En voor de rest? PSV heeft al sinds 2008 niet meer gewonnen in competitieverband ---> ArenAquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel hoor, JC-schaal daar ook gepakt
Dat een aanval noemenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heletijd niet reageren en later mij laf aanvallen. Stijn is weer terug.
tegen de c team van ajaxquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel hoor, JC-schaal daar ook gepakt
Terug van?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat een aanval noemen
Davy is weer terug.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als Ajax zo speelt tegen PSV dan zie ik die wedstrijd met veel vertrouwen tegemoet
Wat een kansloze troll ben je ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als Ajax zo speelt tegen PSV dan zie ik die wedstrijd met veel vertrouwen tegemoet
Zou de brandweer massaal zijn uitgerukt om een katje uit een boom te redden?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in ja.
Eerst even Hart van Nederland afwachten.
Wanneer heeft Ajax voor het laatst in Eindhoven gewonnen dan, ook wel zo lang geleden denk ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En voor de rest? PSV heeft al sinds 2008 niet meer gewonnen in competitieverband ---> ArenA
Ik wil twee Heineken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vond jij ajax goed spelen danquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een kansloze troll ben je ook
Mooi dat je spelers als van Rhijn, Alderweireld, Blind, de Jong en Fischer als C spelers ziet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
tegen de c team van ajaxen daarna volledig zoek gespeeld worden
We zullen het merken, direct na het interview met mevrouw Jansen, die haar hond nu al 2 uur kwijt is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou de brandweer massaal zijn uitgerukt om een katje uit een boom te redden?
Dan had je nu niet zo gepost, een Stijn-attack gaat ongeveer zo:quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heletijd niet reageren en later mij laf aanvallen. Stijn is weer terug.
Owja dat riep ik vroeger altijd tegen jou hequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt, je komt nooit van je zolderkamer af.
je weet wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi dat je spelers als van Rhijn, Alderweireld, Blind, de Jong en Fischer als C spelers ziet.
Ajax kan beter.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vond jij ajax goed spelen dan?
Levenloos jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja dat riep ik vroeger altijd tegen jou he
Was ik toch grappig.
Niet dat ik weet, maar ok.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja dat riep ik vroeger altijd tegen jou he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |