Oe, die staan ook nog op mijn lijstje, maar ik wacht wel op de sale.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:51 schreef Valyx het volgende:
Pickup van de dag:
[ afbeelding ]
God wat lopen ze lekker.
hard...quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:38 schreef SHOOOTO het volgende:
New Balance M1300CP
[ afbeelding ]
Mylene is weer terug![]()
![]()
Als je iets heel graag wilt en je kunt het betalen, dan waarom niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:53 schreef Atta-boy het volgende:
Flight club gewoon alleen om te kijken, prijzen daar zijn ziek.
Die twee caps, past net.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:10 schreef Bajskorv het volgende:
Ik ga naar New York nog 2 weken naar Canada, dus zal weinig mee gaan lopen sjouwen. Hoewel, heb een Ford Explorer gehuurd in Canada, dus voldoende ruimte.
dit dus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:23 schreef Atta-boy het volgende:
Haha![]()
Denk dat de supreme store bijna leeg is though. Seizoen is bijna afgelopen nu
Dit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:08 schreef Atta-boy het volgende:
Vind ze keihard. Clean wit met gumzool = win.
Undefeated logo vind ik ook heel cool op de een of andere manier dus zou ze graag willen
Totally agree! Wit + gumzool =quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:08 schreef Atta-boy het volgende:
Vind ze keihard. Clean wit met gumzool = win.
Undefeated logo vind ik ook heel cool op de een of andere manier dus zou ze graag willen
Ik betaal voor je overbagage als je iets voor me mee neemtquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:20 schreef Bajskorv het volgende:
He, weekendje New York over twee weken. Waar moet ik langs, Atmos, Kith? Weet het in de VS eigenlijk niet zo.
Overgewicht is geen probleem, ik mag drie keer 30kg meenemen ofzo. Maar ik moet het wel sjouwen, hehe.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik betaal voor je overbagage als je iets voor me mee neemt
Als je een ticket regelt ga ik mee als draagkoeliequote:Op donderdag 7 februari 2013 13:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Overgewicht is geen probleem, ik mag drie keer 30kg meenemen ofzo. Maar ik moet het wel sjouwen, hehe.
Nou atta sla je slag.quote:Thank you for registering your interest in the upcoming Nike x Undefeated collaboration.
These shoes will release online Saturday 8th February at 00.01 (UK time). Due to limited quantities and large demand we are unable to offer a pre-order on this collection.
We will be receiving sizes UK 7 - 11 and the prices for the shoes are below.
Nike x UNDFT 18 x Dunk £129
Nike x UNDFT 18 x Hyperdunk £139
End. Ik hoef ze zelf ook zeker niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:19 schreef Bajskorv het volgende:
End of Hanon? Not for me, in ieder geval.
Das waar idd.. Nou ja, dan maar dikke sokken erbij of voor de resell hahah. Voor mij is het een easy pass.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vanaf UK7. atta heeft toch US7?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie van deze?
Vind ze best tof alleen af1 is altijd zo bulky dat ik er nog nooit een heb gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |