WATquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Inb4 noem jij sjaan nu een dikke koe - reacties
ERMAHGERDquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD DE ILAROWE HEEFT DE COLOR CLUBS INGEHAALD![]()
![]()
Picsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Holo met colorshift.. It's so pretty![]()
Zeer matig te zien op foto's. Morgen in real life komen kijkenquote:
Okequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeer matig te zien op foto's. Morgen in real life komen kijken![]()
En wat is dan 'op tijd'? Ik vind dat tegenwoordig toch zo irritant, in de rij staan om de bus uit te mogen omdat die kastjes zo traag zijn. Vind het niet gek dat mensen een straat van tevoren al uitcheckenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha heel verhaal over boete als je te vroeg uitchrckt
ja, meestal wel maar mijn a-englands duurden dit keer ook tien dagen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vraag me af of m'n layla's ook verdwenen zijn in die postfaal in Engeland..
Deze lakken had ik als laatste besteld, komen als eerste binnen. Meestal is Engeland toch ook best rap?
Dunno, ik had mijn shipping mail van E England op de 22e gekregen maar nog niks binnenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vraag me af of m'n layla's ook verdwenen zijn in die postfaal in Engeland..
Deze lakken had ik als laatste besteld, komen als eerste binnen. Meestal is Engeland toch ook best rap?
LLAROWEquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap trouwens echt niet meer of het nou Llarowe, liarowe, of ilarowe is
het is nog niet uitverkocht taart! hoop dat je mee kuntquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
iriitante wachtrijmuziek bij ticketmaster
Trix had toch al kaartjes voor taart geregeld?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is nog niet uitverkocht taart! hoop dat je mee kunt
Rolstoel kon alleen bellen toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trix had toch al kaartjes voor taart geregeld?
Nee je kon ook aanduiden welke kaartjes je wou hebben en dan kon je rolstoel aanklikken.. Ik dácht dat trix dus 2 voor taart had...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Rolstoel kon alleen bellen toch?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
trix had kaartjes gekocht maar gewone, die kunnen niet telefonisch omgezet worden maar wel via online helpdeks wat tot 2 weken kan duren
Nu heb ik dus 2 rolstoelplaatsen gereserveerd, en wacht dan af of de kaarten omgezet kunnen worden. Zo ja, vervalt de reservering, zo nee heb ik 2 gewone kaarten over.
Risoco'`
Vlakbij de bushaltequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En wat is dan 'op tijd'? Ik vind dat tegenwoordig toch zo irritant, in de rij staan om de bus uit te mogen omdat die kastjes zo traag zijn. Vind het niet gek dat mensen een straat van tevoren al uitchecken
Oh, pff, gedoe man, sorry! En priem, HOE? Ik ga terug naar die site zo, ik kon niks vinden.. En Melz, ik maak strax over en taart, jou ook (was 107,nogwat), maar heb baby met krampjes op arm dus dit typen kost me al een kwartierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
trix had kaartjes gekocht maar gewone, die kunnen niet telefonisch omgezet worden maar wel via online helpdeks wat tot 2 weken kan duren
Nu heb ik dus 2 rolstoelplaatsen gereserveerd, en wacht dan af of de kaarten omgezet kunnen worden. Zo ja, vervalt de reservering, zo nee heb ik 2 gewone kaarten over.
Risico's
geen probleem!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, pff, gedoe man, sorry! En priem, HOE? Ik ga terug naar die site zo, ik kon niks vinden.. En Melz, ik maak strax over en taart, jou ook (was 107,nogwat), maar heb baby met krampjes op arm dus dit typen kost me al een kwartier
Ik ook en gelijk 2 andere erbij genomen einzquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:02 schreef Incantrix het volgende:
Ook wel weer grappig, ik heb zitten wachten totdie ebayer die zwarte weer had, maar uiteindelijk heb ik m niet genomen
Dei zwarte is echt epischquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:05 schreef Incantrix het volgende:
Ik twijfel of ik die zwarte ooit zal lakken, dus nouja..
Oh, en rel? Watwaar?
Gewoon nu nemen, ze zijn toch wel epischquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil eerst m'n huidige CC's hebben voor ik nieuwe bestel![]()
Maar eigenlijk wil ik nu al nieuwe bestellen
Ze hebben nu wel precies de kleuren die ik wil hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gewoon nu nemen, ze zijn toch wel episch
Wel als ze soberso niet komenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Van color club holo's kun je geen spijt krijgen
Ja bij kaarten; duid je dus aan 2 kaarten... en dan kun je op dat kleine kaartje klikken om je plaats te kiezen. Daar helemaal onderin staat rolstoelusersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, pff, gedoe man, sorry! En priem, HOE? Ik ga terug naar die site zo, ik kon niks vinden.. En Melz, ik maak strax over en taart, jou ook (was 107,nogwat), maar heb baby met krampjes op arm dus dit typen kost me al een kwartier
Dat. Allemaal must-haves van die nieuwe reedsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Van color club holo's kun je geen spijt krijgen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, waarom stond er nou bij dat er nog maar 8 beschikbaar waren?
Gefaald
Alles behalve de roze, want die leek erg op die roze van de eerste reeks begreep ik
Me so proudquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, waarom stond er nou bij dat er nog maar 8 beschikbaar waren?
Gefaald
Alles behalve de roze, want die leek erg op die roze van de eerste reeks begreep ik
Nee het stond ook gewoon erg onduidelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:19 schreef Incantrix het volgende:
Oh, hum.. Nou, die bestel ik nog wel eens dan. Denk ik.
Ooww, had ik niet gezien Priem! Doosch, ik
WEL!quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WEL!
HET KOMT DOOR JULLIE!
WOU JE ZEGGEN DAT IK HET ZELF DOE OFZO?
Ja?
ALS HET ONZE SCHULD IS DAN GEEF JE ZE STRAKS MAAR AAN ONS JAquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WEL!
HET KOMT DOOR JULLIE!
WOU JE ZEGGEN DAT IK HET ZELF DOE OFZO?
Ja?
uiterlijk half twee?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ow skjoe; hoe laat bij jou morgenKan ik cif instrueren
quote:
JIJ HEBT ZE AL!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ALS HET ONZE SCHULD IS DAN GEEF JE ZE STRAKS MAAR AAN ONS JA
HONDERDMILJOENMILJARD BACKUPS !11!!!!!quote:
ERMAGERD DAAR HAD IK EERDER AAN MOETEN DENKENquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HONDERDMILJOENMILJARD BACKUPS !11!!!!!
Owjah striping tape! Die moet ik ook nog even falenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
Voor 8 euro 12 potjes flock velvet, 12 potjes caviar beads en 30 rolletjes striping tape bestellen
China
Och, als ik straks dertig rolletjes heb kan ik vast wel wat missenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah striping tape! Die moet ik ook nog even falenEen keer... als ik zin heb....
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, als ik straks dertig rolletjes heb kan ik vast wel wat missen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef Incantrix het volgende:
Volgens mij heeft ze me nog geen nieuwe rekening gestuurd, dus nu moet ik nog twijfelen om niet toch die zwarte te bestellen
quote:De 9-jarige Floris kon een tijdje niet naar school, omdat hij ziek zou zijn geworden van een 'elektromagnetische straling' in het gebouw van de International School Twente. Dat meldt Tubantia.
De school heeft een telefoontoestel en het draadloos netwerk verwijderd, zodat Floris weer terug kan komen. De ouders van de jongen zouden ook ziek worden van de stralingen. Zij stellen alles in het werk om de buurt te blijven van computers, smartphones, magnetrons en wifi. Het gezin reisde zelfs de hele wereld op zoek naar een veilige haven. Na Canada en Zwitserland streken ze uiteindelijk neer in het Duitse Ahaus. Floris werd naar de school in Twente gestuurd.
Helaas is het voor het gezin nergens veilig. Floris kwam thuis met woede-aanvallen en hyperactiviteit. De school neemt de klachten serieus en heeft het DECT-toestel vervangen door een telefooncentrale.
Floris kan maandag hopelijk weer naar school.
Hier mag het maar daar hebben we dan ook de logeerkamer voor. Niet in mijn eigen slaapkamer aubquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:49 schreef Loqi het volgende:
dames vraagje
wat vinden jullie er van als je visite krijg met kinders en de ouders willen de kinders in jullie bed leggen als t laat wordt zodat ze lang kunnen blijven?
ik vind dat heul niet prettig want mijn bed en privé en mijn plekje enzulksben ik nou zo raar?
dezen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hier mag het maar daar hebben we dan ook de logeerkamer voor. Niet in mijn eigen slaapkamer aub
Ik vond het altijd wel fijn als er een plekje was waar dat kon. Mag ook ergens anders, zolang het niet de badkamer of het toilet is ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:49 schreef Loqi het volgende:
dames vraagje
wat vinden jullie er van als je visite krijg met kinders en de ouders willen de kinders in jullie bed leggen als t laat wordt zodat ze langer kunnen blijven?
ik vind dat heul niet prettig want mijn bed en privé en mijn plekje enzulksben ik nou zo raar?
BB slaapt anders prima in de badkamerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel fijn als er een plekje was waar dat kon. Mag ook ergens anders, zolang het niet de badkamer of het toilet is ofzo
Ik wil hwt liefst eerst een comparison zien met die zwarte Layla, maar die kan ik niet vinden.quote:
Laat ik het zo zeggen..dat het geen badkamer is waar mensen naar toilet moeten enzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB slaapt anders prima in de badkamer
Ik zelf ook trouwens
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wil hwt liefst eerst een comparison zien met die zwarte Layla, maar die kan ik niet vinden.
En omg, die mensenarm kind
Loqi, ik heb er geen problemen mee, maar ik weet niet hoe oud die kindjes zijn en of je andere opties hebt
oh, maar ik stap er wel over heen hoor, ik ga er niet overheen lopenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen..dat het geen badkamer is waar mensen naar toilet moeten enzo
Nou, dan stuur je ze om 8 uur naar huis.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:53 schreef Loqi het volgende:
mja, wij hebben dus maar 1 slaapkamer (ja wel een 2e kamer, maar daar staat een krabpaal, kattenbak, en met een verjaardag ook 2 katten omdat ze anders naar buiten schieten, dus die kamer lijkt me sowieso geen optie)
maar ik wil dat dus echt niet in mijn bed, en B. vind dat raar
en eigenlijk wil ik t liever ook niet met een campingbedje, want mijn privé kamer jeweet![]()
maar dan krijg je dus geklaag want het is aso als mensen hun kinderen niet mee kunnen nemen en dat moet toch allemaal kunnen met een uitklapbedje etc
Ik denk niet dat kind doorslaapt danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar ik stap er wel over heen hoor, ik ga er niet overheen lopen
niet zo snibbig doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dan stuur je ze om 8 uur naar huis.
Als je het echt niet wil hebben.
Dan moet je ze meer whisky gevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kind doorslaapt dan
Hoezo snibbig?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
niet zo snibbig doen![]()
ik vroeg me gewoon af of dat raar was van me, ja dus
Ohja, dat ziet er redelijk uit ook idd. Ik wacht gewoon mijn pakje af, heb 'm meebesteld voor Kipske, dus dan kan ik de potjes even naast elkaar zienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links is MPJ, zo te zien is die erg vergelijkbaar dus. Dan zal je die CC wel niet nodig hebben als je de layla al hebt
ik ga mensen toch niet naar huis sturen om 8 uurquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo snibbig?
Dat is toch gewoon zo
Ik zou ook geen kinderen van een ander in mijn bed hoeven hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
niet zo snibbig doen![]()
ik vroeg me gewoon af of dat raar was van me, ja dus
ja, dan moeten de kids op je slaapkamer, of het een, of het anderquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ga mensen toch niet naar huis sturen om 8 uursowieso begint een feestje pas dan
ik ben gewoon te autistisch denk ik
Of ze zoeken een oppasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan moeten de kids op je slaapkamer, of het een, of het ander
weet ik tochquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
En ik zeg niet dat het raar is maar je vraagt er zelf om![]()
Ja en daaaaar zou ik me dan weer absoluut niet druk om maken. Jouw hobby, laat ze zeikenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
weet ik tochik vroeg me gewoon af of meer mensen dat idee vervelend vonden
ik weet namelijk dat een van de moeders (echt een vriendin-van type, maargoed, ze hoort er dus bij) kei hard gaat lopen zanikken en roddelen over mijn nagellak en makeup die daar staan enzo
Niet? Deden mijn ouders altijd, tenzij het een feest was waar meer kinderen waren of wat dan ook. Wat hebben die kinderen aan zo'n feestjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat zou ik zelf ook doen, maar dat mag je niet verwachten enzo (aldus B.)
dat is ook wel, maar ik heb gewoon geen zin in dat gezeik, die moet altijd haar neus in andermans zaken steken, dan wil ik dr niet tussen mijn prive spullenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja en daaaaar zou ik me dan weer absoluut niet druk om maken. Jouw hobby, laat ze zeiken
Maar het is die vriendin-van die je niet eens echt mag (als ik het goed lees) die haar kinderen in jouw bed wil leggen? Dan zou ik sowieso zeggen dat ik dat liever niet hebquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat is ook wel, maar ik heb gewoon geen zin in dat gezeik, die moet altijd haar neus in andermans zaken steken, dan wil ik dr niet tussen mijn prive spullen
ik zal t bondage klitteband maar van t bed afhalen enzo
Meh, kan nog wel even duren dusquote:IF YOU HAVE RECEIVED A SHIPPING NOTE and not the packet yet please wait 35 days from the shipping date then email me.
Dat! Als het een irritant mens zou zijn zou ik er geen moeite voor doen. Blijf maar thuis met je kind dan, of regel oppasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar het is die vriendin-van die je niet eens echt mag (als ik het goed lees) die haar kinderen in jouw bed wil leggen? Dan zou ik sowieso zeggen dat ik dat liever niet heb
ERMAHGERD Loqi doet aan bondagequote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat is ook wel, maar ik heb gewoon geen zin in dat gezeik, die moet altijd haar neus in andermans zaken steken, dan wil ik dr niet tussen mijn prive spullen
ik zal t bondage klitteband maar van t bed afhalen enzo
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ERMAHGERD Loqi doet aan bondage
Bij mijn ouders zou ik dat nog niet zo erg vinden eigenlijk, dat is 'eigen', kwestie van beddengoed vervangen voordat je er zelf weer instapt en klaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:11 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb liever ook niet dat andere mensen in mijn bed liggen hoor
Mijn moeder woont in Amerika, maar van de zomer is ze weer een tijdje hier. In die periode ga ik zelf ook nog op vakantie, en ze bood aan om op mijn huis te passen. Ik moest meteen denken aan dat ze dan in mijn bed gaat slapen voor een paar weken lang*autist
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:13 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
![]()
misschien moeten we zo'n groot met leer bekleed andreaskruis kopen, dan ist gezeik meteen af of er kinders in je slaapkamer komen
Hoezo met klittenband, niet eens tie wrapsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:13 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
![]()
misschien moeten we zo'n groot met leer bekleed andreaskruis kopen, dan ist gezeik meteen af of er kinders in je slaapkamer komen
das toch heul niet handig! en niet herbruikbaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo met klittenband, niet eens tie wraps
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Loqi heeft zeker fifty shades gelezen einzokay ik stop
Nee eigenlijk niet, ik moet je teleurstellenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:15 schreef Loqi het volgende:
[..]nee
boah, alsof jij nog nooit iemand vastgemaakt hebt/vastgemaakt bent
met fluffy handboeien oid?
Ja, ditquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik moet je teleurstellen
Maar ik ben fifty shades wel aan het lezen want ik wilde weten waar die 'hype' vandaan komt dus allemaal goeden matigen mental images nu
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik moet je teleurstellen
Maar ik ben fifty shades wel aan het lezen want ik wilde weten waar die 'hype' vandaan komt dus allemaal goeden matigen mental images nu
Mja, mijn band met mijn moeder is niet altijd goed geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mijn ouders zou ik dat nog niet zo erg vinden eigenlijk, dat is 'eigen', kwestie van beddengoed vervangen voordat je er zelf weer instapt en klaar
Kan in principe bij elk ander persoon ook, maar dat voelt dat toch weer anders
Literatuur is ook niet bedoeld om 'even lekker weg' te lezen, daar zit altijd zo'n lekkere serieuze ondertoon onder en maatschappelijk thema blabla. Ik heb geen literatuur meer aangeraakt na mijn verplichte leeslijst op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
De boeken zijn wel Okay als typisch huisvrouwen leesvoer. Goed geschreven zodat je er makkelijk doorheen komt maar dat het toch leuk blijft. Verre van literatuur though
Nou ja, stiekem, zitten ook zat mensen mee in de trein en aan het zwembad bvquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap nu wel waarom het een hype is onder de huisvrouwen. Want OMG seks en SM dat mag toch heul niet OMG OMG stiekem lezen en soppen.
Dus
Of een overhyped boek vrees ik..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had veel heftigere scenes verwacht in 150 shades. Maar dat is ook misschien mijn afgestompte geest
Ik lees normaal wel literatuur en ik snap ook dat dit niet als literatuur is bedoeld. Maar dat is wel beter vermaak voor mij dan dit. Maar ik wil meer dingen gaan lezen waar ik normaal niet 1.2.3 voor zou kiezen dus vandaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Literatuur is ook niet bedoeld om 'even lekker weg' te lezen, daar zit altijd zo'n lekkere serieuze ondertoon onder en maatschappelijk thema blabla. Ik heb geen literatuur meer aangeraakt na mijn verplichte leeslijst op de middelbare school
Geef mij maar Twilight en dergelijke, als ik uberhaupt al lees
is dat zon regels voor brave (lees onderdanige) vrouwen boek?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Moet je handboek voor meisjes eens lezen. En niet té serieus nemen aub
is het ook een beetje sm of wordt er een keer op een bil geslagen en dat is het?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap nu wel waarom het een hype is onder de huisvrouwen. Want OMG seks en SM dat mag toch heul niet OMG OMG stiekem lezen en soppen.
Dus
Jawel. Als je op de verhalen af moet gaan is het allemaal maar sick en heftig enzo. En ik bleef me tot de laatste blz afvragen wanneer het nou eens heftig zou worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of een overhyped boek vrees ik..
Regels hoe sletjes zich behoren te gedragenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
is dat zon regels voor brave (lees onderdanige) vrouwen boek?
[..]
is het ook een beetje sm of wordt er een keer op een bil geslagen en dat is het?
geen leren pijnbank of andreaskruis dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb die tinten grijs niet gelezen en ben het ook geenszins van plan.
Mensen mogen best een nachtje in mijn bed slapen, daar heb ik een wasmachine voor.
De haken aan mijn bed zijn onzichtbaar weggewerkt en onze SM doos staat op een goede verstopplaats...
Anders nog iets?
Nee, zo kinky zijn we nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
geen leren pijnbank of andreaskruis dan?
nee dan was t dat wel zon beetje
owjah ! Speaking of indie glitterkots *klikt op elixir lacquers*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, sommige blogs, ik kan me gewoon niet vorostellen dat je na het 500e flesje indie glitterkots er nog steeds lyrisch over kan zijn
Volgens mij ergens rond 19:00quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
Wait 1 EST... hoe laat is dat bij ons dan?![]()
Ah vanavond nog eens kijken... of hopelijk vergetenquote:
ga sparen spees 2.0quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:57 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook naar SOADmaar no money
Spees kan het ook!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig zonder baan enzo
mijne ook, ik draai gewoon mijn nagel met de magneet mee?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind magnetic lakjes soms echt tof maar ik heb er met mijn nagels echt niets aan, die magneten zijn recht en mijn nagels zijn veel te rond
Ja dat helpt bij mij dus nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijne ook, ik draai gewoon mijn nagel met de magneet mee?
Ja, maar dat is bij iedereen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat helpt bij mij dus nietdan zijn ze of te bewogen of de zijkanten zijn alsnog heelmaal niet zo sterk omdat de lak al te droog is of weet ik wat
Dit probleem heb ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat helpt bij mij dus nietdan zijn ze of te bewogen of de zijkanten zijn alsnog heelmaal niet zo sterk omdat de lak al te droog is of weet ik wat
Wlde eigenlijk zeggen OMG PAK DIE MET LIVAR! Maar jij eet heul geen vleesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lunchen bij Bagels & Beans![]()
![]()
Nu nog afwassen, tassen en hont proberen in de auto proppen en m'n computer in een tas en in de auto proberen te krijgen...
ERMAGERD DAN MOET IK M'N COMPUTER UITZETTEN![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lunchen bij Bagels & Beans![]()
![]()
Nu nog afwassen, tassen en hont proberen in de auto proppen en m'n computer in een tas en in de auto proberen te krijgen...
ERMAGERD DAN MOET IK M'N COMPUTER UITZETTEN![]()
Dat je een crepe met chocolade bestelt op een Grieks terrasje, je daar helemaal op verheugt, en dan NUTELLA op je pannenkoek krijgtquote:
NUTELLA PANNEKOEKquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat je een crepe met chocolade bestelt op een Grieks terrasje, je daar helemaal op verheugt, en dan NUTELLA op je pannenkoek krijgt
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat je een crepe met chocolade bestelt op een Grieks terrasje, je daar helemaal op verheugt, en dan NUTELLA op je pannenkoek krijgt
Ja en het zegt me niksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:29 schreef Incantrix het volgende:
Fijn Sjaantje, en thnx![]()
SQ, heb je trouwens de eerste namen van LL al gezien?
Agree, je hoort het niet te krijgen als het er niet bij staatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is geen zeikerd, dat is niet krijgen wat je hebt besteld
Nutella
Ik had pesto, mozarella enzulksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wlde eigenlijk zeggen OMG PAK DIE MET LIVAR! Maar jij eet heul geen vlees
Kaneel-rozijnenbagel met Livar en die creamcheese met walnoten erin
Nutella is notenpastaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Agree, je hoort het niet te krijgen als het er niet bij staat
In italie is het wel normaal dat je nutella op je pannekoek doet, daar doen ze het allemaal. Zal wss in griekenland ook wel bij veel mensen zo zijn dan. Toen ik tegen vriendin zei dat je chocolade op pannekoek moest doen dacht ze ook dat ik nutella bedoelde want dat doen ze daar allemaal.
ERMAGERD ZULKS EEN GOEDE BEDRIJFSPLANquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nutella is notenpasta
Maar bruin = chocolade ofzo?
Dan ga ik ook broodjes poep verkopen als pain au chocolat
het is chocolade-hazelnoot pastaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nutella is notenpasta
Maar bruin = chocolade ofzo?
Dan ga ik ook broodjes poep verkopen als pain au chocolat
Best Kept Secretquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en het zegt me niks
Maar daar gaat het ook niet om, ik wil perse een keer naar een zomerfestival met BB en graspop krijg ik er niet doorheen
best lekkerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef Loqi het volgende:
wafel met nutella![]()
heb t nog nooit op pannenkoek gegeten
ja toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD ZULKS EEN GOEDE BEDRIJFSPLAN![]()
ik vond ze na tien plaatjes niet leuk meerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Samson dit ook kunnen?
Ik vind ze nog steeds leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vond ze na tien plaatjes niet leuk meer
Heel het funny pics topic staat er vol mee.
sommige gifjes zijn wel leuk, maar die teksten slaan vaak kant noch walquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind ze nog steeds leuk
Maar het ging vooral om de actie van de hont
Slayer toch wel?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en het zegt me niks
Maar daar gaat het ook niet om, ik wil perse een keer naar een zomerfestival met BB en graspop krijg ik er niet doorheen
Chocoladesaus befobbeldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef megamandy het volgende:
Pannenkoeken eet ik dus ook alleen maar met Nutella en banaanMaar hoe bedoel je chocola op je pannenkoek? Want nu zie ik een pannenkoek met een hele reep chocola erop voor me
Ik vind de gifjes ook leuker dan de tekstenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sommige gifjes zijn wel leuk, maar die teksten slaan vaak kant noch wal
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef megamandy het volgende:
Pannenkoeken eet ik dus ook alleen maar met Nutella en banaanMaar hoe bedoel je chocola op je pannenkoek? Want nu zie ik een pannenkoek met een hele reep chocola erop voor me
Oh, slayer had ik nog niet meegekregen. Wil ie vast zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Slayer toch wel?
En leuk, gaan jullie met meer vrienden of echt samen?
nu wel!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef Diconnected het volgende:
Sjaan ga jij hierheen? GC / [SIGHTSEERS] 192 FOK!kers gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam
Loik toch, beetje speed op z'n tijdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, slayer had ik nog niet meegekregen. Wil ie vast zien.
(ik had pas vijf namen gevonden)
Nee, echt samen. Net alsof wij vrienden hebben!!
Ja, die incrowd terminologie kan ik dus echt niets mee hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Loik toch, beetje speed op z'n tijdzal alleen wel in de Alpha staan
Ow, whehe, nou
Oh, ik assume-de dat jij wel eens geweest zou zijn. Dat is het grootste podium en staat nogal ver van de rest van het terrein.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die incrowd terminologie kan ik dus echt niets mee he
Ja dat we allebei eigen kaartje bestellen bedoel je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Check! Zal ik anders gewoon 1 kaartje doen ipv 2? Dan gaan gewoon met zijn 2en
Nee, ik ben nog nooit op Lowlands geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik assume-de dat jij wel eens geweest zou zijn. Dat is het grootste podium en staat nogal ver van de rest van het terrein.
Jij had al besteld toch? Ik had gelijk 2 besteld want dacht er gaat vast wel iemand mee, maar laten we lekker met zijn 2en gaan, dus k heb die van mij op 1 gezetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat we allebei eigen kaartje bestellen bedoel je?
Nee ik had nog niet besteld want ik wou eerst ff kijken wie er nog meer gingenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij had al besteld toch? Ik had gelijk 2 besteld want dacht er gaat vast wel iemand mee, maar laten we lekker met zijn 2en gaan, dus k heb die van mij op 1 gezet
oh lol!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee ik had nog niet besteld want ik wou eerst ff kijken wie er nog meer gingenMaar dan bestel ik nu ook voor mezelf
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
dit is ook wel enen fraaien samson.gif
[ afbeelding ]
Alleen omdat ik niet wil schranzen, of?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Komen er morgen mensen die morgen wel iets eten? Einz
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Komen er morgen mensen die morgen wel iets eten? Einz
Ik ben alleen 8x op lowlands en 1x op pinkpop geweest. 1x dynamo ook, maar dat was nadat ze het uitgekleed hadden tot 1 dag.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, zijn dat zulke grote afstanden dan?
Want ik ben dus op DOA 1996 geweest en daar waren nog wel ietsje meer mensen dan op Lowlands kunnen en daar was ook alles goed te doen.
Nee ik vraag het want ik ga niks maken als niemand iets eet. Geen verwijt verderquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen omdat ik niet wil schranzen, of?
Maar zit alles dan in tenten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben alleen 8x op lowlands en 1x op pinkpop geweest. 1x dynamo ook, maar dat was nadat ze het uitgekleed hadden tot 1 dag.
Ik ken het doa-terrein van toen niet, maar het lowlandsterrein bestaat uit een paar velden zeg maar, en de Alpha zit vrij ver van de rest. Op zich valt het wel mee qua afstand, maar het is echt een hele grote tent en als iedereen tegelijk daarheen wil of daar weg wil ben je toch wel flink lang onderweg. Het pad ernaartoe/ervandaan werkt dan als een soort bottleneck.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel het natuurlijk wel priceless is om BB een keer in zo'n roedel opgehitste Slayerfans te gooien
Er zijn geen openluchtpodia, alles zit in tenten edquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar zit alles dan in tenten?
Of is er ook een main stage? (meen ik me wel te herinneren van tv-beelden)
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ERMAGERD DE SLA IS EVIL KILL IT WITH FIRE!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
is wel met camping, maar dan moet je nog eten en drinken enzulksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omfg en consumpties en eten? Is dat wel al met camping?
oh dat is lamequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er zijn geen openluchtpodia, alles zit in tenten eder was ooit wel een openluchtpodium (de dommelsch geloof ik) maar die is vervangen door de Grolsh, ook een grote tent.
Als je alles daar koopt en niks meeneemt ben je de man makkelijk 500 tot 700 kwijtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jonge, gewoon velen bier mee sjouwen en wat broodjes knaks, hoeft verder weinig te kostenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup dat waren mn festivalweekends wel iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je alles daar koopt en niks meeneemt ben je de man makkelijk 500 tot 700 kwijt
Camping zit erbij.
GA MET ONS MEEquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Samson is daar veel te lief voor
![]()
Ik wil eik ook nog wel een keer naar lowlands; maar cif is niet van de festivals... Dus dan houdt het op
Maar je kunt op dat terrein toch niet je eigen bier gaan zuipen? En koud houden enzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, gewoon velen bier mee sjouwen en wat broodjes knaks, hoeft verder weinig te kosten
dat koop ik daar soberso al niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat kost een flesje water bijvoorbeeld
Lieve space,quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je kunt op dat terrein toch niet je eigen bier gaan zuipen? En koud houden enzo![]()
Plus camping is toch eindje van muziek af?
Je hebt hier veel meer tenten idd, wel vaak met een soort thema. De Echo is de bios, de Juliët is theater, Alpha is de grootste tent dus daar staan de grote namen, de Bravo is meer dance en hiphop, India moet je zijn om te weten wat er over 2 a 3 jaar groot en populair is enz enz.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat is lame
Bij DOA had je meestal een main stage, een tent en het skatefest, drie podia dus maar, maar goed, daar zat alles ook wel in dezelfde categorie. Dus de afstanden zullen er logischerwijs ook korter zijn geweest. Maar dat was per editie verschillend, want het was regelmatig op een andere locatie
ermahgerd so much to learnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je hebt hier veel meer tenten idd, wel vaak met een soort thema. De Echo is de bios, de Juliët is theater, Alpha is de grootste tent dus daar staan de grote namen, de Bravo is meer dance en hiphop, India moet je zijn om te weten wat er over 2 a 3 jaar groot en populair is enz enz.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn favo gifjessite
http://animalsbeingdicks.com
Dit jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, gewoon velen bier mee sjouwen en wat broodjes knaks, hoeft verder weinig te kosten
quote:
Sure!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd so much to learn
You help me?
Waaaatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dit ja
Spees, je mag een petfles en 12 blikjes meenemen naar de camping, als je het mee wil nemen het terrein op moet je overschenken in plastic dat wordt uitgedeeld. Wij deden altijd petfles sterk, en dan bij de lowlands-supermarkt pakken jus kopen om mee te mixen, elke dag 1/3e petfles en 1 liter jus in camelbak en als je dan in de avond je mix ophebt over op cocktails of bier
JA en dan mot je nog ff naar hongarije fietsenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus?Damn!
Dour is 4 dagen festival + dag camping extra voor ¤120,-
Is wel veel goedkoper dan die fiat 500quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Zou ik even aan cif moeten vragen (niet zo zeer toestemming; maar omdat al soad; en lowlands ook weer duur... en aangezien we ook nog op reis willen; paar weken daarna...
) MAAR IK WIL WEL
![]()
Je moet dan wel je eigen kaartje regelen en dat moet je morgen om 11 uur doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Zou ik even aan cif moeten vragen (niet zo zeer toestemming; maar omdat al soad; en lowlands ook weer duur... en aangezien we ook nog op reis willen; paar weken daarna...
) MAAR IK WIL WEL
![]()
Dat is szigetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA en dan mot je nog ff naar hongarije fietsen
Wordt je bagage doorzocht bij de ingang?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dit ja
Spees, je mag een petfles en 12 blikjes meenemen naar de camping, als je het mee wil nemen het terrein op moet je overschenken in plastic dat wordt uitgedeeld. Wij deden altijd petfles sterk, en dan bij de lowlands-supermarkt pakken jus kopen om mee te mixen, elke dag 1/3e petfles en 1 liter jus in camelbak en als je dan in de avond je mix ophebt over op cocktails of bier
ik vraag t m straks wel ffquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wacht even reactie van cif afEn als bb het niet erg vindt; want anders voel ik me ook 'te veel' zeg maar
![]()
Nopequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WaaaatWij hadden complete vaten/bakken bier mee op camping van werchter; maar dat mag hier niet dus?
Ja doe maarquote:
Dour is Belgiëquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA en dan mot je nog ff naar hongarije fietsen
Bij ons was dat redelijk normaal. Je zag de mooiste creaties van karren voorbij komen die gemaakt werden om alle spullen op te zetten namelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope
Nu controleerden ze de laatste jaren dat ik ging ook niet goed meer, maar alles dat je meesleept moet je wel een massive brug met trappen opslepen en dan wil je écht niet drie miljoen liter bier bij je hebben. Die mensen worden altijd heel hard uitgelachen en tegelijk gehaat (want houden alles op) op de brug
Laatste jaren viel dat erg mee, maar ik weet niet of ze nu nog hetzelfde beveiligingsbedrijf hebben. Ze hadden een tijd een SS-bedrijf, die pakte heel je tas uitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wordt je bagage doorzocht bij de ingang?
Coolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij ons was dat redelijk normaal. Je zag de mooiste creaties van karren voorbij komen die gemaakt werden om alle spullen op te zetten namelijkEn dan vooral jaloers kijken als iemand een BRILJANTE kar had gemaakt die zichzelf praktisch vooruit duwde
incl. alle tassen/bier/eten/alles
Op LL heb je ze ook hoor (onze vaste buren hadden altijd een complete buitenkeuken bij zich, daar bietsten we altijd broodjes ei in de ochtendquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Man, ik sleepte naar DOA complete inboedels mee, dat komt wel goed
Over de weg?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Cool![]()
Op lowlands werkt dat alleen niet, want die kar moet je dus een brug over tillen (met van die metalen trappen aan weerszijden, elke kant 2 trappen van een trede of 15 ofzo?). Geloof me, dat wil je écht niet
ik bedoel vooral dat ik de spier- en sjouwkracht wel hebquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Op LL heb je ze ook hoor (onze vaste buren hadden altijd een complete buitenkeuken bij zich, daar bietsten we altijd broodjes ei in de ochtend), maar dan heb je wel veel man nodig om het te verslepen
Dat was bij Dour ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Cool![]()
Op lowlands werkt dat alleen niet, want die kar moet je dus een brug over tillen (met van die metalen trappen aan weerszijden, elke kant 2 trappen van een trede of 15 ofzo?). Geloof me, dat wil je écht niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |