vergeef mijn zondenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef Smoofie het volgende:
OW OW OW OW OW OW. Wat is SIggy slecht zeg jodii en stijn, slechte spits.
Janssen: "Beter dan Poulsen en De Jong"quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft hij nooit gezegd. Bedoelde Poulsen en Schone waarschijnlijk.
hij doet het wel goed ja, maar ik wil hem ook eens zien vanaf het begin van de wedstrijd want zelfs lukoki is goed tijdens zijn invalbeurtenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef Smoofie het volgende:
OW OW OW OW OW OW. Wat is SIggy slecht zeg jodii en stijn, slechte spits.
Staat dus in de tekst nergens een quote, enkel een aanname.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Janssen: "Beter dan Poulsen en De Jong"
nee knvb beker is belangrijker dan competitiequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk toch eerder dat Ajax liever zondag had gewonnen
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij geeft wel erg vaak assists idd.
ohquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee knvb beker is belangrijker dan competitie
Het is pas januari, het maakt niet uit hoe groot de achterstand is. Terug komen doen ze toch welquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk toch eerder dat Ajax liever zondag had gewonnen
Inderdaad winnen wij ook eens een prijs.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee knvb beker is belangrijker dan competitie
wat jij wilquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Staat dus in de tekst nergens een quote, enkel een aanname.
Cillegodquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef Tyron het volgende:
geen treffer tegen nog in het beker toernooi
cillessen
okéquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:30 schreef Okian het volgende:
[..]
Het is pas januari, het maakt niet uit hoe groot de achterstand is. Terug komen doen ze toch wel
quote:
Moet je nu huilen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk trouwens AZ - PSV en Ajax - Zwolle
Of had ik dat al gepost?
Dat denk ik ook. Hoop op PEC-thuis en dan in Rotterdam de triple tegen Ajax pakken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk trouwens AZ - PSV en Ajax - Zwolle
Of had ik dat al gepost?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |