Mag je best vinden. Doe er alleen wel een direct voorbeeld bij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat (een arrogante opmerking) is jou ook niet echt vreemd heb ik het idee.
Niet zozeer een opmerking, die al helemaal niet arrogant is bedoeld. Meer een gevolg aan het feit dat het mij nou absoluut niet aanspreekt om aan de zuidass of big4 te gaan werken aan de hand van alles dat ik nu weet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is dan je goed recht.
Overigens is dat wel een aardig arrogante opmerking.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mag je best vinden. Doe er alleen wel een direct voorbeeld bij.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar lieve jongen, hoeveel denk jij precies te weten?
Ik gebruik dat in het echte leven ook gewoon liefkozend. Er had net zogoed kerel kunnen staan.quote:
Ahh lieverdjequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik gebruik dat in het echte leven ook gewoon liefkozend. Er had net zogoed kerel kunnen staan.
Als je maar een gefundeerde keuze maaktquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet zozeer een opmerking, die al helemaal niet arrogant is bedoeld. Meer een gevolg aan het feit dat het mij nou absoluut niet aanspreekt om aan de zuidass of big4 te gaan werken aan de hand van alles dat ik nu weet.
Kan zijn. Op internet kan het (zonder de persoon verder te kennen) al snel dédain overkomen om iemand opeens als 'lieve jongen' indirect weg te zetten, alsof je hem vooral niet als gelijke serieus neemt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik gebruik dat in het echte leven ook gewoon liefkozend. Er had net zogoed kerel kunnen staan.
En ik wil het daarom ook zeker wel gaan ervaren. Wie weet vind ik het prachtig. Maar de meeste werknemers van zuidasskantoren die ik tot nu toe heb gesproken zagen er nou ook niet echt gelukkig uit. Maar dat waren ook advocaten, tot nu toe alleen wat big four fiscalisten gesproken. Die waren dan wel weer laaiend enthousiast over hun vakquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je maar een gefundeerde keuze maakt
Daar heb je gelijk in. Intonatie en lichaamstaal zijn key.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Kan zijn. Op internet kan het (zonder de persoon te verder te kennen) al snel dédain overkomen om iemand opeens als 'lieve jongen' indirect weg te zetten, alsof je hem vooral niet als gelijke serieus neemt.
Ik ben wat dat betreft niet zo heel moeilijk, maar zelfs al zou haarbal het wel zo bedoelen, dan is dat in dit geval ook niet geheel ongegrond.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Kan zijn. Op internet kan het (zonder de persoon verder te kennen) al snel dédain overkomen om iemand opeens als 'lieve jongen' indirect weg te zetten, alsof je hem vooral niet als gelijke serieus neemt.
Lastig is het he, om vanuit je studie-omgeving een goed beeld te vormen. Ik zit met hetzelfde en ik denk dat een stage inderdaad de beste manier is om een zo goed mogelijk beeld te krijgen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
En ik wil het daarom ook zeker wel gaan ervaren. Wie weet vind ik het prachtig. Maar de meeste werknemers van zuidasskantoren die ik tot nu toe heb gesproken zagen er nou ook niet echt gelukkig uit. Maar dat waren ook advocaten, tot nu toe alleen wat big four fiscalisten gesproken. Die waren dan wel weer laaiend enthousiast over hun vak
Alleen hier he, verder houd ik me rustigquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Pax vent hoe is het ? Nog topics geopend lately ?
Ik ben op zoek naar het tweede wetboek van RO. Kunnen jullie mij helpen? Ook boek 3 van de Gw is welkom.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Pax vent hoe is het ? Nog topics geopend lately ?
WvSr 2? Lex tjockius?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar het tweede wetboek van strafrecht. Kunnen jullie mij helpen?
Wtf am i readingquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar het tweede wetboek van RO. Kunnen jullie mij helpen? Ook boek 3 van de Gw is welkom.
Jij bent in de war. Tchock.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar het tweede wetboek van RO. Kunnen jullie mij helpen? Ook boek 3 van de Gw is welkom.
Alsof erik daar een neuk om geeftquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:58 schreef Valid het volgende:
Mods: een bug
Als ik CTRL + B doe om een geselecteerde tekst bold te drukken krijg ik ong. acht openende en sluitende [b]/[/b]. Ik gebruik laatste versie Google Chrome. Wat nu?
Zo was het niet bedoeld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft niet zo heel moeilijk, maar zelfs al zou haarbal het wel zo bedoelen, dan is dat in dit geval ook niet geheel ongegrond.
En ik werd laatst door Joosie ook al beschuldigd van verzonnen TT's, terwijl ik dat nooit gedaan hebquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:59 schreef Valid het volgende:
[..]
Ah shit, dat was inderdaad Tsjok die artikelen verzon. Never mind Pax...
Nee weet ik. De meeste mannen die andere mannen lieverd niemand bedoelen dat niet zoquote:
Je hebt geen idee hoe hard ik hierom moest lachen. Toevallig gister nog ving ik een discussie op van twee 'OB jongens' over exact ditquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef Maharbal het volgende:
Anyway JohnSpek, maak je om de discussie VPB/OB maar niet druk. In beide is werk. De OB jongens hebben altijd praatjes over de internationalisering van OB en hoe boeiend hun vakgebied is. Ondertussen adviseren wij allemaal leuke (internationale) structuren, en zitten zij te bedenken of een stuk onbebouwde grond met een heipaal erin nou een bouwterrein is of niet.
Ieder z'n ding, maar de OB jongens hebben altijd peniscompensatie-drang. OB kan zeker boeiend zijn, maar het is minder leuk/'creatief' om daarin te adviseren.
Voor wat betreft kantoren: er is vrijwel geen enkel advocatenkantoor dat een echte OB praktijk heeft, behalve Baker en LoLo, maar die hebben dan weer erg veel fiscalisten. Maar dit is om iig aan te geven waar de fiscale prioriteiten liggen hier.
Dat vond ik ook. Ik had m'n mening klaar na allemaal verhalen, maar mijn stage is mij erg bevallen, en meegevallen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:54 schreef Valid het volgende:
[..]
Lastig is het he, om vanuit je studie-omgeving een goed beeld te vormen. Ik zit met hetzelfde en ik denk dat een stage inderdaad de beste manier is om een zo goed mogelijk beeld te krijgen.
Gewoon iPad kunnen zeggen. Verademing.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Ik had m'n mening klaar na allemaal verhalen. Mijn stage is mij erg bevallen, en meegevallen.
En verder geen idee over Chrome. Ik zit nu ook op de ipad dus kan lastig controleren.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:01 schreef JohnSpek het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe hard ik hierom moest lachen. Toevallig gister nog ving ik een discussie op van twee 'OB jongens' over exact dit
1/6de van de totale hoorcollege reeks ging hieroverquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:01 schreef JohnSpek het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe hard ik hierom moest lachen. Toevallig gister nog ving ik een discussie op van twee 'OB jongens' over exact dit
Sing halleluja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gewoon iPad kunnen zeggen. Verademing.
Gaat hard hè ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:05 schreef Yreal het volgende:
Februari alweer... voelt nog als december omdat ik nog geen vuurwerk heb afgestoken of oliebollen heb gegeten
Maasdriel?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef Maharbal het volgende:
[..].
Is ook weer een recent arrest van het EHVJ over gewezen (vervolg op 'Don Bosco').
Ja ik ook. Maandag start met 7 vakken tegelijk. Gang is alles zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik kijk wel uit naar de aankomende vier maanden. Elke maand een tentamen. En gassssss
Ik kijk vooral uit naar de vakken van na de propedeuse. Zit nu in de meta-hoek; geen bundel meer nodig tot juli.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:10 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maandag start met 7 vakken tegelijk. Gang is alles zullen we maar zeggen.O.a. Europees recht, heb daar echt zóveel zin in.
![]()
Wat dat betreft ben ik één van de weinigen, dus dat geeft met wellicht al een voorsprong op het tentamen dat doorgaans ronduit dramatisch gemaakt wordt.
![]()
Jij hebt nu ook rechtsgeschiedenis toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar de vakken van na de propedeuse. Zit nu in de meta-hoek; geen bundel meer nodig tot juli.
Yes. Bevalt goed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt nu ook rechtsgeschiedenis toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |