nu.nlquote:AMSTERDAM - Voor de Amerikaanse ambassade in de Turkse hoofdstad Ankara heeft zich vrijdag een explosie voorgedaan
Dat meldt persbureau Reuters op basis van Turkse media.
Diverse ambulances zouden zich naar de ambassade spoeden. Er is volgens de eerste berichten sprake van diverse gewonden.
quote:'Turkije pakt schoonzoon Osama bin Laden op'
01/02/13, 11:08 − bron: ANP, DPA
De Turkse geheime dienst heeft een schoonzoon opgepakt van Osama bin Laden, de leider van de terreurbeweging al-Qaeda die in 2011 in Pakistan door Amerikaanse commando's werd geliquideerd. Dat meldde de Turkse krant Milliyet vrijdag.
De schoonzoon van de voormalige leider van de islamistische terreurbeweging al-Qaeda, door de krant aangeduid als Suleiman M., was met een vals paspoort van Iran naar Turkije gereisd. Hij werd aangehouden in een hotel in Ankara na een tip uit de Verenigde Staten.
De VS zouden om zijn uitlevering hebben gevraagd, maar Turkije wil de man uitzetten naar Iran.
http://www.volkskrant.nl/(...)a-bin-Laden-op.dhtml
Ik lul maar wat omdat mensen altijd zo snel gaan speculeren zonder eerst de feiten af te wachten.quote:
Lees zelfs al ergens over dat Moslims de dader zouden zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik lul maar wat omdat mensen altijd zo snel gaan speculeren zonder eerst de feiten af te wachten.
Nou ja, de kans is erg groot natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Lees zelfs al ergens over dat Moslims de dader zouden zijn![]()
Maar er is nog heel weinig over bekend, dus ook dat valt onder speculatiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou ja, de kans is erg groot natuurlijk.
Ik had gehoord dat het mogelijk een aardbewoner kon zijn. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Lees zelfs al ergens over dat Moslims de dader zouden zijn![]()
Het was in ieder geval geen autochtone Nederlander daar durf ik een krat Hollandia om te verweddenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou ja, de kans is erg groot natuurlijk.
Nou ja, kan ook nog best een niet aardbewoner geweest zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat het mogelijk een aardbewoner kon zijn. Ben benieuwd.
Werd over gespeculeerd op een Turkse zender, vanwege de Israëlische aanval op Syrië en de patriots zeg maar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |