Heb jij niet die oldschools al uit de woei sale? Olifantengeheugen alles.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:03 schreef vault_tec het volgende:
als iemand vans in groen in de sale ziet online in US 7, pm mij <3
Ja, maar die vind ik mooi/zonde... als ik niks kan vinden wordt dat mijn lowlands schoen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:05 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Heb jij niet die oldschools al uit de woei sale? Olifantengeheugen alles.
In de sale? Wil ook ff wat hightech running gearquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:41 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag even een gyakusou longsleeve gescoord.Had ook bijna het rode dunne jasje gehaald, maar die heb ik eig niet nodig.
Nee. Voor het jasje wil ik terugkomen wanneer het sale is. Zocht nog een longsleeve voor hardlopen en nu heb ik er gelukkig 1. Pasvorm en materiaalgebruik zijn echt ace.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:43 schreef doo. het volgende:
[..]
In de sale? Wil ook ff wat hightech running gear
footlocker, volgens liggen ze nog in de sale ook nog. Niet online, je moet fysiek naar de winkel toe gaan. Anders de adidas Originals stores in Rotterdam of Den Haag.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:17 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand waar ik deze kan kopen in 42 2/3 ( het liefst voor onder de 50eur ?)
Heb je gezocht? Nee he?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:17 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand waar ik deze kan kopen in 42 2/3 ( het liefst voor onder de 50eur ?)
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
footlocker, volgens liggen ze nog in de sale ook nog. Niet online, je moet fysiek naar de winkel toe gaan. Anders de adidas Originals stores in Rotterdam of Den Haag.
max bids moet je nooit op hele bedragen doen, beter doe je $120.02 ofzo. Als je dan wordt overgeboden in de laatste seconden, dan kan je 2 cent nog je bieding redden. (Of de tegenpartij zet hoger in, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:38 schreef Atta-boy het volgende:
Cpt, geef die aan mij. Ik heb ze nodig.
Ahw fuckmylife, ik had de laatste tijd rustig aan gedaan om nu een paar yuketen boots te kopen dat op ebay stond.
Ik dacht dat ik vast bijna de enige was die ze zag omdat ik ze al in de gaten hield voor de seller ze op ebay deed.
Was ik dus niethij had ze eerst voor $150 op stuleforum gaan dus had m'n sniper op $120 gezet.
Werd ik gelijk overboden![]()
Zo zonde want die dingen zijn rond de ¤500 nieuw.
eey, jij mag geen advies geven over de concurrentquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Heb je gezocht? Nee he?
http://www.adidas.com/us/(...)cm_vc=STATIC_SEARCH#
Ik geef nergens advies, die fugly Adidas Superstars kunnen me gestolen wordenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
eey, jij mag geen advies geven over de concurrent
Fugly? Ik heb ze ook..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik geef nergens advies, die fugly Adidas Superstars kunnen me gestolen worden
Maar mijn sneakerkennis is uitgebreider dan alleen Nike, niemand kan me verbieden de Adidas of Reebok site te bezoeken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik altijd al, had hem op 122 gezet. Maar er ging iemand met 178 overheen ofzoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
max bids moet je nooit op hele bedragen doen, beter doe je $120.02 ofzo. Als je dan wordt overgeboden in de laatste seconden, dan kan je 2 cent nog je bieding redden. (Of de tegenpartij zet hoger in, dat kan natuurlijk ook)
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:04 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Fugly? Ik heb ze ook..Ik vind t meer schoenen voor kidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vind veel lelijk hoor
Allstars, bijna alle Adidas Originals, de meeste Air Max, Vans ga zo maar door
Whatever you're about to discover we off that.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind t meer schoenen voor kidsMaar ik vind veel lelijk hoor
Allstars, bijna alle Adidas Originals, de meeste Air Max, Vans ga zo maar door
Miley cyrus. Maar dat je al die schoenen lelijk vind. Zijn schoenen die veel gedragen worden door veel mensen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |