SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, je bent snel.
Het was heerlijk lieverd.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:40 schreef Cryothic het volgende:
Ik word steeds afgeleid door banners van de Pabo hierIk wist geen toffe TTquote:
Goedemorgen Vin![]()
![]()
Ja bahquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 09:45:01 ]![]()
Ook al zoiets duurs en wat zonde van het geld isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:43 schreef Cryothic het volgende:
1 pakje cigaretten voor bijna 7 euro.
Daar heb je ook weer 4 liter benzine voor.![]()
![]()
Sorry hoor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ook al zoiets duurs en wat zonde van het geld ismaar wel handiger dan roken
NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uiteraard, het lekkerste bewaar ik als laatste![]()
![]()
.
Gelukkig maar. Ik ga me aankleden, wat eten en dan maar een poging doen om vooruit te komen op de fiets.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uiteraard, het lekkerste bewaar ik als laatste![]()
![]()
.
![]()
Te harde regen. Ik blijf nog even liggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ga me aankleden, wat eten en dan maar een poging doen om vooruit te komen op de fiets.![]()
![]()
quote:_!
Jij FOK!-slet!!
Mogguh
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik heb wel goedemorgen tegen jou gezegdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mij niet![]()
oh wacht
Ja aquarium schoonmaken
Succes![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel goedemorgen tegen jou gezegd
Succes![]()
![]()
quote:. Doen we toch, vanavond...
Succes!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ga me aankleden, wat eten en dan maar een poging doen om vooruit te komen op de fiets.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]. Doen we toch, vanavond...
[..]
Succes!
________________________quote:quote:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mij niet![]()
oh wacht
Ja aquarium schoonmakenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel goedemorgen tegen jou gezegd
Succes![]()
Werken
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat LoLa bedoelde hoor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat LoLa bedoelde hoortoch wel
![]()
![]()
Bleek niet uit je postquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat LoLa bedoelde hoor![]()
![]()
De directeur spoort niet![]()
Ligt in het ziekenhuis, net te horen gekregen dat de kanker is uitgezaaid en gewoon hard aan het werk vanaf zn iPhone
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik krijg geen hoogte van jou_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Pak een ladder.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik krijg geen hoogte van jou![]()
Misschien kom je mij onderweg nog tegen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ne, ik breng mezelf wel tot een bepaalde hoogte![]()
![]()
Doe ik toch met je samenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ne, ik breng mezelf wel tot een bepaalde hoogte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik knal je zo voorbijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien kom je mij onderweg nog tegen.![]()
scherpte, en dat op de vroege morgenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien kom je mij onderweg nog tegen.![]()
![]()
Altijdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
scherpte, en dat op de vroege morgen![]()
![]()
Not reallyquote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kom graag knallend klaar jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Knal jij maar lekker, ik blijf liever uit 1 lichaam bestaan.![]()
![]()
Succesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kom graag knallend klaar ja![]()
![]()
Uhuquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Strakjes, je bent nu niet in de buurt he![]()
![]()
Is gewoon zoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Fuu. Iemand hier met een Iphone die me kan helpen?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Heul niequote:Nu al problemen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:20 schreef Tamashii het volgende:
Fuu. Iemand hier met een Iphone die me kan helpen?![]()
![]()
Watskeburt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:20 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp er geen neuk van inderdaad.quote:
Ik moet ineens Whatsapp kopen, kan blijkbaar alleen met CC.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vraag iemand met een iphone even met iTunes in te loggen op die van jouw en WA te downloadenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:20 schreef Tamashii het volgende:
Onderstaand verhaal dus. Ik wil geen CC!quote:
Ik wist hetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen neuk van inderdaad.
Ik moet ineens Whatsapp kopen, kan blijkbaar alleen met CC.![]()
![]()
Ik ken werkelijk niemand met een Iphone. Misschien is dit de reden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vraag iemand met een iphone even met iTunes in te loggen op die van jouw en WA te downloaden
Kan je niet gewoon met iTunes pre-paid kaarten terecht in de appstore?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onderstaand verhaal dus. Ik wil geen CC!NIEUW: Foto's!![]()
Click and buy in de appstore?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk niemand met een Iphone. Misschien is dit de reden.![]()
Of dit ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon met iTunes pre-paid kaarten terecht in de appstore?![]()
Er is een manier dat het wel gaat :quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onderstaand verhaal dus. Ik wil geen CC!
Ga naar iTunes Store
Koop een app (dat gratis is) terwijl je NIET ingelogd bent in iTunes
Dan vraagt die om een account te maken
En dan bij betalingswijze kan je kiezen ‘Geen’
Klaar.![]()
Misschien had je je eerst in moeten lezenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet ineens Whatsapp kopen, kan blijkbaar alleen met CC..
![]()
Ik ga de IT in!!
Pff ff in 1 kwartaal aan 1 klant 33.000 verdienen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is opeens geen betaalmethode meer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon met iTunes pre-paid kaarten terecht in de appstore?
Of gewoon luisteren naar de adviesen om een android te kopen, ipv de hippe markt te volgen voor een iPhonequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien had je je eerst in moeten lezen.
Vaagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is opeens geen betaalmethode meer.![]()
Misschien ff langs een iCenter ofzo?NIEUW: Foto's!![]()
Heb je mijn post gezien?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is opeens geen betaalmethode meer.Daar hebben we nu niks meer aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef Cryothic het volgende:
Of gewoon luisteren naar de adviesen om een android te kopen, ipv de hippe markt te volgen voor een iPhone![]()
Oooh dat kan ik wel doen ja!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of gewoon luisteren naar de adviesen om een android te kopen, ipv de hippe markt te volgen voor een iPhone
[..]
Vaag![]()
Misschien ff langs een iCenter ofzo?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Werkt ook niet. :/quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is een manier dat het wel gaat :
Ga naar iTunes Store
Koop een app (dat gratis is) terwijl je NIET ingelogd bent in iTunes
Dan vraagt die om een account te maken
En dan bij betalingswijze kan je kiezen ‘Geen’
Klaar.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee, maar ik heb het eerder ook al eens geroepen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je mijn post gezien?
[..]
Daar hebben we nu niks meer aan.
Rival heeft een iPhone en is daar zeer tevreden overquote:![]()
Misschien kan hij je helpen
[b]AirwiN schreef [/b]
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of gewoon luisteren naar de adviesen om een android te kopen, ipv de hippe markt te volgen voor een iPhone
[..]
Vaag![]()
Misschien ff langs een iCenter ofzo?![]()
![]()
Ik heb dan ook gewoon een creditcard en heb dit soort gezeik niet.....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rival heeft een iPhone en is daar zeer tevreden over![]()
Misschien kan hij je helpen
Je hebt nou eenmaal een CC nodig in de grote mensen wereld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet ineens Whatsapp kopen, kan blijkbaar alleen met CC.!
sorry![]()
Natquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meh, toch maar een poging doen. Dan maar zeiknat worden.
![]()
is whatsapp dan ineens gratis?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of gewoon luisteren naar de adviesen om een android te kopen, ipv de hippe markt te volgen voor een iPhone![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb dan ook gewoon een creditcard en heb dit soort gezeik niet.....
Je hebt nou eenmaal een CC nodig in de grote mensen wereld
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, WhatsApp en bijvoorbeeld Angry Birds hoef je voor Android niet te kopen.quote:
Zijn gratis uit Google Play te downloaden, legaalNIEUW: Foto's!![]()
Langer zelfs... heb m'n telefoon nu al 2 jaar... kreeg vorige week nog een melding van WA dat m'n account weer met een jaar verlengd is.quote:NIEUW: Foto's!![]()
Jouw zwijgen is altijd goedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat ik nog niks zei
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik liep nog een beetje achter denk ik...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord hey, dat wist ik niet![]()
Hoi chickquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord hey, dat wist ik niet
[b]AirwiN schreef [/b]
ietsiepietsiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:40 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Ik liep nog een beetje achter denk ik...![]()
![]()
Ben jij een keer niet de spuit 11quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord hey, dat wist ik niet
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Voelt ook weleens goedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben jij een keer niet de spuit 11![]()
![]()
Gebeurt ook niet zo vaak tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En toch doe je hetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
staat eigenlijk best stom zo laat nog reageren op iets waar al tig antwoorden op zijn
om nog even je punt te maken of gewoon omdat je lui bent om je post te wijzigen
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 10:45:22 ]![]()
Eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
staat eigenlijk best stom zo laat nog reageren op iets waar al tig antwoorden op zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Vandaag kan ik niet niks doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
nog 3 klusjes te doen en dan ga ik eens een dag niks doen
Moet zodirect richting Enschede, dus zo mijn kamer en tas klaarmaken voor vertrek en vanavond mag ik weer werken
Goed dat je dat nu eens van de andere kant meemaaktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ouders zijn evil!!
Zelfs als je het huis uit bent gooien ze je plannen in de war!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geeft niks tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
nee gewoon omdat jullie te hard gaan.. soms vergeet je te refreshen..... en soms druk ik op quote.. moet ineens wat doen, en dan ga ik rustig verder typen als ik weer bij de pc komquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toch doe je het
om nog even je punt te maken of gewoon omdat je lui bent om je post te wijzigen![]()
![]()
Niks doen? Daar ben heel goed in en ga ik ook voortzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd handig.. FOK! op werkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
nee gewoon omdat jullie te hard gaan.. soms vergeet je te refreshen..... en soms druk ik op quote.. moet ineens wat doen, en dan ga ik rustig verder typen als ik weer bij de pc kom![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
nee gewoon omdat jullie te hard gaan.. soms vergeet je te refreshen..... en soms druk ik op quote.. moet ineens wat doen, en dan ga ik rustig verder typen als ik weer bij de pc kom![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
Niks doen? Daar ben heel goed in en ga ik ook voortzettenHeb je al wat gehoord dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bustedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:47 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Jij wil nu natuurlijk ook al die lieve aandacht van de dames![]()
![]()
Zit je ook vaak naar een pagina te kijken dat het ff duurt voor je door hebt dat we al een topic verder zijn?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
nee gewoon omdat jullie te hard gaan.. soms vergeet je te refreshen..... en soms druk ik op quote.. moet ineens wat doen, en dan ga ik rustig verder typen als ik weer bij de pc komIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ook wel goed nieuws eigenlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaag kan ik niet niks doen
Moet zodirect richting Enschede, dus zo mijn kamer en tas klaarmaken voor vertrek en vanavond mag ik weer werken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
Niks doen? Daar ben heel goed in en ga ik ook voortzettenstraks ff horizon Vin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee. Volgende week waarschijnlijk wel nog een andere sollicitatie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Heb je al wat gehoord dan?![]()
Of op de 1 of andere manier al op de volgende pagina zijn en jij blijft hangenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit je ook vaak naar een pagina te kijken dat het ff duurt voor je door hebt dat we al een topic verder zijn?![]()
![]()
![]()
Kloptquote:
En 2 dagen achter elkaar niks doen is eigenlijk ook niet goed voor me![]()
Ik ga nu even de afwas doen
ik heb maar 1 paginaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of op de 1 of andere manier al op de volgende pagina zijn en jij blijft hangen![]()
![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of op de 1 of andere manier al op de volgende pagina zijn en jij blijft hangen![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Terwijl je aan het typen bent zien dat er al tig nieuwe posts bijgekomen zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Volgende week waarschijnlijk wel nog een andere sollicitatie.ik meestal ookquote:maar dan druk ik wel weer lomp ergens op zonder dat ik het weet
quote:succes
![]()
Multiquoten ftwquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:52 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Terwijl je aan het typen bent zien dat er al tig nieuwe posts bijgekomen zijn.![]()
![]()
Niet bij te houden.. Tussendoor ook nog andere topics proberen te volgen, dus ik heb nu maar ff 2 FOK! schermen open staan. Nee heel productief is deze dag niet tot nu toe![]()
![]()
Je bent dan ook nog een newbquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:54 schreef ThamfBeast het volgende:
Niet bij te houden.. Tussendoor ook nog andere topics proberen te volgen, dus ik heb nu maar ff 2 FOK! schermen open staan. Nee heel productief is deze dag niet tot nu toe![]()
![]()
Het zou mooi zijn als mn ABN app lief gaat doen tegen mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Quel est le problème?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zou mooi zijn als mn ABN app lief gaat doen tegen mij![]()
Gewoon inloggen internet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zou mooi zijn als mn ABN app lief gaat doen tegen mijIk ga zo mijn legandarische 100k post makenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Dat is waar, long time lurker. n00b poster![]()
![]()
Ik ga denk ik ook maar eens werken... dit schiet niet op.
Totaal geen zin werk, klaar mee... en wil dingen roepen die je niet in het openbaar hoort te roepen... dus... tot later
Whut?quote:Ik kan inloggen maar die cijfertjes veranderen nog nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon inloggen internet?
[..]
Ik ga zo mijn legandarische 100k post maken_!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:57 schreef Cryothic het volgende:
Totaal geen zin werk, klaar mee... en wil dingen roepen die je niet in het openbaar hoort te roepen... dus... tot later![]()
![]()
Ow, daar wil ik nog wel ff op wachten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon inloggen internet?
[..]
Ik ga zo mijn legandarische 100k post maken
Al een goeie tekst klaar staan?NIEUW: Foto's!![]()
succes mopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:57 schreef Cryothic het volgende:
Totaal geen zin werk, klaar mee... en wil dingen roepen die je niet in het openbaar hoort te roepen... dus... tot laterSTOMquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Ik kan inloggen maar die cijfertjes veranderen nog niet_!
Neequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, daar wil ik nog wel ff op wachten.
Al een goeie tekst klaar staan?
Misschien maak ik wel een toipic
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 10:59:14 ]![]()
Sterktequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:57 schreef Cryothic het volgende:
Totaal geen zin werk, klaar mee... en wil dingen roepen die je niet in het openbaar hoort te roepen... dus... tot later
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog 2?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succes mop
[..]
STOM
[..]
Nee
Misschien maak ik wel een toipic![]()
Ah, daar gai k niet op wachten, deze zit net pas op de helft.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succes mop
[..]
STOM
[..]
Nee
Misschien maak ik wel een toipic
Na deze 2quote:Een apartequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, daar gai k niet op wachten, deze zit net pas op de helft.Oke doei
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 11:02:30 ]![]()
ah, url in de gtalk dan maarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na deze 2
[..]
Een aparteOke doei
![]()
Als ik zo door ga haal ik misschien dit jaar m'n 200e postquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na deze 2
[..]
Een aparteOke doei
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:04 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Als ik zo door ga haal ik misschien dit jaar m'n 200e postdat is niet veel
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:04 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Als ik zo door ga haal ik misschien dit jaar m'n 200e post![]()
Mooi dit!
Ik heb besloten dat ik niet meer bezig wil zijn voor de baas.
* Huppelmuts klikt alles weg
[b]AirwiN schreef [/b]
NU KOMT HET DAN!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
IK HOU HET NIET MEER!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn nagels breken gewoon afquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed plan welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gevondenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heerlijk!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Stampvoetend op het werk enzquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoor het 'm ook gewoon schreeuwen![]()
Meteen Yvonne PM-en dat ie per direct toegang moet hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
Met die geile zachte G van emquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoor het 'm ook gewoon schreeuwen![]()
![]()
Haha ja inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stampvoetend op het werk enz![]()
Meteen Yvonne PM-en dat ie per direct toegang moet hebbenIk wil niet zeggen dat dat geil is, maar inderdaadquote:![]()
![]()
1 maar?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
hij heeft zich nog niet aangemeld
FB / Aanmeldtopic KPD editie #4/2012
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar ik wil geen fokpiemels op mijn netvliesjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
hij heeft zich nog niet aangemeld
FB / Aanmeldtopic KPD editie #4/2012.
Mja ik moest een klusje doen en heb hersenloos het raam uitgekeken, als een bejaardequote:.
![]()
Dan kijk je alleen in de damestopicsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar ik wil geen fokpiemels op mijn netvliesje.
[..]
Mja ik moest een klusje doen en heb hersenloos het raam uitgekeken, als een bejaarde.
[b]AirwiN schreef [/b]
Die topics hoef je niet aan te klikken als je dat niet wilt hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Mja ik moest een klusje doen en heb hersenloos het raam uitgekeken, als een bejaarde.
![]()
![]()
Hoi hoiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
hoeft niet je kan naar het vrouwentopic... die is piemelvrij!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik denk dat ik de oorzaak van de hoofdpijn gevonden heb. ik heb een bolletje in m'n gezicht en een dikke kaak maar weet het niet zeker. voor de zekerheid naar de HAquote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
aangepastquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
hoi. je onderschrift klopt niet meer.
Werewolf
Was je alweer spuit 11 hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kijk je alleen in de damestopicsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die topics hoef je niet aan te klikken als je dat niet wilt hoorJullie weten niet hoe nieuwsgierig mijn brein kan zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
hoeft niet je kan naar het vrouwentopic... die is piemelvrij!.
![]()
Jij bent nieuwsgierig naar de pooltafel hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie weten niet hoe nieuwsgierig mijn brein kan zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent nieuwsgierig naar de pooltafel he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:32 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Moet je hem niet mee pesten hoor.. is helemaal niet leuk![]()
![]()
Als ik Rival wil pesten dan doe ik dat gewoonquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:32 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Moet je hem niet mee pesten hoor.. is helemaal niet leuk
[b]AirwiN schreef [/b]
bananensmoothiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
die eet ik ook graag, volgens mij omdat het zo makkelijk is
Werewolf
Hij wil je die foto vast wel toesturen hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, wil ik nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil je die foto vast wel toesturen hoor.
We hebben het over faxie he?![]()
![]()
je zou het doen als je het zou kunnen jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik Rival wil pesten dan doe ik dat gewoon![]()
![]()
Vermoeiend ettertje!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
je zou het doen als je het zou kunnen jaIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij bent er veel beter in jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Huiswerk niet geleerdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:43 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Dat brengt wat herinneringen terug..
Wat heb je gedaan?![]()
![]()
PUB is niet meer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
Nablijven? Ga jij eens snel naar PUB, snotneus!![]()
Echt hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
Nablijven? Ga jij eens snel naar PUB, snotneus!.
Wat een badboy is het ook.![]()
Maar ga ik er weer lekker tegenin. Wij hebben teletop, dat is voor ons verplicht om het huiswerk op te zien. En voor docenten om het erop te zettenquote:en het staat er niet op
![]()
![]()
Pas op he, de leraar heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Maar ga ik er weer lekker tegenin. Wij hebben teletop, dat is voor ons verplicht om het huiswerk op te zien. En voor docenten om het erop te zettenen het staat er niet op
![]()
![]()
nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:49 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Pas op he, de leraar heeft altijd gelijk![]()
Dat is toch het twee regel verhaal..quote:
regel 1: De leraar heeft altijd gelijk.
regel 2: Als de leraar geen gelijk heeft, treed regel 1 in werking![]()
Als vrouw kan je ten minste te pas en te onpas ongesteld wordenquote:![]()
Hoe ga jij er onderuit komen?dus![]()
ohquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee lach je toe![]()
Ik ben lief als ik nog niet geheel wakker ben
Nee zo ken ik je inderdaad niet![]()
![]()
De leraren willen altijd gelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Dat is toch het twee regel verhaal..
regel 1: De leraar heeft altijd gelijk.
regel 2: Als de leraar geen gelijk heeft, treed regel 1 in werking![]()
![]()
gewoon zeggen, ik heb het niet gemaakt omdat ik de stof beheers. let maar op straks bij de toets.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Als vrouw kan je ten minste te pas en te onpas ongesteld worden![]()
Hoe ga jij er onderuit komen?
maar dan moet je niet bluffen want dan is het eenmalig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon zeggen, ik heb het niet gemaakt omdat ik de stof beheers. let maar op straks bij de toets.
maar dan moet je niet bluffen want dan is het eenmaligluisterde ze bij mij ook nooit naar, al was het wel zo
dus![]()
ik doe mijn best het tussen ons te houden, maar ik heb zo'n vermoeden dat je het dan ergens anders had moeten zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:52 schreef Evie het volgende:
[..]niet verder vertellen
Maar ga je nog iets leuks doen vandaag?
Ja ik ga mij prima vermaken vandaag
de rest van de middag lekker niks doen en vanavond ga ik of lekker zuipen of lekker genieten... dat staat nog niet helemaal vast.![]()
![]()
en ga jij nog wat leuks doen vandaag?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:54 schreef Evie het volgende:
[..]luisterde ze bij mij ook nooit naar, al was het wel zo
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
en ga jij nog wat leuks doen vandaag?werken om half 4 tot een uurtje of 6 a half 7
Dat zijn echt goede tijden!! Verder niet zo veel plannen
dus![]()
Is me 1 keer geluktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon zeggen, ik heb het niet gemaakt omdat ik de stof beheers. let maar op straks bij de toets.
maar dan moet je niet bluffen want dan is het eenmalig![]()
Lerares was er niet blij mee![]()
Was op het mbo, wij mochten zelf aangeven wanneer we een toets wilden doen. Lerares vertelde dat ik eerst moest lezen, opdrachten maken, opdrachten nakijken, foute opdrachten kreeg ik vergelijkbare opdrachten voor om te maken, dan leren en dan toets.
Was ik het niet mee eens dus met haar de deal gemaakt dat ik week erop toets mocht maken en als mn cijfer lager dan een 7 was zou ik alle opdrachten en extra opdrachten maken.
Week na de toets loop ik haar klas in om mn cijfer op te halen. Ik kreeg als antwoord: je moet nu in het toetslokaal zijn voor de toets over hoofdstuk 2, je cijfer was een 9,6!
Engels op het mbo was te simpel
[b]AirwiN schreef [/b]
wat een kuttijden zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:57 schreef Evie het volgende:
[..]werken om half 4 tot een uurtje of 6 a half 7
Dat zijn echt goede tijden!! Verder niet zo veel plannen
meestal als ik geen plannen heb beleef ik de leukste avonden
of is dat bij jou dat je straks alleen op de bank zit?![]()
Misschien maar eens kijken of ik nog wat werk gedaan kan krijgen vandaag...
Komt niet vaak voor dat de baas er niet is, dus daar wordt goed gebruik van gemaakt![]()
![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem was alles dat als je een beetje oplette![]()
Ik zat nooit in de les had toch de hoogste cijfersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem was alles dat als je een beetje oplette![]()
Al vrij snel zei mn mentor dat ik ver beneden mijn niveau zat
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:01 schreef ThamfBeast het volgende:
Misschien maar eens kijken of ik nog wat werk gedaan kan krijgen vandaag...
Komt niet vaak voor dat de baas er niet is, dus daar wordt goed gebruik van gemaaktIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Meestal nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
wat een kuttijden zou ik zeggen
meestal als ik geen plannen heb beleef ik de leukste avonden
of is dat bij jou dat je straks alleen op de bank zit?![]()
Maar wie weet zit ik vanavond alleen op de bank met 30 katten
dus![]()
![]()
Ik moest hier te hard om lachen
[b]AirwiN schreef [/b]
Leuk.quote:
En hoe oud ben je?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Krijg watquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: