Meltaquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is er mis met diepvriespizza?
Oh daar weet ik de naam ook niet van, maar is vaak wel lekker ja, wel beetje vlak.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Engelse kaas. Het wordt cheddar genoemd op internet, maar dat is het niet, het heeft een andere naam.
Wat is er mis met Melta?quote:
Groepsreis voor jongeren doe ik sowieso de laatste jaren, maar dan wel samen met iemand zodat je iig elkaar hebt, mocht de groep tegenvallen. Heb wel nog een optie openstaan, maar die moest nog overleggen met een andere vriendin.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jongeren/groeps/alleenstaanden-reis?
en andere teringzooi zoals geharde oliën/vetten, gore ham/salami etc.quote:
Engelse kaas vind ik wel lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh daar weet ik de naam ook niet van, maar is vaak wel lekker ja, wel beetje vlak.
Engeland heeft wel heerlijke kazen hoor trouwens
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is gewoon plasticEn als je het koud zou eten moet iedereen er van kotsen
Je eet toch heul geen pizza omdat het gezond zou zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en andere teringzooi zoals geharde oliën/vetten, gore ham/salami etc.
vriend van me ging met alleenstaanden reis mee, heeft een meisje ontmoet en is nu getrouwdquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Groepsreis voor jongeren doe ik sowieso de laatste jaren, maar dan wel samen met iemand zodat je iig elkaar hebt, mocht de groep tegenvallen. Heb wel nog een optie openstaan, maar die moest nog overleggen met een andere vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
omdat het diepvries is zie je heel veel dingen niet die je wel op een verse pizza zou zien, o.a. daarom zijn die dingen veel goedkoper.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Je eet toch heul geen pizza omdat het gezond zou zijn?
Zal ik wat verhalen vertellen over hoe het eten werd gemaakt in het eetcafe waar ik werkte?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vriend van me ging met alleenstaanden reis mee, heeft een meisje ontmoet en is nu getrouwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het allemaal wel, die groepsreizen kunnen vaak toch nog tot vlak van tevoren geboekt worden.
Sperma in de knoflooksausquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat het diepvries is zie je heel veel dingen niet die je wel op een verse pizza zou zien, o.a. daarom zijn die dingen veel goedkoper.
en eetcafe's weet iedereen toch
Net als shoarmazaken met hun aarsbacteriën enzo
Gezond kun je dan ook op verschillende manieren opvattenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Je eet toch heul geen pizza omdat het gezond zou zijn?
Zal ik wat verhalen vertellen over hoe het eten werd gemaakt in het eetcafe waar ik werkte?
Ze komt niet eens op de wachtlijst voor een verpleegtehuisquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar even realistisch, wat zou je dan willen, dat ze in duur revalidatiebed wacht tot er plek is terwijl ze voor de opname ook thuis woonde?
Ja maar als ze op de wachtlijst wil, en dat mag dan niet...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef megamandy het volgende:
Ik zou ook zo lang mogelijk proberen om op jezelf te blijven wonenZodra men naar een verpleegtehuis gaat, gaan mensen altijd super snel achteruit.
Ja dat ligt aan de ciz-indicatiequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar als ze op de wachtlijst wil, en dat mag dan niet...
Ze heeft het 91 jaar volgehoudenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef megamandy het volgende:
Ik zou ook zo lang mogelijk proberen om op jezelf te blijven wonenZodra men naar een verpleegtehuis gaat, gaan mensen altijd super snel achteruit.
zzp indicatie hadden ze het tegen ons over..quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat ligt aan de ciz-indicatie
dan zou ik de huisarts even aan zijn jasje trekken, want dan is de indicatie niet (goed) ingevuld en aangezien ze nu weer thuis woont is de huisarts dan aanspreekpunt voor dit soort zaken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze komt niet eens op de wachtlijst voor een verpleegtehuis![]()
En ze is zich rot geschrokken van oudejaarsnacht en dat heeft ook nogal van haar lijf geeist, de situatie is heel anders nu.
Ze moet nu thuis gaan zitten en afwachten tot ze flauwvalt en dan maar hopen dat het redelijk dicht bij het tijdstip is dat ze hulp zou krijgen, omdat ze er anders heel lang kan liggen.
Ik zag het ook bij mijn overgrootoma, 89 jaar gepoetst en geleefd, gevallen en heup gebroken. Moest toen eigenlijk ook terug naar huis maar ze woonde bij mijn opa en oma boven de cafe in een oud huis wat niet goed aangepast kon worden dus ze mocht naar een verpleegtehuis.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft het 91 jaar volgehouden.
[..]
zzp indicatie hadden ze het tegen ons over..
Ik weet al niet meer waar het voor stond
Dan is het toch triest gesteld? Als een vrouw van 91 aan haar lot wordt overgelaten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
ouderdom is overigens geen indicatie meer voor verzorgingshuis/verpleeghuis, ziekte of stoornissen waarbij gevaar voor zichzelf bestaat als er geen begeleiding/toezicht is wel.
Ja die!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:39 schreef megamandy het volgende:
zzp is schijnbaar zorgzwaartepakket: http://www.ciz.nl/voor-pr(...)dslag-functie-en-zzp
flauwvalverhaal is een stoornis hequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan is het toch triest gesteld? Als een vrouw van 91 aan haar lot wordt overgelaten?![]()
Want elk moment kunnen flauwvallen omdat de bloedsomloop compleet fucked up is telt blijkbaar niet
Ja de mijne ook. Maar de hare is dus zo dat ze haar benen in steunkousen stoppen omdat ze anders niet genoeg bloed over heeft dat naar haar hoofd kan gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef megamandy het volgende:
Mijn bloedsomloop is ook fucked up![]()
Ze woont in een geschikte woningquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
flauwvalverhaal is een stoornis hedus dat telt wel.
Puur ouderdom is geen reden meer, er wordt verwacht dat je zelf een beetje bedenkt dat je ouder wordt en dat het dan wellicht handiger is dat je in een geschikte woning gaat wonen enzo. Bijv. 55+ woning.
Zo is het, of het eerlijk en praktisch is is natuurlijk een tweede
ze heeft toch geen hulp op afroep? dat gaat ze nog krijgen toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze woont in een geschikte woning![]()
En ik snap wel dat er steeds meer oude mensen komen en dat dat allemaal geld kost enzo.
Maargoed, de kant waar het zorgsysteem heen gaat bevalt mij gewoon niet, in het algemeen.
Ik zat me al af te vragen wat ik nou aan het kijken was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef megamandy het volgende:
Hollands welvaren is ook zo'n prachtprogramma
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze heeft toch geen hulp op afroep? dat gaat ze nog krijgen toch?
Ik vind het ook niet echt de goeie kant op gaan nee, beetje indammen van van alles is prima, maar nu is het soms echt te erg.... moest laatste uitleggen waarom een meneer met 1 been een rolstoel nodig had, of dat wel echt nodig was, want zij vonden van niet
Een kruidenlesquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen wat ik nou aan het kijken was.
Je moet hem ook een geweer als implantaat gevenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze heeft toch geen hulp op afroep? dat gaat ze nog krijgen toch?
Ik vind het ook niet echt de goeie kant op gaan nee, beetje indammen van van alles is prima, maar nu is het soms echt te erg.... moest laatste uitleggen waarom een meneer met 1 been een rolstoel nodig had, of dat wel echt nodig was, want zij vonden van niet
mwah.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.beautyscene.nl(...)gellakken_lente_2013
Kut.Daar zitten best een paar toffe lakjes tussen volgens mij.
Weet ik, maar die heb ik nog nietquote:
Ik had ze ook al gespot.. Moest gnorken om Hugo Mossquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.beautyscene.nl(...)gellakken_lente_2013
Kut.Daar zitten best een paar toffe lakjes tussen volgens mij.
Ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had ze ook al gespot.. Moest gnorken om Hugo Moss
Dat is zo'n collectie waarvan je iets wil hebben omdat het kanquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.
http://www.thenailasaurus(...)ffects-swatches.html
Dit vind ik ook wel tof trouwens. Maar daar zal ik wel de enige mee zijn.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is zo'n collectie waarvan je iets wil hebben omdat het kan
Om vervolgens nooit te dragen
Ermahgerdquote:
WAJAAAAAquote:
Ik heb dat spel ook geprobeerd te spelen. Volledig kansloosquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd![]()
Briljant
En dan op het einde ook 'Looks fine to me'
Hij is er ook zo blij bijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dat spel ook geprobeerd te spelen. Volledig kansloos
Strakjes Theodora uitbroberenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd morgen Theodora uitproberenik had net geen zin toen ik uit bed kwam
Paars/bruinig, kon gister onder lamplicht niet zo goed ziet wat het nou precies wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind Theodora beter
Welke kleur potlood zit eigenlijk bij glinda?
Bob needs to drink more milkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij is er ook zo blij bij"THE GLASS FELL IN THE BODY THEHEHEHEHHEHE"
Ik zou wellicht ook zo zitten
Pahahah dat had ik dus ookquote:
ik ga altijd op dubbele meds heen en neem de volgende dag vrij om bij te komenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja ik kan toch niet staan
ewrmahgerd ik hoop dat jullie kaartjes kunnen bemachtigen
dat snap ik, heel verstandigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga altijd op dubbele meds heen en neem de volgende dag vrij om bij te komen
Je mag bij mij op schoot?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja ik kan toch niet staan
ewrmahgerd ik hoop dat jullie kaartjes kunnen bemachtigen
quote:
Is FF er weer?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef megamandy het volgende:
Godverdomme de haren van FusionFreak zijn langer dan die van mij
Ik vind t niet echt een complimentquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bedoelt ze niet gewoon dat ze zodanig perfect geveild zijn dat ze door kunnen voor neppers? Oftewel compliment enzulks?Of mis ik een voorgeschiedenis?
"jouw nagels hebben zo'n mooie vorm, het lijkt wel of ze nep zijn omdat het bijna niet kan"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind t niet echt een compliment
Ja, in het wat draag je vandaag topicquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is FF er weer?![]()
![]()
En dat komt omdat hij de helft van z'n uitkering elke maand aan pillen voor z'n haar uitgeeft
IK HEB DIE JURK OOKquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, in het wat draag je vandaag topic
Naja nepnagels staan voor mij gelijk aan lelijkheidquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"jouw nagels hebben zo'n mooie vorm, het lijkt wel of ze nep zijn omdat het bijna niet kan"
Is toch een compliment? Ik dacht eerst dat die van Amygrace ook nep waren, omdat het me niet menselijk leek dat ze echt waren. Toen bleek dan ook dat ze niet van aarde komt
Ja het is idd ook stukje ongeloof; maar zij vindt/vond dat je haar neppe niet kon onderscheiden van echte... Waarop ze dus al velen commentaar kreeg dat je dat wél meteen zietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"jouw nagels hebben zo'n mooie vorm, het lijkt wel of ze nep zijn omdat het bijna niet kan"
Is toch een compliment? Ik dacht eerst dat die van Amygrace ook nep waren, omdat het me niet menselijk leek dat ze echt waren. Toen bleek dan ook dat ze niet van aarde komt
Ah kijk, toch voorgeschiedenis dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het is idd ook stukje ongeloof; maar zij vindt/vond dat je haar neppe niet kon onderscheiden van echte... Waarop ze dus al velen commentaar kreeg dat je dat wél meteen zietEn ik heb het idee dat ze voortdurend haar eigen nagels aan het goedpraten is. Imho is het heul niet erg als iemand nepperds heeft (ik heb ze ook gehad tenslotte
); maar geef gewoon toe dat je het wel ziet
Bij mij zag je dat ook meteen
En aan haar laatste reactie te lezen heb ik gelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het is idd ook stukje ongeloof; maar zij vindt/vond dat je haar neppe niet kon onderscheiden van echte... Waarop ze dus al velen commentaar kreeg dat je dat wél meteen zietEn ik heb het idee dat ze voortdurend haar eigen nagels aan het goedpraten is. Imho is het heul niet erg als iemand nepperds heeft (ik heb ze ook gehad tenslotte
ja dat dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jamaar sc groep zijn lief voor mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie nu voorgeschiedenis en ik snap hem nu.
Maar als je alleen die laatste pagina leest is het best grappig.
Figuur: Ermagerd het lijken wel nepnagels
(wat zonder voorgeschiedenis dus best een compliment kan zijn)
SC-groep in koor: ERMAGERD WAAR HEB JE HET OVER YOU ARE SO WRONG BITCH EINZ
![]()
WIJ KUNNEN OP ELKAAR BOUWENquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar sc groep zijn lief voor mij
Hier kan ik alleen wat van zeggen met picsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Even wat anders, ik vind dat je niet kunt zien dat mijn tieten gezet zijn en die van SQ zien er ook episch uit, ik denk dat sq dr tetters nep zijn
Jamaar pics zijn blijkbaar niet overtuigend genoeg, toch maar voelen danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen wat van zeggen met pics
Kan ik me ook in vinden.. En zonder bh op en neer springen, want je moet zien of ze natuurlijk bewegenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar pics zijn blijkbaar niet overtuigend genoeg, toch maar voelen dan
wacht maar tot ik mijn bh uittrekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Even wat anders, ik vind dat je niet kunt zien dat mijn tieten gezet zijn en die van SQ zien er ook episch uit, ik denk dat sq dr tetters nep zijn
Goede naamquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha mijn custom polish heet nu 'lost in Spees'
Einz
welkw wachtrijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:46 schreef Incantrix het volgende:
Fuck, ik had die site echt al een miljoen jaar openstaan, zie ik nu pas dat ik één dingetje verder had moeten klikken om in de wachtrij te komen
Via indiegogo een funding campaign voor een nieuwe collectie van ik ben haar naam vergetenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goede naam
Waar heb je hem laten maken?
Mopje, we houden gewoon contact, vriend van mij zit er ook op, anders doe ik voor jou ook gewoonquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
Geeft aan dat door grote belangstelling ze werken met een wachtrij... waarom moest ik f5'en
Mooie faalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:51 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Moest gewoon zelf om de spray vragen![]()
Oja rn Glinda was volgens mij al uitverkocht/niet aangekomen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mopje, we houden gewoon contact, vriend van mij zit er ook op, anders doe ik voor jou ook gewoon
Omdat Priemquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
Geeft aan dat door grote belangstelling ze werken met een wachtrij... waarom moest ik f5'en
Goeden faalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:51 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Moest gewoon zelf om de spray vragen![]()
Oja rn Glinda was volgens mij al uitverkocht/niet aangekomen
Das dat andere palette, met de 'lievere' kleurtjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden faal![]()
(Ik weet heul niet wat glinda is)
blijf heir ff updaten! als ik kan bestellen schreeuw ik hier wel ffquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:55 schreef Incantrix het volgende:
Sjaan, ik moet er alleen 4 hebben2 gewone, 1 rolstoel + 1 begeleider voor Taart..
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
blijf heir ff updaten! als ik kan bestellen schreeuw ik hier wel ff
dan ben je wss ook uitgelogd?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit weer bij 'tickets zijn nog niet beschikbaar blaat...'
WAT IS NOU BELANGRIJKER DIE BABY OF SO...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:56 schreef Incantrix het volgende:
ik heb ook maar 1 hand want baby mt krampjes
ik net ook, en toen was ik uitgelogdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit weer bij 'tickets zijn nog niet beschikbaar blaat...'
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT IS NOU BELANGRIJKER DIE BABY OF SO...
oh wait
LOLquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT IS NOU BELANGRIJKER DIE BABY OF SO...
oh wait
f5quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
Hu? Moet ik ergens anders zijn? Er staat 'probeer het later opnieuw'... Dus vlg mij komen ze hier zo online op; niet??Ik durf niet meer te f5'en
Wat heb jij staan dan?quote:
be je nog ingelogd?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
Hij is verder als waar ik daarnet wasI DUNNO PANIEK
Jaquote:
gaan die morgen in de verkoop?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, wil ik morgen lowlandskaartjes kopen?
Ow.quote:
Jep, ik vreesquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HEB ER VIJF
2 voor trix
1 voor priem
2 voor mij
In 10 minuten ?quote:
Ja digui want gratisquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ik zit nu ook op de website? Dafuq?Naja sjaan; laat je even weten hoe wat waar ik geld mag overmaken?
Worden ze digitaal verzonden?
+1 voor rekeningnr..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ik zit nu ook op de website? Dafuq?Naja sjaan; laat je even weten hoe wat waar ik geld mag overmaken?
Worden ze digitaal verzonden?
IK OOKquote:
Doe esquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
oh, wat heb ik zin om dat wijf te trappen lalalalala
Ja, die zit natuurlijk wel te soppen achter d'r pc nu. Zullenw e haar gewoon collectief negeren, dat vinden dat soort types vaak het allerergstquote:
Ermagerd zulken wijsheidquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die zit natuurlijk wel te soppen achter d'r pc nu. Zullenw e haar gewoon collectief negeren, dat vinden dat soort types vaak het allerergst
Wie gaat er dan weg?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah, dat is net zo goed naar ons gericht he
Komt er overigens een nieuwe LIF mod?
Mylene is vrij acuut gestopt. Zal wel een ruzie zijn geweest of onenigheid achter de schermen.quote:
Cool, rellenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mylene is vrij acuut gestopt. Zal wel een ruzie zijn geweest of onenigheid achter de schermen.
Tuurlijk niet. Want wij zijn specialquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah, dat is net zo goed naar ons gericht he
Komt er overigens een nieuwe LIF mod?
Pehehehe weer goeien paniek om niksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
tickets SOAD zijn nog niet uitverkocht btw en je kunt gewoon bestellen nu zonder wachtrij
ja dat dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe weer goeien paniek om niks
Het zal wel aan mij liggen, maar vette koe? Ja ze is geen botje, maar VETTE KOE?quote:Wow ik wist niet dat Christina Aguilera zo'n vette koe was
ze is aangekomen maar ik vind d'r nog steeds een babe. Het is idd niet alsof ze morbide obees is of d'r pens over d'r vazjien hangt ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
CA is idd aardig wat aangekomen, maar ze heeft in interview verteld dat ze zich nu zoveel beter voelt omdat ze niet op elk vetje hoeft te letten en gowon normaal kan eten enzo
stuk beter
Haar buik is wel wat prominenter aanwezig en d'r kont ook... Valt op deze foto nog wel mee, maar heb ergere gezien.. Vergeleken met hoe ze was, is ze best flink aangekomen ja. En ze trekt dan alsnog steeds de strakste dingen aan, ik vind het er ook niet echt uitzien. Maar wat ik al zei, dat is op deze foto nog niet eens zo erg, ik heb ergere gezien..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd
[ afbeelding ]
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar vette koe? Ja ze is geen botje, maar VETTE KOE?
absoluut niet! ze ziet er goed uitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze is aangekomen maar ik vind d'r nog steeds een babe. Het is idd niet alsof ze morbide obees is of d'r pens over d'r vazjien hangt ofzo
dat ergere is ook alweer weg he, die periode was toch nadat ze bevallen was?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haar buik is wel wat prominenter aanwezig en d'r kont ook... Valt op deze foto nog wel mee, maar heb ergere gezien.. Vergeleken met hoe ze was, is ze best flink aangekomen ja. En ze trekt dan alsnog steeds de strakste dingen aan, ik vind het er ook niet echt uitzien. Maar wat ik al zei, dat is op deze foto nog niet eens zo erg, ik heb ergere gezien..
Voor een 14jarige welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd
[ afbeelding ]
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar vette koe? Ja ze is geen botje, maar VETTE KOE?
hehehe, gelukkig zag mijn ex dat uieindelijk ook in en gaat ie nu met een leuk meisje trouwenquote:
Zekerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, gelukkig zag mijn ex dat uieindelijk ook in en gaat ie nu met een leuk meisje trouwen
Wat heeft bb daar mee te makenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ZekerBen zelfs een beetje jaloers op bb
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah die mensen die dat zeggen; vinden enkel maatje anorexia mooi
het was een homo van mijn leeftijdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat die meisjes die haar een vette koe noemen trouwens dezelfde zijn als degene die Beatrix een kutwijf noemden
Dat hij met zo'n leuk meisje gaat trouwenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat heeft bb daar mee te maken![]()
En ik denk ook dat mensen voor "sterren" veel strenger zijn dan voor normale mensen... zie je bij rihanna een rolletje huid dan is het meteen GODVERDOMME WAT EEN DIKKE ZEUG
oh ja, maar ik had het over mijn ex.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat hij met zo'n leuk meisje gaat trouwen
Homo's houden van jongens, hoe meer curves een vrouw heeft, hoe minder ze op een jongen lijktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was een homo van mijn leeftijd
Pro ana sitesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klopt ook. Maar het zijn ook de sterren die er zelf ook mee bezig zijn en dus veel veranderen. Ik heb nog weinig mensen over het uiterlijk van Adele zien vallen, omdat ze er zelf helemaal niet mee bezig is.
Tel daar bij op dat Christina een graag gezien voorbeeld op pro-ana-sites is
True that.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Homo's houden van jongens, hoe meer curves een vrouw heeft, hoe minder ze op een jongen lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |