Toch weer een mazzeltje voor bajs. Nu heb je en een paar inneva en een paar htm chukka's die beide erg bijzonder en tech zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:24 schreef Bajskorv het volgende:
Gewoon 290, ging eerst iets mis en bleek ze later toch te hebben. Najs!
Weet niet of hier al op geantwoord is maar hier Einstein:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:15 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoe ik aan deze AM kan komen?Komen morgen uit...
He? Je bent raar hoor, ze staan er pas net op en alle maten zijn er nogquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef BenjaminLinus het volgende:
Op de site van nike zelf staan ze ook sinds een uur maar zijn ze al uitverkochtEbay vertrouw ik nooit echt..
Sweeeeet leukste festival van NLquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:50 schreef vault_tec het volgende:
Leta gaat naar lowlands... Mochten mensen van hier gaan moet je maar een pm sturen
vorig jaar 15 uur totaal geslapen ofzo. Ook een gasten tegen gekomen die zondag knock out ging bij onze tent. Was sinds donderdag al wakkerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Sweeeeet leukste festival van NL
Ik vind mezelf er nu te oud voor! Ik hou dat niet meer 3 dagen vol en slapen op LL is voor pussy's
Ik skip dit jaar. Geen zin om maar weer te moeten afwachten wat er allemaal gaat komen nadat ik kaartjes heb gehaald. Ik ga iig naar best kept secret festival.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:50 schreef vault_tec het volgende:
Leta gaat naar lowlands... Mochten mensen van hier gaan moet je maar een pm sturen
zou ik ook heen willen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik skip dit jaar. Geen zin om maar weer te moeten afwachten wat er allemaal gaat komen nadat ik kaartjes heb gehaald. Ik ga iig naar best kept secret festival.
Nee, ik heb alles Nike in 11, ook de HTMs. Je kunt misschien beter End nog proberen, die hebben niet eerst instore. Beginnen 12.00 GMT?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:39 schreef doo. het volgende:
Ahh nice Bajskorv, die inneva's zijn ook zo tering dope!! Zijn die htm's Toevallig 10.5? Als je ze toch niet wilt je weet me te vinden haha. Ik ga zo hanon nog proberen maar geef 't weinig kans.
Oh shit, End was natuurlijk middernacht. Iemand SNS bekeken? Ik weet zeker dat er nog eentje om 12 uur in de middag was...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:20 schreef acbs2 het volgende:
End was gisteravond om half 12 uk tijd uitverkocht. Droppen hun shit altijd te vroeg. En hanon ook net sold out in 1 minuut ofzo.
koop deze fantatische wmns AM90quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:10 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Whaaaaaat hmmm 40 is wel too big for me
Ik zoek wel zoiets met oranje en army colour.... andere tip maybe?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
koop deze fantatische wmns AM90![]()
[ afbeelding ]
Best Kept Secret lijkt ook erg gaaf te worden inderdaad. Alleen jammer dat er geen nachtprogramma is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik skip dit jaar. Geen zin om maar weer te moeten afwachten wat er allemaal gaat komen nadat ik kaartjes heb gehaald. Ik ga iig naar best kept secret festival.
SNS was vandaag online voor zweden only, en 4 februari voor rest van de wereld maar zullen wel al verkocht zijn aan de zweden.. Thanks thoughquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, ik heb alles Nike in 11, ook de HTMs. Je kunt misschien beter End nog proberen, die hebben niet eerst instore. Beginnen 12.00 GMT?
Ik heb dit jaar gewoon geen zin om weer kaarten te moeten halen terwijl ik niet weet wat er komt, plus ik wil weer een festival bezoeken zonder vrouwvolk aanhang.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:34 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Best Kept Secret lijkt ook erg gaaf te worden inderdaad. Alleen jammer dat er geen nachtprogramma is.
Weet nog niet wat ik deze zomer doe qua festivals. Zit erover te denken een paar weken naar Azie te gaan als ik het geld bij elkaar krijg dus dan blijft er weinig over voor festivals.
Wil wel waarschijnlijk weer gaan werken op LL. Gewoon drankuitgifte. Vorig jaar gedaan, vrij sweetie. 's middags werken en dan 's avonds/'s nachts feesten.
Vorig jaar geen cent uitgegeven en een kleine 200 euro verdiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Held! Hoe goed is de udon bij Koya...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |