Wat ga jij doen dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cash cash![]()
Ik ben morgen ook wel tijdje weg.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Oh je kijkt er alleen maar naar omdat Beyonce zekerquote:
Welterusten kerelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:25 schreef JRRY het volgende:
Nu ga ik maar slapen voordat ik vandaag wel aan de 100 posts kom
No worries, je bent al lievv genoeg bezigquote:
Ofcourse. Die rest weet ik niet eens wat het is. Jawel dat wel maar dat interessseert me eigenlijk niet, Amerikaans gehypet gedoe.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je kijkt er alleen maar naar omdat Beyonce zeker
slaap lekker jerquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ofcourse. Die rest weet ik niet eens wat het is. Jawel dat wel maar dat interessseert me eigenlijk niet, Amerikaans gehypet gedoe.
oke mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No worries, je bent al lievv genoeg bezig
Niet overhypet maar overhated.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]Beyonce is gelukkig niet Amerikaans en overgehyped. Nee hoor fap er maar lekker op los
![]()
Trusten
lurkerquote:
Kreeg een Quote-attentie-bericht.quote:
Ja echt ergquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Supersof op plek 4 in de maandcijfersDit moet stoppen. je word een zolderkamerautist zo
Oh?! Van wie dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |