quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:48 schreef Darkangle het volgende:
echte mannen hebben daar geen last van Tong:
[ afbeelding ]
dat is overalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je dat de damestoiletten op festivals enzo smeriger zijn dan die van de mannen ?
Zes jaar met vrouwen in een studentenhuis gewoond. Vrouwen zijn een stuk smeriger over het algemeen als het om zulk soort dingen gaatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je dat de damestoiletten op festivals enzo smeriger zijn dan die van de mannen ?
Op je tiende nog proppenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:53 schreef Gezicht het volgende:
Proppen.dat deed ik toen ik 10 was man.
Daarom vegen ook steeds meer users hun reet met jou af.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:47 schreef tong80 het volgende:
Kreeg net een PM van een user of ik dit soort topics in Onzin wil posten. Dat KLB daar niet voor is bestemd. Wat een chagrijnige drollenvanger. De schijtluis. Veeg er m'n reet mee af.
Heb ik schijt aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daarom vegen ook steeds meer users hun reet met jou af.
HAHA TJEEMPIE WAT EEN WEETJES SEG xD xDquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan verstopt hetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:48 schreef Piye het volgende:
Ik vind Tong 80 topics meestal kut en ook deze keer zie ik er de humor niet van in. Maar het is wel een terechte klacht. Waarom maken ze het niet gewoon dikker zodat je telkens maar 1 velletje hoeft af te scheuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |