Meltaquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is er mis met diepvriespizza?
Oh daar weet ik de naam ook niet van, maar is vaak wel lekker ja, wel beetje vlak.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Engelse kaas. Het wordt cheddar genoemd op internet, maar dat is het niet, het heeft een andere naam.
Wat is er mis met Melta?quote:
Groepsreis voor jongeren doe ik sowieso de laatste jaren, maar dan wel samen met iemand zodat je iig elkaar hebt, mocht de groep tegenvallen. Heb wel nog een optie openstaan, maar die moest nog overleggen met een andere vriendin.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jongeren/groeps/alleenstaanden-reis?
en andere teringzooi zoals geharde oliën/vetten, gore ham/salami etc.quote:
Engelse kaas vind ik wel lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh daar weet ik de naam ook niet van, maar is vaak wel lekker ja, wel beetje vlak.
Engeland heeft wel heerlijke kazen hoor trouwens
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is gewoon plasticEn als je het koud zou eten moet iedereen er van kotsen
Je eet toch heul geen pizza omdat het gezond zou zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en andere teringzooi zoals geharde oliën/vetten, gore ham/salami etc.
vriend van me ging met alleenstaanden reis mee, heeft een meisje ontmoet en is nu getrouwdquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Groepsreis voor jongeren doe ik sowieso de laatste jaren, maar dan wel samen met iemand zodat je iig elkaar hebt, mocht de groep tegenvallen. Heb wel nog een optie openstaan, maar die moest nog overleggen met een andere vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
omdat het diepvries is zie je heel veel dingen niet die je wel op een verse pizza zou zien, o.a. daarom zijn die dingen veel goedkoper.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Je eet toch heul geen pizza omdat het gezond zou zijn?
Zal ik wat verhalen vertellen over hoe het eten werd gemaakt in het eetcafe waar ik werkte?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vriend van me ging met alleenstaanden reis mee, heeft een meisje ontmoet en is nu getrouwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het allemaal wel, die groepsreizen kunnen vaak toch nog tot vlak van tevoren geboekt worden.
Sperma in de knoflooksausquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat het diepvries is zie je heel veel dingen niet die je wel op een verse pizza zou zien, o.a. daarom zijn die dingen veel goedkoper.
en eetcafe's weet iedereen toch
Net als shoarmazaken met hun aarsbacteriën enzo
Gezond kun je dan ook op verschillende manieren opvattenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Je eet toch heul geen pizza omdat het gezond zou zijn?
Zal ik wat verhalen vertellen over hoe het eten werd gemaakt in het eetcafe waar ik werkte?
Ze komt niet eens op de wachtlijst voor een verpleegtehuisquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar even realistisch, wat zou je dan willen, dat ze in duur revalidatiebed wacht tot er plek is terwijl ze voor de opname ook thuis woonde?
Ja maar als ze op de wachtlijst wil, en dat mag dan niet...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef megamandy het volgende:
Ik zou ook zo lang mogelijk proberen om op jezelf te blijven wonenZodra men naar een verpleegtehuis gaat, gaan mensen altijd super snel achteruit.
Ja dat ligt aan de ciz-indicatiequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar als ze op de wachtlijst wil, en dat mag dan niet...
Ze heeft het 91 jaar volgehoudenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef megamandy het volgende:
Ik zou ook zo lang mogelijk proberen om op jezelf te blijven wonenZodra men naar een verpleegtehuis gaat, gaan mensen altijd super snel achteruit.
zzp indicatie hadden ze het tegen ons over..quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat ligt aan de ciz-indicatie
dan zou ik de huisarts even aan zijn jasje trekken, want dan is de indicatie niet (goed) ingevuld en aangezien ze nu weer thuis woont is de huisarts dan aanspreekpunt voor dit soort zaken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze komt niet eens op de wachtlijst voor een verpleegtehuis![]()
En ze is zich rot geschrokken van oudejaarsnacht en dat heeft ook nogal van haar lijf geeist, de situatie is heel anders nu.
Ze moet nu thuis gaan zitten en afwachten tot ze flauwvalt en dan maar hopen dat het redelijk dicht bij het tijdstip is dat ze hulp zou krijgen, omdat ze er anders heel lang kan liggen.
Ik zag het ook bij mijn overgrootoma, 89 jaar gepoetst en geleefd, gevallen en heup gebroken. Moest toen eigenlijk ook terug naar huis maar ze woonde bij mijn opa en oma boven de cafe in een oud huis wat niet goed aangepast kon worden dus ze mocht naar een verpleegtehuis.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft het 91 jaar volgehouden.
[..]
zzp indicatie hadden ze het tegen ons over..
Ik weet al niet meer waar het voor stond
Dan is het toch triest gesteld? Als een vrouw van 91 aan haar lot wordt overgelaten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
ouderdom is overigens geen indicatie meer voor verzorgingshuis/verpleeghuis, ziekte of stoornissen waarbij gevaar voor zichzelf bestaat als er geen begeleiding/toezicht is wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |