SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durfde niet op nieuw deel te klikken
Moet me eerst ff wat gaan verdiepen in de FOK! procedures denk ik![]()
Dat mag ook alleen als je zelf de laatste post hebquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef ThamfBeast het volgende:
Ik durfde niet op nieuw deel te klikken![]()
![]()
Jaa, zie je, ik ken de regeltjes nog niet zo goedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat mag ook alleen als je zelf de laatste post heb![]()
Ik heb die angst inmiddels overwonnen, durfde eerst ook nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef ThamfBeast het volgende:
Ik durfde niet op nieuw deel te klikken
Moet me eerst ff wat gaan verdiepen in de FOK! procedures denk ik![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb die angst inmiddels overwonnen, durfde eerst ook nietOne day I will hunt the lapo
![]()
Angst voor de lapoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb die angst inmiddels overwonnen, durfde eerst ook niet![]()
![]()
Werkloosquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Saai!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Vakantie, 24/7 weekend... geef het beest een naam
Dat is hetIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Secretarieel/administratief.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:16 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]![]()
Gaat goed komen, wat kan je? Wat wil je?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Al dan niet onvrijwilligquote:
Maar goed. Ik krijg betaald. Maar je ritme is wel fucked. En ik moet toch naar school vd jongens. Verder veeel vrije tijd![]()
Zullen we samen een bank beginnen?quote:
Als het dan niet lukt dan worden we gewoon overgenomen door de staat.![]()
Beestquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Vakantie, 24/7 weekend... geef het beest een naam![]()
![]()
OMFG mensen die therapie geven om niet meer homo te zijnWTF
Is af en toe zeer nodig en fijn toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Al dan niet onvrijwillig
Maar goed. Ik krijg betaald. Maar je ritme is wel fucked. En ik moet toch naar school vd jongens. Verder veeel vrije tijd
dus![]()
Goed plan wel jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we samen een bank beginnen?
Als het dan niet lukt dan worden we gewoon overgenomen door de staat.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |