Idd. Doet hij leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij wel. Hij neukt lekkere jonge chicks.
Oh is ze al 22? Misschien lees ik daar steeds overheen. Ze leek me jonger.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:03 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan er werkelijk waar met m'n verstand niet bij dat iemand, die 22 is, de gevolgen hier niet van overziet, behalve als diegene geestelijk gehandicapt is ofzo. Maar anders...Ik vind het superlelijk en ik zou het zelf nooit doen, maar als die twee hier gelukkig van worden dan ben ik blij voor ze. En als ze later spijt krijgt dan is het haar schuld.
quote:Tatoeëerder Rouslan Toumaniantz en de Russische Lesya Toumaniantz (22)
Hier: http://www.telegraaf.nl/b(...)terrenmeisje___.htmlquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar staat dat dan? Niet in de OP in elk geval.
Dank. Zo zie je maar weer hoe handig linkjes naar de bron in de OP zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier: http://www.telegraaf.nl/b(...)terrenmeisje___.html
Ik kwam via via op wat vage sites terecht. had niet verwacht dat de Telegraaf het zo snel zou oppikkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Zo zie je maar weer hoe handig linkjes naar de bron in de OP zijn.
Ik heb de bron uit een ander topic gehaaldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Zo zie je maar weer hoe handig linkjes naar de bron in de OP zijn.
De link naar de Telegraaf zou er prima staanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:15 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik kwam via via op wat vage sites terecht. had niet verwacht dat de Telegraaf het zo snel zou oppikken
Inderdaad, op die leeftijd behoor je te weten wat je doet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb de bron uit een ander topic gehaaldMaar dan zie je iig dat ze oud (en wijs?) genoeg was!
Jeej we zijn het eensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, op die leeftijd behoor je te weten wat je doet.
De tering, wat lelijk. Maar vind dat mensen dit willen wel heel wat triester dan dat hij het ook nog uitvoert.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:16 schreef stroopwafelt het volgende:
Hij heeft gewoon echt nul ethiek voor een tatoeerder.
Van zijn FB:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam, ik zag, ik overwonquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kostte wat bloed, zweet en tranen, maar dan heb je ook wat
Hij zegt bij een andere tattoo ook nog eens: "But seriously, who would ever want to spend his life with a question mark close to his nose?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De tering, wat lelijk. Maar vind dat mensen dit willen wel heel wat triester dan dat hij het ook nog uitvoert.
Zeg je nu dat vrouwen eigenlijk niet goed na kunnen denken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:23 schreef stroopwafelt het volgende:
Maargoed. Andere mensen verminken op hun verzoek is toch echt wat anders dan je vriendin/verloofde die echt niet straight kan nadenken zoiets aandoen. Zeker niet als hij het al eens heeft gedaan en die persoon nu dus een ex is. Dan kan je toch bedenken dat dat met deze persoon ook kan gebeuren?
Haha, nee. Maar zij is duidelijk té halsoverkop verliefd om op over de lange termijn te kunnen nadenken (behalve het 'oooh we zullen voor altijd samen zijn' etc etc). Dat heeft niet eens zozeer met de tattoo te maken, maar ook met het verloven binnen een maand. Al is een huwelijk toch echt een stuk makkelijker ongedaan te maken dan zo'n extreem opvallende tattoo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeg je nu dat vrouwen eigenlijk niet goed na kunnen denken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |