SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, je bent snel.
Het was heerlijk lieverd.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:40 schreef Cryothic het volgende:
Ik word steeds afgeleid door banners van de Pabo hierIk wist geen toffe TTquote:
Goedemorgen Vin![]()
![]()
Ja bahquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 09:45:01 ]![]()
Ook al zoiets duurs en wat zonde van het geld isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:43 schreef Cryothic het volgende:
1 pakje cigaretten voor bijna 7 euro.
Daar heb je ook weer 4 liter benzine voor.![]()
![]()
Sorry hoor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ook al zoiets duurs en wat zonde van het geld ismaar wel handiger dan roken
NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uiteraard, het lekkerste bewaar ik als laatste![]()
![]()
.
NIEUW: Foto's!![]()
Gelukkig maar. Ik ga me aankleden, wat eten en dan maar een poging doen om vooruit te komen op de fiets.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uiteraard, het lekkerste bewaar ik als laatste![]()
![]()
.
![]()
Te harde regen. Ik blijf nog even liggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ga me aankleden, wat eten en dan maar een poging doen om vooruit te komen op de fiets.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: