Als jij denkt dat ik iedereen over één kam scheer dan denk je dat maar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Aangezien PVV'ers mensen over een kam scheren, doe ik dat ook. Kwestie van je niveau verlagen tot dat volk. Best heerlijk om zo simpel te reageren. Je hoeft dan niet na te denken over je posts. Kun je sneller posten.
Ik zou het op mijn voorhoofd hebben laten tatoeëren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Echt jammer dat het niet waar is, ik had Die_Hofstadtgruppe zo graag die hele pier zien doen afbranden.
'FOK!er vernietigt Al Sahab-pier'
Natuurlijk niet. Maar jullie PVV-ers doen alsof het heel hoog op de agenda van elke Nederlander staat en mensen nergens anders meer aan denken. Als dat zo was had iedereen op de PVV gestemd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ohja, we stemmen daar natuurlijk per onderwerp.![]()
![]()
.
Tbs? Welnee daar moet je ten eerste aan meewerken dus dat doe je dan gewoon niet. Plus dat het zou insinueren dat je niet verantwoordelijk voor je daden zou zijn en dat is simpelweg niet waar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
TBS is ook een optie. Dan gaat men werken aan je terugkeer aan de maatschappij, als je daar meer aan hebt. Daar zit je meer dan een paar maanden aan vast, naar gelang je ontwikkeling. De rechter kan het TBS meermalen verlengen! Waarom denken mensen alleen aan straffen. Als er wat aan mankeert, dan hebben ze daar wel heel andere middelen voor. Cel is alleen voor het straffen, na een paar maanden kun je ook in een inrichting komen te zitten gelang wat de psycholoog concludeert.
Iedereen is er keihard in getuind. Het grote verschil is dat mensen die nog normen hebben niet gelijk gaan dreigen met brandbommen, al helemaal niet als je met een beetje logisch kunt nadenken dat de kans op de Pier op een dusdanige bestemming nihil is. Heb in dit topic al uitgelegd hoe dat precies zit met bestemmingsplan. Lees het terug bij eventuele interesse. Leer je ook nog hoe het er in Nederland officieel, dus zonder onderbuiken en waanbeelden, aan toe gaat bij rijksoverheden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alsof enkel de xenofoben erin trapten![]()
Sjonge, wat een slappe retoriek weer.
En jullie moslims extremisten...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar jullie PVV-ers doen alsof het heel hoog op de agenda van elke Nederlander staat en mensen nergens anders meer aan denken. Als dat zo was had iedereen op de PVV gestemd.
Was het niet de tweede of derde partij tijdje terug?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar jullie PVV-ers doen alsof het heel hoog op de agenda van elke Nederlander staat en mensen nergens anders meer aan denken. Als dat zo was had iedereen op de PVV gestemd.
Bwoah, als de linkse kerk een mening niet bevalt zijn ze veelal gevaarlijker in het resultaat dan het geschreeuw van wat rechtsen. Breek me de bek niet open.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Iedereen is er keihard in getuind. Het grote verschil is dat mensen die nog normen hebben niet gelijk gaan dreigen met brandbommen, al helemaal niet als je met een beetje logisch kunt nadenken dat de kans op de Pier op een dusdanige bestemming nihil is. Heb in dit topic al uitgelegd hoe dat precies zit met bestemmingsplan. Lees het terug bij eventuele interesse. Leer je ook nog hoe het er in Nederland officieel, dus zonder onderbuiken en waanbeelden, aan toe gaat bij rijksoverheden.
Hmm, wil alleen maar even erop wijzen dat cel maar een optie is. Je hebt veel gevallen die gewoon eerst een paar maanden cel krijgen en daarna jaren in een TBS-inrichting komen. Je moet meewerken aan het psychologische onderzoek, maar bij de erntigere gevallen kunnen ze ook dwang TBS opleggen. Dan heb je niks te willen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tbs? Welnee daar moet je ten eerste aan meewerken dus dat doe je dan gewoon niet. Plus dat het zou insinueren dat je niet verantwoordelijk voor je daden zou zijn en dat is simpelweg niet waar.
Maar hè: dat willen jullie toch zo? Strenger straffen is toch alleen voor de onderbuik?
Ik maak me weinig zorgen erover dat ik als gek gekwalificeerd zou worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, wil alleen maar even erop wijzen dat cel maar een optie is. Je hebt veel gevallen die gewoon eerst paar maanden cel krijgen en daarna jaren in een TBS-inrichting komen. Je moet meewerken aan het psychologische onderzoek, maar bij de erntigere gevallen kunnen ze ook dwang TBS opleggen. Dan heb je niks te willen.
Ik geef heel specifiek aan wie ik bedoel. Als jij geen PVV-er bent is er niks aan de hand. Als jij wel een PVV-er bent en er niet zo over denkt kun je mij verbeterenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En jullie moslims extremisten...
Ook zoiets.
Ja, wel raar dat heel Nederland op ze stemt en ze toch niet eerste worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Was het niet de tweede of derde partij tijdje terug?
Laten we inderdaad voor elke gebeurtenis een landelijk referendum organiseren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ohja, we stemmen daar natuurlijk per onderwerp.![]()
![]()
.
Oh, nee. Daar wilde ik ook niet naar toe met mijn post. Het ging mij om het punt dat veel gevallen na een paar maanden cel, nog lange tijd in zo'n inrichting komen te zitten. Al met al heb je dan jaren geen vrijheid en terecht. Ik zie jou er niet voor aan om een moskee in brand te steken. De redenen daarvoor houd ik voor mij. Je hebt kinderen. Dat leed doe je ze niet aan lijkt mij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik maak me weinig zorgen erover dat ik als gek gekwalificeerd zou worden.
Ik stel me een hele lange en brede kale man voor. Een stereotype neo-nazi. Maar dat is het interneteffect hé.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:09 schreef gnaeus het volgende:
Man man, reageer toch niet op x-ray. Als je hem in het echt zou zien lach je je dubbel. Die brandt geen moskeeen af.
Klopt. We zien direct wie jij met "jullie" aanwijst.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik geef heel specifiek aan wie ik bedoel.
Op belangrijke onderwerpen wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Laten we inderdaad voor elke gebeurtenis een landelijk referendum organiseren.
Erg efficiënt ook.
Ik zei 'jullie PVV-ers', dan zal ik het wel niet over groenlinks of VVD stemmers hebben. Ik weet niet waarom je dan nog bijdehand moet doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. We zien direct wie jij met "jullie" aanwijst.![]()
Ga vanavond wat nuttigs doen. Dit is niks.
Is zijn manier van reageren. Breek je daar de kop niet over.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zei 'jullie PVV-ers', dan zal ik het wel niet over groenlinks of VVD stemmers hebben. Ik weet niet waarom je dan nog bijdehand moet doen
Want de EO maakt ook altijd grappen over Jezus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:21 schreef ocho het volgende:
Een grap maken over Mohammed durven ze niet, stelletje scheiters
Tja, er zit een verschil in veel mensen schofferen door Jezus, Mohamed en Ganesha bij je grap te betrekken of een experiment uithalen hoe mensen reageren op een moskee op de Pier. Haha, ze zijn geslaagd. Niemand die dat kan ontkennen. Wanneer worden de PVV vragen behandeld door het kabinet? Die waren er binnen no-time bij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:21 schreef ocho het volgende:
Een grap maken over Mohammed durven ze niet, stelletje scheiters
De VARA neemt de moslimomroep op zich? Wist ik niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef ocho het volgende:
Ja tuurlijk over de Paus en Jezus durven ze wel, zie DWD en P&W etc. Als ze grappen maken over Jezus dan ook over Mohammed , durven ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |