quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha nee komt goedanders wil ie ook niet meer.
Nee flauw komt goed
outasight is voor echt bazen.quote:
vertel gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
hahaha dat lijkt me echt zo lompquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Of ik donder gelijk in slaap
Nee komt inderdaad helemaal goed!
ik aanbid geen goden, laat staan fokkersquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
vertel gewoonNee, ze is wel lievvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Als dat ooit gebeurt... sla me in me gezicht en hard ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha dat lijkt me echt zo lompben je bezig opeens slaap je
Baasquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
woah ik heb opeens gratis wifi van de bushalte naast mijn huis? Wtf is dit?
Nee is van de bus toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
woah ik heb opeens gratis wifi van de bushalte naast mijn huis? Wtf is dit?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
vertel gewoonNee 1 van de users die ik wel aanbid is MonopolySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn radioshows in R49
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ja hier heb ik niks aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |