quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk best wel snel gaan! Dus binnekort mensen lastig vallen met nuclaire fall out
Tevens: [ afbeelding ]![]()
Trouwens nog antwoord gekomen op je vraag over die treinen?quote:
niet aan toegekomen het te vragenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:08 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Trouwens nog antwoord gekomen op je vraag over die treinen?
Ga je eens heel diep schamen. Anders doe ik het wel.quote:
tussen de 45 en 80 euro (45 voor normaal of limited edition, ~55-60 voor de collectors edition en 80 voor de digital deluxe editionquote:Op zondag 3 februari 2013 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat gaat dit spelletje trouwens kosten?
Prijzen Budgetgamingquote:Op zondag 3 februari 2013 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat gaat dit spelletje trouwens kosten?
zelf zit ik te dubben tussen de collectors edition en de digital deluxe..quote:
Wat is eigenlijk het verschil?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:35 schreef mschol het volgende:
[..]
zelf zit ik te dubben tussen de collectors edition en de digital deluxe..
@Johan:
ik heb het gevraagd, helaas niet uitgebreid gevraagd maar twitter heeft echt shit korte berichtjes
Collectors edition: (ruwweg 55 euro)quote:
Hmm, de DD is wel erg duur.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:46 schreef mschol het volgende:
[..]
Collectors edition: (ruwweg 55 euro)
1x DLC (UK/DE/FR, afhankelijk van waar je em koopt)
het superhelden pakket
base game
tindvd case + installatie dvd
DD edition: (80 euro)
3x DLC (alle 3 de steden)
Superhelden pakket
base game
Diamond park DLC
Alleen bij Origin store te bestellen..
dit is wat ik er van weet iig
twitter:moskow23 twitterde op zondag 03-02-2013 om 06:04:01@Mschol They actually have different tuning values. Ask @MaxisGuillaume for the details. reageer retweet
erzit dus wel degelijk een voordeel aan de voertuigentwitter:MaxisGuillaume twitterde op zondag 03-02-2013 om 07:32:26@moskow23 @mschol the train and police car go faster, the bus holds more people reageer retweet
mooitwitter:MaxisGuillaume twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 21:24:11@oceanquigley @bazvink having too many bus stops is totally detrimental to the efficiency of that system. We now enforce a min dist btw them reageer retweet
Wow, das best naaierig. Als die trend zich zo doorzet in de DLC dan wordt het een beetje pay to win. Krijgen we straks gebouwen die meer olie oppompen enzoquote:Op zondag 3 februari 2013 11:40 schreef mschol het volgende:
twitter:moskow23 twitterde op zondag 03-02-2013 om 06:04:01@Mschol They actually have different tuning values. Ask @MaxisGuillaume for the details. reageer retweet
erzit dus wel degelijk een voordeel aan de voertuigentwitter:MaxisGuillaume twitterde op zondag 03-02-2013 om 07:32:26@moskow23 @mschol the train and police car go faster, the bus holds more people reageer retweet
mooitwitter:MaxisGuillaume twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 21:24:11@oceanquigley @bazvink having too many bus stops is totally detrimental to the efficiency of that system. We now enforce a min dist btw them reageer retweet
http://www.zupidoo.com/games/SimCityquote:Op zondag 3 februari 2013 09:48 schreef Troel het volgende:
Niemand nog zo'n mooie aftelkalender gemaakt voor op de koelkast?
Ik heb geen scherm in mijn koelkastquote:Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef davedavy het volgende:
[..]
http://www.zupidoo.com/games/SimCity
P2W in een sim gamequote:Op zondag 3 februari 2013 13:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wow, das best naaierig. Als die trend zich zo doorzet in de DLC dan wordt het een beetje pay to win. Krijgen we straks gebouwen die meer olie oppompen enzo
hehequote:Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef Troel het volgende:
En dan elke seconde een nieuw blaadje ophangenHoe snel denk je dat mijn printer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |