Ik zag ze op adidas.nlquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Heb je gezocht? Nee he?
http://www.adidas.com/us/(...)cm_vc=STATIC_SEARCH#
Fapfapfap. Jij bent trouwens wel baller in runningspul man. Dat ninja jacket van nike was ook al zo duurquote:
Nice, voor hoeveel? Ik was ook nog wel geinteresseerd in je blazers opzich.. Heb eigenlijk wel liever de rode of de witte en allerliefst DS. Kon je staat op MP (als dat die van jou waren) niet goed bekijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Fapfapfap. Jij bent trouwens wel baller in runningspul man. Dat ninja jacket van nike was ook al zo duur
YMCMB heb m'n supreme blazers in 2 uur verkocht op ebay.
M'n element jas bedoel je. Dat was echt een bazen aankoop, ben er heel erg blij mee. Draag em bij erg koud weer soms als vest onder een jas en dan heb ik het gewoon heel snel warm.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Fapfapfap. Jij bent trouwens wel baller in runningspul man. Dat ninja jacket van nike was ook al zo duur
YMCMB heb m'n supreme blazers in 2 uur verkocht op ebay.
Die zwarte in us10,5 zijn die van mij idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef doo. het volgende:
[..]
Nice, voor hoeveel? Ik was ook nog wel geinteresseerd in je blazers opzich.. Heb eigenlijk wel liever de rode of de witte en allerliefst DS. Kon je staat op MP (als dat die van jou waren) niet goed bekijken.
kijk naar de prijzen van de producten?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:25 schreef apenkont het volgende:
is die mystery mix box van caliroots het geld waard?
http://caliroots.com/caliroots/product.asp?id=38364
Dit dus.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:47 schreef doo. het volgende:
Zou zelf nooit zo'n box kopen. Liever 1 tof item van 80¤ dan 6 net-niet mooie dingen van ¤120..
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:04 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Fugly? Ik heb ze ook..De Superstar en Courtstars zijn basis elementen voor mij qua sneakers. Ik heb altijd wel een paar beaters en een paar clean liggen, en je kunt gewoon lekker makkelijk GR kopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Het is FOK!quote:Op zondag 3 februari 2013 02:52 schreef doo. het volgende:
Zaterdagnacht 2:45 op fok, dat zijn de betere dingen! haha
Zag ze gisteren bij manus liggen. Aardige schoen idd.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Het is FOK!![]()
Nike SB Bruin BHM
Ik vind de croc swoosh wel iets hebben, niet over de top, gewoon clean.![]()
[ afbeelding ]
Zag ze inderdaad gister op Sneskernews. Had ze bijna zelf gepostquote:Op zondag 3 februari 2013 10:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Het is FOK!![]()
Nike SB Bruin BHM
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een heel raar werk rooster.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:52 schreef doo. het volgende:
Zaterdagnacht 2:45 op fok, dat zijn de betere dingen! haha
Hard.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Het is FOK!![]()
Nike SB Bruin BHM
[ afbeelding ]
fluffsquote:Op zondag 3 februari 2013 12:45 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Oh, die fluffs zoek ik trouwens in US 11. 10,5 kan ook nog wel.
oplage van 96 paartjes (maybe iets meer voor de skate crew). En de extra's waren ook tof, een fotoboek van Marcel Veldman, totebag + tee.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:52 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Zag ze inderdaad gister op Sneskernews. Had ze bijna zelf gepost.
Erg clean, en die rood/groene uiteindes van de veters zijn een leuk detail.
Over sb bruin gesproken, waarom zijn die fluff's zo duur.
Mocht iemand ooit een (N)DS paartje tegenkomen voor een goede prijs, laat het me weten. Heb weinig zin om meer dan 200 euro neer te leggen voor een skateschoen.
Helaas voor Atta niet de kleine maatjes. Ik was helemaal vergeten dat je ze zocht trouwens, kwam ze in HK paar keer in de sale tegen... Sorry man.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:14 schreef doo. het volgende:
Mensen zochten toch nog die Cons CTS OX Duck Camo? Bij frisco nog redelijk wat sizes.
Hierquote:Op zondag 3 februari 2013 14:49 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben geen fan van NB, maar die rode 710 samenwerking met herschel vind ik erg tof.
Edit: zijn die nog ergens te halen in 9,5? Ik zag ze alleen bij caliroots zo snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |