dan zien we wel verder
Jullie zijn net homo vriendjes, echt schattigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mooie GIF he?
Ik heb nu wel een soort van idee maar daarvoor heb ik Vip Baas Nl aka Pazzzl aka Vipazzl nodig
Dat laatste al zullen wel meer mensen hier het kunnen maar daar durf ik niet mee te praten. Die overgangen zijn nog niet erg netjes, misschien eens op youtube kijken hoe andere mensen dat doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor het editen? Of om het idee te realiseren?
Link je YT eensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mooie GIF he?
Waar post je de filmpjes danquote:
Ja die gif had ik gezienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat laatste al zullen wel meer mensen hier het kunnen maar daar durf ik niet mee te praten. Die overgangen zijn nog niet erg netjes, misschien eens op youtube kijken hoe andere mensen dat doenVan de ene naar de andere goal gaan ziet er soms wat apart uit.
Had wel een gifje gemaakt van een goal van rijst
Oh okequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb nog geen filmpje, alleen een gifje van 3 seconden
Was een grap van de THAD
Dat doe ik niet hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die gif had ik gezienWat is je idee dan of wil je het al verrassing houden/ ben je bang dat DS2 ermee vandoor gaat?
Pino?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:40 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe sommige op dit forum er in het echt uit zien, volgens mij zitte er echt een paar tjappies tussen
Na Viquote:
Goals, vooral van clubs waarschijnlijk omdat ik dat vooral speel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh oke
Maar wat zijn een beetje je plannen. Goal Compilaties of een Kummentarrie?
Ik heb niet zoveel mooie goals gezien bij Clubs toenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goals, vooral van clubs waarschijnlijk omdat ik dat vooral speel.
Ik heb nog geen headset en als ik Engels ga spreken gaat iedereen me sowieso afzeiken
Klopt ja, ligt er ook aan wat mooi is natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel mooie goals gezien bij Clubs toen
Doe pack only seriequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt ja, ligt er ook aan wat mooi is natuurlijk
Vrije trap van 25 meter is op zich wel aardig maar ook niet erg bijzonder. Met FUT kan je veel mooiere goals maken. Wil misschien wat met landenteams ofzo doen.
Der is best veel leuks met Fut te doen hoor. Spelers uittesten en toffe teams maken, daar is er nog genoeg ruimte voor want 90 procent van de filmpjes die er nu zijn zijn kut met peren. Plus je hebt al een fatsoenlijke achterban hier, als filmpjes iig een beetje tof zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt ja, ligt er ook aan wat mooi is natuurlijk
Vrije trap van 25 meter is op zich wel aardig maar ook niet erg bijzonder. Met FUT kan je veel mooiere goals maken. Wil misschien wat met landenteams ofzo doen.
Moet eerst beetje leren te editten en als ik commentary wil doen nog mic, maar ik denk niet dat ik een erg prettige stem heb om naar te luisteren (sowieso om tegen mezelf te praten zal wennen zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Der is best veel leuks met Fut te doen hoor. Spelers uittesten en toffe teams maken, daar is er nog genoeg ruimte voor want 90 procent van de filmpjes die er nu zijn zijn kut met peren. Plus je hebt al een fatsoenlijke achterban hier, als filmpjes iig een beetje tof zijn
waarom zit je zo lang aan tafel. Hier ook alles goed, lekker gedineert bij opa en omaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
3 uur aan tafel gezeten en nu richting computer gerold, prima.
En jij
Je eigen stem horen is echt raarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet eerst beetje leren te editten en als ik commentary wil doen nog mic, maar ik denk niet dat ik een erg prettige stem heb om naar te luisteren (sowieso om tegen mezelf te praten zal wennen zijn)
Waarom?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zijn de Ghanezen en Ivorianen al drie keer zo duur?
Dat is er een van zo'n quickscope kneuzenclan tochquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:56 schreef ThadCastle het volgende:
Speelde zojuist tegen deze man: http://www.youtube.com/user/Sprattyyy
We hebben zo'n 'family wok' ding, soort gourmetten maar dan met wokken. En mijn pa was weer thuis na zijn gebruikelijke weken buitenlandquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zit je zo lang aan tafel. Hier ook alles goed, lekker gedineert bij opa en oma![]()
Zijn de Ghanezen en Ivorianen al drie keer zo duur?
Ik vind jou stem op XBL niet storend, vind wel dat dat kan hoor. En tjah je kan ook eerst gewoon ff met de internete mic van je Laptop proberen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet eerst beetje leren te editten en als ik commentary wil doen nog mic, maar ik denk niet dat ik een erg prettige stem heb om naar te luisteren (sowieso om tegen mezelf te praten zal wennen zijn)
als DS2 het kan, kan jij het ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als GearsofNL het kan, kan jij het ook.
Je beschrijft je nu alsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja en ik praat vrij plat + de r is bij mij een soort w vaak dusja
Is je toch wel opgevallen neem ik aanquote:
Pics van de sloeries pl0xquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef vandermar het volgende:
Wtf, mijn zusje moet ineens een film kijken met andere sloeries.
Moet ik maar een beeldscherm van boven halen
Moet ik dit nu als een compliment opvatten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als DS2 het kan, kan jij het ook.
FaZe is wel een bekende clan maar weet niet precies of dat quickscope is of ook echt diehard. Hij is wel goed in quickscopen dat is zekerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is er een van zo'n quickscope kneuzenclan toch
Kunnen ik en stef da campo meedoen?quote:
Je mag dibsquote:
Neem een vna die sloeries mee naar boven dan bicboiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef vandermar het volgende:
Wtf, mijn zusje moet ineens een film kijken met andere sloeries.
Moet ik maar een beeldscherm van boven halen
Denkutwelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kunnen ik en stef da campo meedoen?
Nee, ik vind ze niet liefquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Neem een vna die sloeries mee naar boven dan bicboi
google je nu op 'hoe krijg je een baard' ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:12 schreef Rijst het volgende:
Ik ben al een tijdje een baard laten groeien maar het lukt niet
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:12 schreef Rijst het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
google je nu op 'hoe krijg je een baard' ?
Ik heb tegenwoordig een ringbaardje. Echt vet. Zonnebril op en ik ben net iemand uit zo'n maffia filmquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:12 schreef Rijst het volgende:
Ik kijk wel wie er allemaal online zijn dan, ken nog iemand die iig ook wel mee wil doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik doe ook wel mee als je nog geen date had met een ander
Nee maat had een aanrijding dus was er niet, waren anders toch maar met 3enquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kijk wel wie er allemaal online zijn dan, ken nog iemand die iig ook wel mee wil doen
Is het gelukt met de easter egg?
Okequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee maat had een aanrijding dus was er niet, waren anders toch maar met 3en
Ik speel niet zo veel BOquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk nog ooit BO2 online of alleen zombs net als TT?
Toefjes aka Heisenbergquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een ringbaardje. Echt vet. Zonnebril op en ik ben net iemand uit zo'n maffia film
Rick Gervaisquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een ringbaardje. Echt vet. Zonnebril op en ik ben net iemand uit zo'n maffia film
Ik heb echt een hekel aan scherenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rick Gervais
Ik vind het fucking irritantik scheer nu maar 1 keer per week maar dan heb ik alweer flink wat maar scheren vind ik ook kut
10:30 hebben we afgesproken bij mij in bed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef vandermar het volgende:
Ik heb de hoop gevestigd op het feit dat mijn zusje om 7 uur morgen moet werken en dus 6 uur eruit.
10 uur op bed hoop ik dan maar
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
10:30 hebben we afgesproken bij mij in bed.
Jij en VDM? Bah!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Grote bed danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vanavond? Doe maar 10 uur danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gelukkig ziet het er bij mij wel prima uitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan scherenMaar moet het elke dag anders ziet het er echt niet uit. Baardje laten staan is ook niet echt een optie, ook geen gezicht
Mijn moeder heeft de tv gekaapt voor een kut film en praat er alleen maar doorheenquote:
Ze wou nog douchen voordat ze kwam. Ze zei dat ze stonk na een dag bij haar broer in de buurt te zijn geweest.quote:
Zou ik dan nog een broer hebben?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze wou nog douchen voordat ze kwam. Ze zei dat ze stonk na een dag bij haar broer in de buurt te zijn geweest.
Hij was jarig, maar moest de hele dag opnames draaien voor zijn nieuwe programma. Geeft ie weer af op zijn vrouwquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de tv gekaapt voor een kut film en praat er alleen maar doorheen
Dus wat gebeurde er
Misschien bedoelde ze wel je tweede vader? Ze was niet zo duidelijk, had haar mond vol. If you know what I mean ....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zou ik dan nog een broer hebben?
Heb haar de hele dag niet gezien
Die mattie houdt gewoon goeie chillings met Jersie Cabral jwzquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het is geen lichte zaak iig van Fer, en geen verkrachting.
Seks gehad met een minderjarige
Ze was yoghurt aan het eten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze wel je tweede vader? Ze was niet zo duidelijk, had haar mond vol. If you know what I mean ....
Verkopen niet voor 200 BIN tenzij je geluk hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:35 schreef vandermar het volgende:
Zijn die silver ballen wat waard dan? Ik discard ze altijd
Echt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het is geen lichte zaak iig van Fer, en geen verkrachting.
Seks gehad met een minderjarige
Haha zijn vriendin was blijkbaar minderjarigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt?
Ribery 2.0 nu nog een litteken.
The fuckquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha zijn vriendin was blijkbaar minderjarigOnder de 16 dus
Fer is ook niet bijster slimquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
The fuck![]()
![]()
Ben je ook wel echt dom om zoiets als profvoetballer te doen
Dat is voor normale kerels al dom want die bitches liegen alles bij elkaar als je het uitmaakt laat staan als BN'erquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
The fuck![]()
![]()
Ben je ook wel echt dom om zoiets als profvoetballer te doen
Ik hoorde dat Ronaldo op FUT alle ballen aan het opkopen was, om zo misschien toch nog perongeluk een gouden bal te kopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verkopen niet voor 200 BIN tenzij je geluk hebt
Wauw. Dit maakt geen sens et al.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Ronaldo op FUT alle ballen aan het opkopen was, om zo misschien toch nog een gouden bal te krijgen.
Hij gaat ook teveel met Cabral omquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fer is ook niet bijster slim
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wauw. Dit maakt geen sens et al.
Ik kan me nog een keer herinneren (toen had hij pas net zijn debuut gemaakt voor feyenoord) dat hij door Jort werd aangehouden in de PC Hooft met zijn vriendin. Dat zag er echt lullig uitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij gaat ook teveel met Cabral om
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik had mijn moeder aan de telefoon en moest lachen
Enige ferstand is fer te zoeken bij die man. Ferdomme man, zoiets doe je toch niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fer is ook niet bijster slim
Woordgrapjes....enigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Enige ferstand is fer te zoeken bij die man.
Allemaal door die debiele directeurquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahah Leerdam was gisteren bij Vitesse, was er niemand voor hem aanwezig!!!!!!!
Nu hij in de buurt van Duitsland woont zegt hij niet meer: ik kom klaar. Hij zegt nu: ich komme FERtig!quote:
Hij was gisteren noch am Fernsehenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu hij in de buurt van Duitsland woont zegt hij niet meer: ik kom klaar. Hij zegt nu: ich komme FERtig!
Hahah
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb zin in ferkade
Ok, dit gaat te fer
haha te Ferquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb zin in ferkade
Ok, dit gaat te ver
dit was ferreweg de bestequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb zin in ferkade
Ok, dit gaat te ver
Waarom zou je die willen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:46 schreef Toefjes het volgende:
Slechte bronzen Ghanezen en Ivoorkust spelers kun je toch nog vrij snel 200c voor krijgen
Ik riep vanochtend nog: koop dan Ghanese spelers!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:49 schreef Vijf_voor het volgende:
Zit ik dan met 10 tiotés die niet verkopen
Essienquote:
Ja, vertel meerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Essien
Ik heb vanochtend 2 stuks Boateng gekocht (352), beiden BIN 21k. Laagste BIN in die formatie staat nu op 30k. Need I say more?
Zo duur? Thefuck?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Essien
Ik heb vanochtend 2 stuks Boateng gekocht (352), beiden BIN 21k. Laagste BIN in die formatie staat nu op 30k. Need I say more?
Voor veel Duitsers en een aantal Engelse k**kinderen wel jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Eigenlijk is dat nieuwe bekertoernooi dus een wisselbeker
Ok, en wat nog meer?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Do the maths: 9k winst voor de ene, die andere staat nu in mijn team
Vandaag bekend? Ik wist het eergisteren al.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:55 schreef Jelle_96 het volgende:
Alsof de duvel er mee speelt. Sinds gister hebben we digitale tv beneden, wordt vandaag bekend dat Sport1 de zender van de maand is. Gratis maand naar Sport1 kijken
Ok, ok, spannend! Wat nog meer?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verder heb ik net een nieuw carnavalspakkie op de kop getikt
Welke provider?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:55 schreef Jelle_96 het volgende:
Alsof de duvel er mee speelt. Sinds gister hebben we digitale tv beneden, wordt vandaag bekend dat Sport1 de zender van de maand is. Gratis maand naar Sport1 kijken
Ik las het vandaag pas op de twitter van Sport1.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vandaag bekend? Ik wist het eergisteren al.
Speel het nou eens leuk mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vandaag bekend? Ik wist het eergisteren al.
Faurlin CDMquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:49 schreef Zhano het volgende:
PalermoDoordat zij Formica kochten kan ik nu dit doen en de heren hebben allemaal geen links meer nodig verder:
[ afbeelding ]
Verder twijfel ik wel zak chips ik open ga trekken. Ik twijfel tussen paprika en bugles. Wie helpt me uit de brand?quote:
OMG, DE SPANNINGGGGGG. VERTEL MEER, DE SPANNING ZIT ERIN.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verder twijfel ik wel zak chips ik open ga trekken. Ik twijfel tussen paprika en bugles. Wie helpt me uit de brand?
Paprika, de rest kan de tyfus krijgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verder twijfel ik wel zak chips ik open ga trekken. Ik twijfel tussen paprika en bugles. Wie helpt me uit de brand?
Hoorde het eergister ofzo van een vriend, wel erg lekker ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:55 schreef Jelle_96 het volgende:
De rest hou ik lekker voor mezelfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
OMG, DE SPANNINGGGGGG. VERTEL MEER, DE SPANNING ZIT ERIN.
Anti-climaxquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De rest hou ik lekker voor mezelf
Je mag alleen kijken onder begeleiding van je paps?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef pascal08 het volgende:
YES! Ik heb ook Sport1. Nu nog m'n vader overhalen.
Beneden want wifi, zo koud is het toch niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:02 schreef pascal08 het volgende:
Ik moet zo dadelijk poepen. Ik twijfel tussen de WC boven en de WC beneden. Beide toiletten hebben vloerverwarming, maar de toilet boven heeft ook nog een kachel naast de toilet, alleen is daar het Wi-Fi bereik weer minder. Wat een dilemma.
hopelijk heb je geluk en hoef je niet te vegen manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:02 schreef pascal08 het volgende:
Ik moet zo dadelijk poepen. Ik twijfel tussen de WC boven en de WC beneden. Beide toiletten hebben vloerverwarming, maar de toilet boven heeft ook nog een kachel naast de toilet, alleen is daar het Wi-Fi bereik weer minder. Wat een dilemma.
Vraag je moeder anders even..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:02 schreef pascal08 het volgende:
Boven is altijd fijner, hebben geen vreemden lopen lekkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:02 schreef pascal08 het volgende:
Beter nog even wachten tot de aandrang nog wat groter wordt, want grotere ontladingquote:
Iemand heeft toen een shop gemaakt van Verbeek en Heisenberg samen..rijst ofzo?quote:
Achterlijke rode kaart zeg..vond dit echt geen doorgebroken speler.quote:
Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Achterlijke rode kaart zeg..vond dit echt geen doorgebroken speler.
Alsof Heerenveen gaat degraderenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Volgend jaar weer Heerenveen - Cambuur
Chaos in Leeuwardenhele stad wordt afgebroken als Heerenveen dan wint
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof Heerenveen gaat degraderen
NAC toch ook nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietquote:
Dat niet. Maar ik smul hier wel van.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nacompetitie. Dat zijn van die wedstrijden waar je als supporter in 90 minuten 10 jaar ouder wordtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietWillem 2 gaat er vandoor, de rest overleeft de nacompetitie wel
Gelukkig geen ervaring meequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nacompetitie. Dat zijn van die wedstrijden waar je als supporter in 90 minuten 10 jaar ouder wordt
Gewoon aangesloten op een computer monitor?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
Nog wat gemist vandaag?
5 uur lang fifa op de uni lopen spelenVaker ps3 mee
wtfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
Nog wat gemist vandaag?
5 uur lang fifa op de uni lopen spelenVaker ps3 mee
Dan ben ik er waarschijnlijk ook nog welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:12 schreef vandermar het volgende:
Ik denk niet dat ik mee kan doen om 10 uur met zombies
wordt eerder richting 12 uur godverdomme stinkhoeren
nah klein lokaal waar een +-40 inch tv scherm hingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon aangesloten op een computer monitor?
Pic van die stinkhoerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:12 schreef vandermar het volgende:
Ik denk niet dat ik mee kan doen om 10 uur met zombies
wordt eerder richting 12 uur godverdomme stinkhoeren
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand heeft toen een shop gemaakt van Verbeek en Heisenberg samen..rijst ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon ff gaan zwijnen daar, zijn ze zo weg en volgens mij ben jij daar heel goed in
Hoezo heb je zoveel?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:15 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Map pack maar even downen als die trutjes weg zijn
Faurlin is matig. Nelson Palermo is er nog niet. Stats van Formica zijn niet geweldig maar hij speelt echt lekkerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Faurlin CDM
Nelson RB
Maar Formica heeft nou niet echt geweldige stats toch?
Doe nu alvast danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:15 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Map pack maar even downen als die trutjes weg zijn
Dit heb ik dus ook: ik heb gewoon donkerblond haar, maar als ik mijn baard laat staan lijkt mijn baardhaar een beetje rossig. Daarom alleen niet scheren tijdens EK's en WK'squote:
Misschien waarvoor de lokalen bedoeld zijn? Vergaderen of studeren ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah klein lokaal waar een +-40 inch tv scherm hingKwamen er na een uur mensen binnen dat ze het lokaal gereserveerd hadden, moesten ze wachten tot we klaar waren met fifa potje
Daarna ander lokaal met ook zo'n tvWel chill, geen idee wat die dingen daar doen
Ja ik dacht dan is het in totaal het goedkoopstequote:
WIlde ik al doen maar nu is mijn zusje boosquote:
Ja denk het, welr aar dat ze het dan niet met een beamer doen of een gewoon pc scherm. Maar wel chill hadden in korte tijd 3 van dat soort lokaleng evondenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Misschien waarvoor de lokalen bedoeld zijn? Vergaderen of studeren ofzo?
Neukse!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn eega heeft behoefte aan een portie genegenheid. Later boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |