Het gaat erom dat D_H beweert dergelijk uitspraken van jou gezien te hebben. Ik heb ze nooit gezien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geloof is een persoonlijke kwestie. Of ik wel of niet religieus ben is voor mij een privé-aangelegenheid.
Datzelfde kan je zeggen van mensen die in complottheorieën geloven of weet ik veel. Dan blijft het toch een mens he. Weet jij wel wat je allemaal zegt? Je gaat weer veel te ver, mijns inziens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een mens kan logisch redeneren. Een dier is bang voor het onweer omdat hij niet weet wat het is.
Een mens die dus in onzin als geesten en zo gelooft, tja.... Hoe achterlijk ben je dan?
Wat ben jij simpel zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een mens kan logisch redeneren. Een dier is bang voor het onweer omdat hij niet weet wat het is.
Een mens die dus in onzin als geesten en zo gelooft, tja.... Hoe achterlijk ben je dan?
Welnee joh slechts een paar maanden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je kinderen zitten dan drie jaar zonder pa en die moskee wordt gewoon opnieuw gebouwd.
Het is jouw leven natuurlijk..
Klopt, het was een aanvulling op jouw terechte bijdrage.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat erom dat D_H beweert dergelijk uitspraken van jou gezien te hebben. Ik heb ze nooit gezien.
Wat ik zeg dat het mij niet verbaasde als er een moskee kwam.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus je schaamt je niet voor het dreigen met geweld en hoe je door de mand viel maar zegt dat het je niet verbaasde?
Was je daarom zo boos gisteren? Omdat je wist dat het niet serieus was?
Interessant, die defensie mechanismen van het brein. Een fragiele ego kan het immers niet verwerken iets fout te hebben.
En dit geld dus niet voor jouquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een mens kan logisch redeneren...
Cash?quote:
Tja, blijft toch tegenvallen met die zetels van jouw partij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat ik zeg dat het mij niet verbaasde als er een moskee kwam.
En dat dreigen met geweld...Welke middelen zijn er tegenwoordig mogelijk zonder als racist/xenofoob/fascist te worden neergezet? Democratie? Een groot deel van de Nederlanders is tegen de bouw van meer moskeeën, wordt daar naar geluisterd?
TBS is ook een optie. Dan gaat men werken aan je terugkeer aan de maatschappij, als je daar meer aan hebt. Daar zit je meer dan een paar maanden aan vast, naar gelang je ontwikkeling. De rechter kan het TBS meermalen verlengen! Waarom denken mensen alleen aan straffen. Als er wat aan mankeert, dan hebben ze daar wel heel andere middelen voor. Cel is alleen voor het straffen, na een paar maanden kun je ook in een inrichting komen te zitten gelang wat de psycholoog concludeert.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welnee joh slechts een paar maanden.
Want 'lange straffen doen meer kwaad dan goed' toch?
Ik roep nergens op tot geweld, het zou me alleen niks verbazen omdat mensen erg gefrustreerd zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja, blijft toch tegenvallen met die zetels van jouw partij.
Of denk je dat er is gefraudeerd?
Weet je dat je een flinke taakstraf kan krijgen voor een oproep tot geweld? Je zou niet de eerste zijn..
Je hebt verder wel gelijk hoor, het gaat hem geen donder aan. Maar dat is het kenmerk van de xenofoob: alles en iedereen erbij slepen waardoor het gevaar nog groter lijkt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, het was een aanvulling op jouw terechte bijdrage.
Moeten we je post er weer bij halen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik roep nergens op tot geweld, het zou me alleen niks verbazen omdat mensen erg gefrustreerd zijn.
Tja, de komende verkiezingen zullen de zetels heus toenemen. Deze problemen worden niet opgelost met de GL of PvdA mentaliteit.
Het recht op gebedshuizen is deel van democratie Sjaak. En hoe groot is dat deel dat tegen is? En wat heeft dat met democratie te maken? Sommige dingen werken met vraag en aanbod. Er is vraag naar Moskeeën, dan worden er wat gebouwd. Er is vraag naar basisscholen/bibliotheken/ziekenhuizen, dan worden die gebouwd. Wat een individueel er van vind moet hij zelf weten, maar je kunt niet de bouw van een basisschool stoppen omdat je kinderen haat of zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat ik zeg dat het mij niet verbaasde als er een moskee kwam.
En dat dreigen met geweld...Welke middelen zijn er tegenwoordig mogelijk zonder als racist/xenofoob/fascist te worden neergezet? Democratie? Een groot deel van de Nederlanders is tegen de bouw van meer moskeeën, wordt daar naar geluisterd?
Alleen dat jij alle PVV'ers over één kam scheert zegt genoeg over jou.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is een PVV'er. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar sommige users neem ik bij voorbaat al niet serieus. Sonny is er een die op dat prachtige lijstje staat. Niet op de persoon bedoeld, Sonny, maar al je reacties bij elkaar die ik ooit heb gelezen doen je geloofwaardigheid met rasse schreden dalen tot onder het vriespunt.
De ironie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Alleen dat jij alle PVV'ers over één kam scheert zegt genoeg over jou.
We zouden eens een enquete moeten houden hoeveel mensen daar tegen zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het recht op gebedshuizen is deel van democratie Sjaak. En hoe groot is dat deel dat tegen is? En wat heeft dat met democratie te maken? Sommige dingen werken met vraag en aanbod. Er is vraag naar Moskeeën, dan worden er wat gebouwd. Er is vraag naar basisscholen/bibliotheken/ziekenhuizen, dan worden die gebouwd. Wat een individueel er van vind moet hij zelf weten, maar je kunt niet de bouw van een basisschool stoppen omdat je kinderen haat of zo.
Zoiets heet verkiezingen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:53 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
We zouden eens een enquete moeten houden hoeveel mensen daar tegen zijn.
Alsof enkel de xenofoben erin traptenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel weer mooi hoe je weer met open ogen in dit soort onzin trapt.
Er komt geen moskee op de pier.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:53 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Klopt. Aangezien PVV'ers mensen over een kam scheren, doe ik dat ook. Kwestie van je niveau verlagen tot dat volk. Best heerlijk om zo simpel te reageren. Je hoeft dan niet na te denken over je posts. Kun je sneller posten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Alleen dat jij alle PVV'ers over één kam scheert zegt genoeg over jou.
Haha democratie toepassen bedoel je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:53 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |