Klaar, allemaal wat kleine verbeteringen plus onderaan wat extra plaatjes en een gif. Heb bijvoorbeeld ook het VI woordenboek toegevoegd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Je maakt het wel spannend Ouwe Reus
Waar zou die uithangen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Oliver23 het volgende:
Op een dag als vandaag mis je Veerboot .. .... ....
We missen al tijden Veerboot .. ... ...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Oliver23 het volgende:
Op een dag als vandaag mis je Veerboot .. .... ....
Geen flauw idee. Misschien is er nu wel een grote Veerbotenblokkade van RTL aan de gang, en kun je alleen nog een Veerboot zien op het vernieuwde RTL XLquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar zou die uithangen?
Ja als iemand de gifs van de mensen die er niet meer zijn ook grijs kunnen maken zet ik ze erin.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Zipportal het volgende:
OP update?Gasten van 100 jaar terug staan er nog in.
Laat maar even weten welke grijs moetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Deze op grijs? Hij komt er namelijk nooit meer.
Dank aan Scarface88
Jezus wat las dat lekker weg. Oliverquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:45 schreef Oliver23 het volgende:
Allereerst mijn felicitaties voor Johan Derksen. Ik reed naar huis en zag overal de vlag voor hem uithangen! Wat een held is het toch
Ik wil toch nog even stil staan bij het feit dat RTL precies een jaar geleden alle VI fragmentjes op Youtube blokkeerde. Vandaar dat ik mijn persoonlijke mening over het afgelopen jaar in een klein columnpje heb geplaatst.
een jaar later ... ....
Vandaag precies een jaar geleden was het zover. 31 januari 2012 ging de geschiedenisboeken in als de dag dat RTL alle Voetbal International fragmenten op Youtube op zwart gooide. Het betekende voor de diverse Voetbal International kanalen op Youtube zoals arnogroenendijk, devoetbalkantine, OliverVoetbal, OranjeEINSVI, Superbeelden en WillemsWesley het einde. Alle hoogtepunten uit diverse 'topshows' waren niet meer te bewonderen. Zelfs video's van Danny Vera, die twee keer per week een vrolijk deuntje speelt tijdens de uitzendingen van Voetbal International zag zijn video's worden geblokkeerd.
Zelfs de legendarische video's van SigaarSnor gingen op zwart. SigaarSnor dacht zelf dat het einde nu in zicht was voor zijn blog en zocht direct contact met RTL.
Deze melden hem dat RTL met Youtube 'in onderhandeling' was en dat het voor een groot gedeelte aan Youtube lag dat alle fragmenten geblokkeerd waren. RTL vond dat Youtube meer moest betalen. Ditzelfde bericht werd nog maar een bekrachtigd, want het werd ook in het blad Voetbal International gepubliceerd.
Ik heb zelf RTL op 2 februari 2012 een mailtje gestuurd en krijg als antwoord: 'Helaas zijn de Voetbal International fragmenten niet meer te zien op Youtube. U kunt ze wel terugbekijken op het vernieuwde en verbeterde RTL XL!'
Dat RTL dus in onderhandeling was met Youtube bleek dus een groot toneelstukje te zijn. RTL maakt de VI fan dingen wijs, die totaal niet waar zijn. Net zoals RTL men probeert te laten geloven dat Britt Dekker en Ymke Wieringa kunnen presenteren en dat Jan Kooiemans, of hoe die gladjanus mag heten een TV persoonlijkheid is! Want er waren al diverse personen binnen RTL die al een paar dagen na de Youtube blokkade riepen dat het allemaal draait om de promotiecampagne voor het videoplatform van RTL XL. RTL wilde zoveel mogelijk kijkers daar naartoe lokken, en blokkeerde daarom alles op Youtube.
Vreemd genoeg heeft Youtube nooit bekendgemaakt dat ze met RTL in onderhandeling zijn Nee, het is gewoon een grote publiciteitsstunt van RTL voor dat waardeloze videoplatform van hen.
Een oud gezegde is: 'Bijt nooit de hand, die je altijd gevoed heeft', maar kennelijk doet RTL dit wel. Toen Voetbal International nog niet zo populair was, waren het juist de Youtubefilmpjes, die ze naamsbekendheid gaven. En uitgerekend diezelfde Youtubefilmpjes staan nu allemaal niet meer op Youtube. Maar zelf plukt RTL massaal Youtubefilmpjes voor hun eigen programma's. Denk bijvoorbeeld al alleen al aan de Youtubefragmenten die Voetbal International en Editie NL gebruiken. Vraagt RTL daar wel netjes toestemming voor?
Een jaar later is Youtube zo goed als Voetbal Internationalloos. Maar de VI Hooligan weet inmiddels ook wel dat niet alle wegen naar RTL XL leiden. 720.000 mensen hebben inmiddels een andere route gevonden, en zullen die ook blijven bewandelen.
Beste mensen van RTL. Bedankt voor het weghalen van legendarische fragmenten op Youtube. Bedankt voor het precies 1 jaar lang voorliegen van uw publiek en bedankt dat jullie al een jaar lang in 'onderhandeling' zijn met Youtube. Iedere ochtend moet iedere RTL XL medewerker even in de spiegel kijken en tegen zichzelf zeggen: 'Wat ben ik toch goed, potverdikkie wat ben ik goed.'
Johan Derksen heeft altijd gelijk gehad. In Hilversum, daar loopt een eng gezelschap rond. Maar ook een gezelschap wat mensen erg voor de gek kan houden.
Tot slot wens ik RTL veel succes met het maken van hun aankomende programma's. Ik blijf het echter spijtig vinden dat ze nooit openlijk hebben gezegd: 'Beste mensen, vanaf vandaag steken we onze middelvinger op naar de RTL fragmenten, en heten we u alleen nog van harte welkom op het vernieuwde RTL XL'
[ afbeelding ]
Oliver
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Deze op grijs? Hij komt er namelijk nooit meer.
Dank aan Scarface88
Demen Budul omdat hij nooit meer antwoord krijgt op zijn vragen. Drenthe omdat hij simpelweg niet meer interessant isquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Laat maar even weten welke grijs moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |