WATquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Inb4 noem jij sjaan nu een dikke koe - reacties
ERMAHGERDquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD DE ILAROWE HEEFT DE COLOR CLUBS INGEHAALD![]()
![]()
Picsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Holo met colorshift.. It's so pretty![]()
Zeer matig te zien op foto's. Morgen in real life komen kijkenquote:
Okequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeer matig te zien op foto's. Morgen in real life komen kijken![]()
En wat is dan 'op tijd'? Ik vind dat tegenwoordig toch zo irritant, in de rij staan om de bus uit te mogen omdat die kastjes zo traag zijn. Vind het niet gek dat mensen een straat van tevoren al uitcheckenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha heel verhaal over boete als je te vroeg uitchrckt
ja, meestal wel maar mijn a-englands duurden dit keer ook tien dagen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vraag me af of m'n layla's ook verdwenen zijn in die postfaal in Engeland..
Deze lakken had ik als laatste besteld, komen als eerste binnen. Meestal is Engeland toch ook best rap?
Dunno, ik had mijn shipping mail van E England op de 22e gekregen maar nog niks binnenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vraag me af of m'n layla's ook verdwenen zijn in die postfaal in Engeland..
Deze lakken had ik als laatste besteld, komen als eerste binnen. Meestal is Engeland toch ook best rap?
LLAROWEquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap trouwens echt niet meer of het nou Llarowe, liarowe, of ilarowe is
het is nog niet uitverkocht taart! hoop dat je mee kuntquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
iriitante wachtrijmuziek bij ticketmaster
Trix had toch al kaartjes voor taart geregeld?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is nog niet uitverkocht taart! hoop dat je mee kunt
Rolstoel kon alleen bellen toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trix had toch al kaartjes voor taart geregeld?
Nee je kon ook aanduiden welke kaartjes je wou hebben en dan kon je rolstoel aanklikken.. Ik dácht dat trix dus 2 voor taart had...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Rolstoel kon alleen bellen toch?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
trix had kaartjes gekocht maar gewone, die kunnen niet telefonisch omgezet worden maar wel via online helpdeks wat tot 2 weken kan duren
Nu heb ik dus 2 rolstoelplaatsen gereserveerd, en wacht dan af of de kaarten omgezet kunnen worden. Zo ja, vervalt de reservering, zo nee heb ik 2 gewone kaarten over.
Risoco'`
Vlakbij de bushaltequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En wat is dan 'op tijd'? Ik vind dat tegenwoordig toch zo irritant, in de rij staan om de bus uit te mogen omdat die kastjes zo traag zijn. Vind het niet gek dat mensen een straat van tevoren al uitchecken
Oh, pff, gedoe man, sorry! En priem, HOE? Ik ga terug naar die site zo, ik kon niks vinden.. En Melz, ik maak strax over en taart, jou ook (was 107,nogwat), maar heb baby met krampjes op arm dus dit typen kost me al een kwartierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
trix had kaartjes gekocht maar gewone, die kunnen niet telefonisch omgezet worden maar wel via online helpdeks wat tot 2 weken kan duren
Nu heb ik dus 2 rolstoelplaatsen gereserveerd, en wacht dan af of de kaarten omgezet kunnen worden. Zo ja, vervalt de reservering, zo nee heb ik 2 gewone kaarten over.
Risico's
geen probleem!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, pff, gedoe man, sorry! En priem, HOE? Ik ga terug naar die site zo, ik kon niks vinden.. En Melz, ik maak strax over en taart, jou ook (was 107,nogwat), maar heb baby met krampjes op arm dus dit typen kost me al een kwartier
Ik ook en gelijk 2 andere erbij genomen einzquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:02 schreef Incantrix het volgende:
Ook wel weer grappig, ik heb zitten wachten totdie ebayer die zwarte weer had, maar uiteindelijk heb ik m niet genomen
Dei zwarte is echt epischquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:05 schreef Incantrix het volgende:
Ik twijfel of ik die zwarte ooit zal lakken, dus nouja..
Oh, en rel? Watwaar?
Gewoon nu nemen, ze zijn toch wel epischquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil eerst m'n huidige CC's hebben voor ik nieuwe bestel![]()
Maar eigenlijk wil ik nu al nieuwe bestellen
Ze hebben nu wel precies de kleuren die ik wil hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gewoon nu nemen, ze zijn toch wel episch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |