JULLIE TEREN ALTIJD OP HET VERLEDENquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren met je dat PSV in de ArenA in 2008 voor het laatst gewonnen heeft, bij Ajax dus langer geleden
Stijn begon daarover, dus dan geef ik even aan dat het voor Ajax langer geleden is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JULLIE TEREN ALTIJD OP HET VERLEDEN
mee eensquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stijn begon daarover, dus dan geef ik even aan dat het voor Ajax langer geleden is.
Niet zo stoer doen tegen Stijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stijn begon daarover, dus dan geef ik even aan dat het voor Ajax langer geleden is.
Ajax werd de laatste twee keer kampioen, het is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JULLIE TEREN ALTIJD OP HET VERLEDEN
NIEMAND KOMT AAN STIJNTJE!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In KLB/ RTL "sterren" als Jan Kooijemans ben je van harte welkom. Ook al heb je er al een prachtige bijdrage geleverd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie maar lekker kissebissen, dan luister ik naar Fredje
Nee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajax werd de laatste twee keer kampioen, het is verschrikkelijk.
0-4?? Hahahah en dat tegen Emmen!! Mogen ze nog blij zijn dat het niet voor de competitie was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef KingRoland het volgende:
Vitesse
0-4 verliezen
titelkanidaat
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Krijgt dat kut clubje uit Amsterdam zeker Zwolle bij de loting.
Ajax - AZ kan die jongen weer die keeper aanvallen, helemaal leuk!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef KingRoland het volgende:
PSVers die nu hopen dat ze geen Ajax treffen______
Is toch leuker voor de finale? Lijkt me dan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef KingRoland het volgende:
PSVers die nu hopen dat ze geen Ajax treffen______
Dat is toch helemaal geweldig!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajax - AZ kan die jongen weer die keeper aanvallen, helemaal leuk!!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:53 schreef Ramboetan het volgende:
Daley God
RicarGod van Rhijn
Danny HoesGod
God de Jong
Jasper CilleGod
en..
Godbein SigthorGod
en God bestaat niet.
en droog, nu moeten de spelers een broodje pindakaas voor de Ajax selectie smeren.quote:
Het is God God dat is Daley.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:53 schreef Ramboetan het volgende:
Daley God
RicarGod van Rhijn
Danny HoesGod
God de Jong
Jasper CilleGod
en..
Godbein SigthorGod
en God bestaat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |