Oh, dat is nog wel redelijk te behappen dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In totaal, dus ook beurt, apk en wat minor dingetjes (lampje kentekenplaat vervangen)
Het kan altijd nog veel gekker (m'n pa moest laatst de airco vervangen > 1000 euro) maar leuk zijn dit soort kosten niet. Ok, veiligheid is belangrijk maar van dat geld kan ik ook wat anders leuks doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel redelijk te behappen dan.
Gaat nog wel eigenlijk. Ik ben voor een kleine beurt bij de dealer ook al snel 250+ kwijt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In totaal, dus ook beurt, apk en wat minor dingetjes (lampje kentekenplaat vervangen)
Ik moet mijne ook wegbrengen, maar mijn remschijven zijn bijna op (220x2), nokkenassketting (150), Electra is kut en weet ik wat allemaal nog meerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het kan altijd nog veel gekker (m'n pa moest laatst de airco vervangen > 1000 euro) maar leuk zijn dit soort kosten niet. Ok, veiligheid is belangrijk maar van dat geld kan ik ook wat anders leuks doen
Leuk hè, auto's/motorenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moet mijne ook wegbrengen, maar mijn remschijven zijn bijna op (220x2), nokkenassketting (150), Electra is kut en weet ik wat allemaal nog meer
Ik zou willen dat ik het geld had dat ik of iedere 2 jaar een nieuwe kon kopen, danwel hem iedere 4 maanden bij een dealer kon neerzetten voor vol onderhoudquote:
Ai, dat is wel héél weinig...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:37 schreef Yreal het volgende:
6/25 van burgerlijk procesrecht mc. Slechtse mc toetst ooit
Dan moet je voor een voldoende 36 uit 50 voor de casus hebben. Red je dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:37 schreef Yreal het volgende:
6/25 van burgerlijk procesrecht mc. Slechtse mc toetst ooit
En wat bedoel je hiermee te zeggen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:24 schreef Fratres het volgende:
Hi!
Loop hier al een tijdje te lurken en heb besloten toch eens wat neer te plempen.
Vrouw, aan de goede kant van de 20, nu bezig met master privaatrecht aan de RUG, inmiddels in deeltijd omdat er ook doordeweeks wat tijd nodig is om centen binnen te harken.
Net vanochtend IPR gemaakt. Ging wel goed. Had de eerste kans overgeslagen wegens tijdsgebrek.
Goed mogelijk. Ik ben nu trouwens pas in hoofdorp, klote vrachtwagens die midden op straat gaan uitladenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je voor een voldoende 36 uit 50 voor de casus hebben. Red je dat?
Leuk hè? Zo 'n multi-interpretabele zin!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En wat bedoel je hiermee te zeggen?
Neequote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:39 schreef Fratres het volgende:
[..]
Leuk hè? Zo 'n multi-interpretabele zin!
quote:
Bij mij scheelt het meer 20/25 EUR de literquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goedkope olie is inderdaad armoeding, en zal bovendien misschien 5 euro de liter schelen, wat ook de moeite niet is.
Ik wist niet eens dat er olie van 25¤ de liter bestondquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bij mij scheelt het meer 20/25 EUR de liter
Hangt van de wielen af. De aangedreven wielen: lastiger. De niet aangedreven wielen: easy klus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, dat zuigt wel serieus. Bovendien is het een tiefusklus om die dingen te vervangen, waardoor het echt duur wordt.
Aangedreven wielen, of niet?quote:
Er is nog echt veel duurdere olie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er olie van 25¤ de liter bestond
Maar dan is 200 best redelijk
BMW 325ci (coupé) uit 2002.quote:
Voor hoeveel als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]Gekocht toen ik student was.
Nu ben ik aan het azen op een andere over een jaartje of 1,5/2
Oke nice. Je had eerst zo'n lichtblauwe alfa toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Uhm, 2 jaar geleden voor ¤ 10.000
Ik een alfa?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke nice. Je had eerst zo'n lichtblauwe alfa toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |