En toch ben ik er bang voor. Heb altijd wel redelijk vertrouwen in een goede afloop, maar het raakt tot een redelijk dieptepunt nav afgelopen seizoenen.
Maar als we komende wedstrijd constant weten te spelen en een serie neer weten te zetten is dat vertrouwen ook zo weer terug hoor
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op vrijdag 1 februari 2013 00:01 schreef Syntix het volgende: helaas lampjes jullie missen de finale in de kuip. PEC heeft bewezen iets te sterk te zijn voor jullie.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel doelpunten makers.
Nou, we komen dus weer zwakker uit de winterstop, geen broodnodige versterkingen in de defensie, de spoeling wordt zelfs dunner in de zwakste linie door blessures en transfer Manolev.
De concurrentie zal nog heel wat punten moet laten liggen anders eindigen we 4e/5e ofzo
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op vrijdag 1 februari 2013 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende: Nou, we komen dus weer zwakker uit de winterstop, geen broodnodige versterkingen in de defensie, de spoeling wordt zelfs dunner in de zwakste linie door blessures en transfer Manolev.
De concurrentie zal nog heel wat punten moet laten liggen anders eindigen we 4e/5e ofzo
Als ik het zo zie gaat iedereen punten laten liggen. Houdt het wel spannend Dus wie laat de minste punten liggen... Je hebt gelijk over onze verdedigingslinie inderdaad Het was al zo pover.
Op vrijdag 1 februari 2013 00:01 schreef Syntix het volgende: helaas lampjes jullie missen de finale in de kuip. PEC heeft bewezen iets te sterk te zijn voor jullie.
Dat had Vitesse ook bewezen t.o.v. jullie.
[ Bericht 3% gewijzigd door Lange_Lans op 01-02-2013 09:08:59 ]
Op vrijdag 1 februari 2013 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende: Nou, we komen dus weer zwakker uit de winterstop, geen broodnodige versterkingen in de defensie, de spoeling wordt zelfs dunner in de zwakste linie door blessures en transfer Manolev.
Ik weet niet of Manolev beter is dan Brenet. Daarnaast was al bekend dat er niet in de verdediging geïnvesteerd ging worden. Da's inderdaad jammer, maar ik had niet anders verwacht.