Mooie broek.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:05 schreef Atta-boy het volgende:
Hardloop wivahtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet echt de Gyakusou ninja steez, manquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:05 schreef Atta-boy het volgende:
Hardloop wivahtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan wel weer friggin' awesome hoorquote:
Maar wel je mooie schoenen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:49 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ging ook hardlopen he jongensdaar ga ik niet m'n mooie kleren voor aan doen.
Heb verder ook geen hardloop spullen dus heb gewoon een oude broek van een trainingspak aan en een hoodie.
Ze wegen idd bijna niks, maar dat doen m'n free ook niet. Je zou een keer een paar lunarglide moeten proberen met hardlopen. Meer demping en je voet is goed ingepakt en heeft overal steun dus minder kans op blessures etc.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:00 schreef Atta-boy het volgende:
Heb maar 1 paar hardloopschoenen![]()
Ze lopen juist wel lekker vind ik. Weegt ook zo goed als niks.
Ga jezelf heel hard slaan!quote:
Lunarglide ftw indeed, beveel ze nu ook al mijn vrienden aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ze wegen idd bijna niks, maar dat doen m'n free ook niet. Je zou een keer een paar lunarglide moeten proberen met hardlopen. Meer demping en je voet is goed ingepakt en heeft overal steun dus minder kans op blessures etc.
Niet, dacht ik, maar zoiets komt aardig in de buurt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:15 schreef Catnip het volgende:
Iemand die weet waar ik nike veters kan kopen?
footlocker.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:15 schreef Catnip het volgende:
Iemand die weet waar ik nike veters kan kopen?
Ik ben nog steeds erg blij met m'n lunarglide 1. Net terug wivah om in hardloop sferen te blijven:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:03 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Lunarglide ftw indeed, beveel ze nu ook al mijn vrienden aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Heb je normaal 10 dan? Die saucony zijn erg tof.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:15 schreef acbs2 het volgende:
GODVERRR, Verkeerde maat htm flyknit chukka geleverd gekregen van 290.
Heb een 10 besteld en een 9,5 binnengekregen.
Was wss nog 1 van de weinigen die ze wilde dragen. #forcedtoresell
Oh deze nog ff op de kop getikt. Om de pijn te verzachten
[ afbeelding ]
Ik zag de Saucony's staan, maar heb al een paar. Zoek de grijze versie nog in 10.5/11, als iemand ze spot...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:15 schreef acbs2 het volgende:
GODVERRR, Verkeerde maat htm flyknit chukka geleverd gekregen van 290.
Heb een 10 besteld en een 9,5 binnengekregen.
Was wss nog 1 van de weinigen die ze wilde dragen. #forcedtoresell
Oh deze nog ff op de kop getikt. Om de pijn te verzachten
[ afbeelding ]
Dan maar wat winst maken om de pijn te verzachten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:19 schreef acbs2 het volgende:
Yup heb een 10 nodig in die krengen. Ze zijn zo mooi![]()
FML!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |