doe ik meestal in de ochtend. als hier niemand isquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
Ik ga zo maar eens bij de normale topics kijken waar ik nooit meer kijk
Ja in KLB en R&P enzo. yay leuk toch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die zijn er op FOK! ?
Ja misschien in OUD
Dat komt omdat jij de smilies niet begrijptquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gebruik jij heel veel smileys echt op verkeerde momenten.
Jij hebt nog nooit ergens anders gepost dan JNG en US (tenzij je die topics verwijderd hebt ofzo)quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
doe ik meestal in de ochtend. als hier niemand is
R&P blijf ik uit, negatieve energie ditdatquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja in KLB en R&P enzo. yay leuk toch.
Als de ander iets niet goed doet zeg het dan maar ga niet iets anders doen ondertussenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja mja dan ben je ook wel een watje imo
dezequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij de smilies niet begrijpt
Geef eens een ander voorbeeld danwelke ik volgens jou verkeerd begrijp dan
Hoe interpreteer jij deze danquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij de smilies niet begrijpt
Geef eens een ander voorbeeld danwelke ik volgens jou verkeerd begrijp dan
stalkstalkquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit ergens anders gepost dan JNG en US (tenzij je die topics verwijderd hebt ofzo)
Lees man! Ik zeg expliciet ANDERS danquote:
Ik gebruik die op heel veel verschillende manierequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe interpreteer jij deze dan
Ik als
Nee ik ben bang voor anderenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit ergens anders gepost dan JNG en US (tenzij je die topics verwijderd hebt ofzo)
Beetje arrogant zo van, zie je welquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe interpreteer jij deze dan
Ik als
Ja begrijpelijk ook wel, als je over dat er niet over kan praten kan je er beter mee stoppen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als de ander iets niet goed doet zeg het dan maar ga niet iets anders doen ondertussen
En ik zou gewoon kwaad worden
Sweet dreamsquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga slapen, bejaard en alles
Doei, alvast slaap lekker en FOK!ze
Slaap lekkahquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
slaaplekker omaquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja die ene ik weet niet. Ehhh ik weet em niet meer maar er was 1tje die me de druppel in de emmer deed overlopen. Dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lees man! Ik zeg expliciet ANDERS dan
ik soms ook als ik zo iets typquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik gebruik die op heel veel verschillende maniere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |