PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ik?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weer een nieuwe held gevonden!
Wat vreemd dat hij nu ineens een UP krijgtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:57 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ] --> [ afbeelding ]
+7 dribbel op een silver
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez zijn goals bij Liverpool zijn veel indrukwekkender dan die van RvP bij Man utd.
Die Celtic versie was ook 66 nog?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat vreemd dat hij nu ineens een UP krijgtNet als Kearns die eerst al was getransferd zonder UP (ik had die versie gisteren nog in een pack)
quote:
Is die transfer er al? Zie m niet op de market/futhead..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, daarom is het zo vreemdRogic heeft ook geen UP gekregen
Ja, hij is alleen wel heel duur (niet zo duur als Piazon maar de laagste BIN op de Xbox is 21.5k)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is die transfer er al? Zie m niet op de market/futhead..
wollah wollah alah hakkenbarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat nou kom 1 v 1 zombies vanavond mafkut wollah
Is die Catania-versie dan ook uitgekomen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:12 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
DS, deze klopt niet volgens mij
[ afbeelding ]
Wow ik wist niet dat ze die taal ook in Friesland kende.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
wollah wollah alah hakkenbar
sgoed kill, ik geef je batta
Ach vriend het enige wat jij geeft is een wattuhstaafjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
wollah wollah alah hakkenbar
sgoed kill, ik geef je batta
Nee denk dat iemand bij Futhead "Catarina" heeft verwisseld met "Catania". Kon iig op PS3 geen Catania versie vinden. En bij de Futhead pagina staat Jan 23 transfer en die dag deed EA m naar Catarina.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die Catania-versie dan ook uitgekomen?
pfft tjap, batta ik zeg je battaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach vriend het enige wat jij geeft is een wattuhstaafje
Ga weg zemmerrrrquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
pfft tjap, batta ik zeg je batta
chicks die pils nuttigenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:50 schreef Lindgren. het volgende:
Trein terug. Tentamens zijn klaar.
Er gaat net een kjoet meisje naast me zitten die even een halve liter Heineken opentrekt. Het gezicht van de opa tegenover me deed me even hardop garpen.
Check Ultimatedb anders even? Misschien kun je het daar vinden?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:50 schreef Maver24 het volgende:
welke van de laatste transfers hebben een upgrade gekregen?, Google docs laat alleen maar de huidige rating zien en niet de nieuwe
Die ratings die je rechts ziet zijn de ratings van de UPsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:50 schreef Maver24 het volgende:
welke van de laatste transfers hebben een upgrade gekregen?, Google docs laat alleen maar de huidige rating zien en niet de nieuwe
Nee. Vaak zijn het qua uiterlijk en gedrag net mannen.quote:
... ik ben kieskeurigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:56 schreef Lindgren. het volgende:
*het meisje dat
[..]
Nee. Vaak zijn het qua uiterlijk en gedrag net mannen.Deze is op zich wel te raken (voor jou zeker!)
Ligt eraan hoe lang die kerel de PF vol houdtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Gaan Mertens en Bony weer in prijs omlaag of blijven ze nu voorlopig rond de 30-40k?
Ik zei het toch flapdrolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:11 schreef Maver24 het volgende:
Team weer veranderd naar 433, haha, ik kan ook nooit lang bij hetzelfde team blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |