Morgenquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Luisteren jullie mannen ook nooit naar wat jullie zeggen/vergeten ze wat je hebt gezegd?
Luisteren jullie mannen ook nooit naar wat jullie zeggen/vergeten ze wat je hebt gezegd?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Grootste bewijs: Afgelopen zondag heel verhaal zitten vertellen over training en dat ik 2x keihard op mn rechterbil ben gevallen... Incl tonen waar hoe wat alles.
Volgende dag; vond ie het garpig om nét op die plek te 'spanken'.......Tranen; niet normaal
Hij was het 'vergeten'Mannen
![]()
Overigens; geef je me even door hoe wat waar qua bedrag? Maak ik het straks alvast over![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom begin ik dan ook altijd van: "Ik vertelde laatst toch, onee dat ben je toch alweer vergeten." *Begint opnieuw het eerste verhaal te vertellen*.
!1!11!! Precíes dit iddquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Andersom dénkt die van mij regelmatig dat ie mij iets heeft verteld en dan is dat níet zo. Daar moet ik hem dan eerst van overtuigen want meestal gelooft ie het ook nog eens niet
Overigens heb ik het net overgemaaktquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
en dan janken als jij een x iets vergeet
ooh dat ken ik..quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Andersom dénkt die van mij regelmatig dat ie mij iets heeft verteld en dan is dat níet zo. Daar moet ik hem dan eerst van overtuigen want meestal gelooft ie het ook nog eens niet
okay! ik neem m zaterdag meequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overigens heb ik het net overgemaakt
Dat doet ie dan weer niet. Want anders zou ik hem moeten herinneren aan hoe vaak hij iets vergeet en das toch echt wel veul vaker, dus 'mag' ik af en toe ook wel eens wat vergetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
en dan janken als jij een x iets vergeet
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
okay! ik neem m zaterdag mee
Ook Theodoraquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overigens heb ik het net overgemaakt
Oh bij mij draait hij het dan weer om dat ik het gewoon niet vertelt hebquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat doet ie dan weer niet. Want anders zou ik hem moeten herinneren aan hoe vaak hij iets vergeet en das toch echt wel veul vaker, dus 'mag' ik af en toe ook wel eens wat vergeten
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
beslist.nl heeft een dit dat alles reclame!
quote:
oh, zoiets zou ik ook kunnen doen hoor. Niet persé vergeten, maar meer niet de hele dag aan denken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Grootste bewijs: Afgelopen zondag heel verhaal zitten vertellen over training en dat ik 2x keihard op mn rechterbil ben gevallen... Incl tonen waar hoe wat alles.
Volgende dag; vond ie het garpig om nét op die plek te 'spanken'.......Tranen; niet normaal
Hij was het 'vergeten'Mannen
![]()
Overigens; geef je me even door hoe wat waar qua bedrag? Maak ik het straks alvast over![]()
Hoef je ook niet de hele dag aan te denken; maar als cif tegen mij zegt dat ie gruwelijk veel pijn heeft in zijn rug; weet ik de volgende dag echt wel dat ie pijn heeft in zijn rugquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, zoiets zou ik ook kunnen doen hoor. Niet persé vergeten, maar meer niet de hele dag aan denken.
Daar zou ik dus wel echt pissig om wordenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
ooh dat ken ik..zoals wanneer zijn moeder haar verjaardag viert oid
dat je zo 's avonds op de bank neer ploft in een slobbertrui 'schatje, we gaan toch zo naar mijn ouders toe want verjaardag?'
![]()
![]()
Mja, maar rugpijn zie je, dan loopt iemand kromquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoef je ook niet de hele dag aan te denken; maar als cif tegen mij zegt dat ie gruwelijk veel pijn heeft in zijn rug; weet ik de volgende dag echt wel dat ie pijn heeft in zijn rug
Oh dat gebeurt hier anders nog regelmatigquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar zou ik dus wel echt pissig om worden
Hij heeft wel eens voor een paar honderd euro een uitlaat voor de motor gekocht waarvan ik wist dat ie hem mooi vond en er dingen over aan het opzoeken was, hij was alleen ff vergeten te melden dat ie em gekocht hadIs daarna ook nie meer gebeurd
dat was ik ook wel een beetje jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar zou ik dus wel echt pissig om worden
Hij heeft wel eens voor een paar honderd euro een uitlaat voor de motor gekocht waarvan ik wist dat ie hem mooi vond en er dingen over aan het opzoeken was, hij was alleen ff vergeten te melden dat ie em gekocht hadIs daarna ook nie meer gebeurd
Ik hinktequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, maar rugpijn zie je, dan loopt iemand krom
En dat is dan wel vervelend soms, dat jíj wel onthoudt wanneer iets bij hem zeer doet maar andersom niet, als dat van mij dan niet belangrijk genoeg is of zoquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoef je ook niet de hele dag aan te denken; maar als cif tegen mij zegt dat ie gruwelijk veel pijn heeft in zijn rug; weet ik de volgende dag echt wel dat ie pijn heeft in zijn rug
Soms iets vergeten is iets anders dan bijna allesquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik luister ook niet altijd met volle aandacht
ah okee, maar dat herken ik dan ook nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Soms iets vergeten is iets anders dan bijna alles
viel je huilend neerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Dat cif niet alles onthoudt wat ik vertel; vind ik zo erg nog niet... Maar als ik echt ergens pijn heb; mag ie er wel wat meer rekening mee houden. Maar dat zit gewoon niet in hemHij schrok echter wel toen ik huilend neerviel
Hier niet, wij hebben afgesproken om bij grotere bedragen altijd eerst te overleggen of heads up te geven aangezien het van 1 gezamenlijke rekening af gaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt hier anders nog regelmatig
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Dat cif niet alles onthoudt wat ik vertel; vind ik zo erg nog niet... Maar als ik echt ergens pijn heb; mag ie er wel wat meer rekening mee houden. Maar dat zit gewoon niet in hemHij schrok echter wel toen ik huilend neerviel
Oei, dat heeft wel heel veel pijn gedaan dan!quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ja dat je nog een keer belt wat 'groente' ook al weer was ok, maar goedquote:
Ja datquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat je nog een keer belt wat 'groente' ook al weer was ok, maar goedIk zal wel te veel van mannen verwachten
De hele dag? Hij zou voor eten zorgen dus ik had m wat verteldquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Zoals ik t hoor ben je de hele dag dingen aan het vragen of eisen. Ik heb dan ook een zeer selectief geheugen![]()
Ja dat zat ik me ook te bedenkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Zoals ik t hoor ben je de hele dag dingen aan het vragen of eisen. Ik heb dan ook een zeer selectief geheugen![]()
Ja maar als ik dan dingen uit voorzorg ga doen of opschrijven, dan ben ik weer betuttelend bezigquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:57 schreef megamandy het volgende:
Gewoon helemaal niets meer verwachtenDat is nog het beste
Dan moet je gewoon zeggen 'zorg jij voor eten?' en hem verder laten bepalen watquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De hele dag? Hij zou voor eten zorgen dus ik had m wat verteldAls dat eisen is
Dan moet hij niet aan mij vragen hoe en watquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zeggen 'zorg jij voor eten?' en hem verder laten bepalen wat![]()
INGquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd zovelen snellen geld van priem
Jup. Die van mij belt dan meestal nog wel als ie in de super staatquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zeggen 'zorg jij voor eten?' en hem verder laten bepalen wat![]()
Exactlyquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup. Die van mij belt dan meestal nog wel als ie in de super staat
Rabo hequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd zovelen snellen geld van priem
Als wij iets eten waarvan hij niet precies weet hoe het moet, dan leg ik een briefje neer en anders belt ie ff. Ik kan het wel uitgebreid uitleggen de dag ervoor maar hij zegt zelf bij voorbaat al dat die dat toch nie gaat onthoudenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet hij niet aan mij vragen hoe en wat
Ik neem geen 2 pellets mee, de jouwe is al betaald muahahahhaaquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
SPEES !!1!1 zaterdag je pellets achter slot en grendel houden. Lin wil ze
Hmm, apart. Dan herkent ie je uni dus niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sinds wanneer moet ik inloggen bij sciencedirect als mijn VPN aan staatik kan heul niet inloggen
kun jij deze gratis krijgen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, apart. Dan herkent ie je uni dus niet.
Ik kan tegenwoordig via een proxy server op de uni bieb komen, zo handig thuis
KUTquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik neem geen 2 pellets mee, de jouwe is al betaald muahahahhaa
Nog een X naar de Sephoraquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik neem geen 2 pellets mee, de jouwe is al betaald muahahahhaa
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KUT
Stelletje trutten
Lin: "Jij hebt huel geen pellet zaterdag, ik wel!"
Mijn reddende engelquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]ik zal hem bewaken met mijn leven
Wat is de naam van het journal precies?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Search terms should be more than 1 character long.
ik typ: music&sentiment
JA WAT DE NEUK IK MOET LITERATUUR ZOEKEN
Verpest voor mij de hele mandarijnquote:
Sentiment extraction in musicquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is de naam van het journal precies?
EDIT: de hele referentie?
Ik kan wel in een Journal dat heet 'Pattern Recognition', maar dat gaat niet over dat conference, helaas..quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sentiment extraction in music
This paper appears in:
Pattern Recognition, 1988., 9th International Conference on
Date of Conference: 14-17 Nov 1988
Author(s): Katayose, H.
Dept. of Control Eng., Osaka Univ.
Imai, M. ; Inokuchi, S.
Page(s): 1083 - 1087 vol.2
Product Type: Conference Publications
naja dan heb ik pechquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kan wel in een Journal dat heet 'Pattern Recognition', maar dat gaat niet over dat conference, helaas..
Het waren er ook echt veelquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Verpest voor mij de hele mandarijn![]()
ditquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Helleu
MM ik zou het toch niet lekker voelen hoor met die pil, ook als je geen verdere risicofactoren hebt is een embolie vrij klote. Ik heb echt zoveel meiden rond de 20-25 gezien die door de pil emboliën en beroertes hebben gekregen, is niet zo fijn
Ik wacht nog wel even af en maak dit doosje af. Heb eigenlijk geen idee of het alleen voor de Diane35 is, of ook de witte merken met dezelfde hoeveelheden hormonen. Want ik slik dus een wit merk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Helleu
MM ik zou het toch niet lekker voelen hoor met die pil, ook als je geen verdere risicofactoren hebt is een embolie vrij klote. Ik heb echt zoveel meiden rond de 20-25 gezien die door de pil emboliën en beroertes hebben gekregen, is niet zo fijn
nog niet heel uitgebreid geprobeerd i.v.m. vroeg op en sachoquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hey Kip! Hoe bevalt je palette?
Ik heb hem inmiddels vervangen door 2x Oz![]()
![]()
ik dacht dat jij al begonnen was?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Debsterr het volgende:
Ugh, ik ben echt toe aan m'n nieuwe baan.
Die van de bodyshop heeft ze wel gekregen ja volgens mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy is bjoetie blogger, die krijgt toch gratis pellets?
Waaaaaaar lag ie?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fu, mijn x-toets doet het nog maar half opeens. Hoe fix ik dit nou weer dan?
Maaaaaar, oplader is gevonden.![]()
En ik kon een kabeltje van mijn huisgenoot lenen, dus zit voorlopig ook niet zonder muziek.
kun je vast wel vinden via google ofzo, of geneesmiddelenkompas?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even af en maak dit doosje af. Heb eigenlijk geen idee of het alleen voor de Diane35 is, of ook de witte merken met dezelfde hoeveelheden hormonen. Want ik slik dus een wit merk.
Heb nu nog 2 strips in het doosje en dan zal ik het maar vragen bij de apotheek of dokter, ben toch altijd verplicht om een herhalingsrecept te halen.
Voor de helft. Ik doe 2 functies in dezelfde tijd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht dat jij al begonnen was?
Ooh ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht dat jij al begonnen was?
ik vind het zo leuk dat jij altijd sirieus antwoordtquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die van de bodyshop heeft ze wel gekregen ja volgens mij
je hebt teveel op de X geklikt toen je naar xxxxxxxxxhamster.com gingquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fu, mijn x-toets doet het nog maar half opeens. Hoe fix ik dit nou weer dan?
Maaaaaar, oplader is gevonden.![]()
En ik kon een kabeltje van mijn huisgenoot lenen, dus zit voorlopig ook niet zonder muziek.
owwwww, ik was ook al in verwarringquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor de helft. Ik doe 2 functies in dezelfde tijd.
Bij m'n zus. Dus heb m'n kamer voor niks overhoop gehaald.quote:
heftig! En morgen om?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor de helft. Ik doe 2 functies in dezelfde tijd.
Nope... 15 februari is m'n laatste dag in m'n oude functie haha.quote:
Ik wilde Theodora heel de tijd alquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Debsterr het volgende:
Niemand wilde toch dat Oz palette... heeft nu iedereen 'm?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt teveel op de X geklikt toen je naar xxxxxxxxxhamster.com ging
Ja dat moet ik echt eens aflerenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het zo leuk dat jij altijd sirieus antwoordt
Kompas is alleen maar bijgewerkt tot de 1e januari heb ik al gekekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun je vast wel vinden via google ofzo, of geneesmiddelenkompas?
En waarom altijd verplicht herhalingsrecept?? Dat hoeft toch allang niet meer met de a-c-pil?
En fuck, that reminds me, pillen zijn bijna op... morgen even nieuwe halen anders gaat volgende week heel onaangenaam worden
maar da's al bijnaquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope... 15 februari is m'n laatste dag in m'n oude functie haha.
Ik ben zo moe dat ik me serieus een seconde of 5 afvroeg wie er in mandarijnen gaat liggen slapenquote:
Jawel, wilde hem meteen alquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Debsterr het volgende:
hij is altijd op de plaats waar je het laatst zoekt.... en weet je waarom?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij m'n zus. Dus heb m'n kamer voor niks overhoop gehaald.Maar ben allang blij dat hij weer terecht is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Vanaf hoe laat tot hoe laat ben je er, en wanneer heb je pauze?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope... 15 februari is m'n laatste dag in m'n oude functie haha.![]()
komt door je broertjequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat moet ik echt eens afleren
disclaimer![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben zo moe dat ik me serieus een seconde of 5 afvroeg wie er in mandarijnen gaat liggen slapen
disclaimer![]()
Een kruimelquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Het voelt alsof er iets onder zit, hij 'blokkeert'. Maar ik weet niet of dit van die toetsen zijn die je zo weer terug op hun plek doet, of dat hij gewoon kapot is als je het eraf haalt.
吴 曼 迪![]()
dat merk je vanzelfquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Het voelt alsof er iets onder zit, hij 'blokkeert'. Maar ik weet niet of dit van die toetsen zijn die je zo weer terug op hun plek doet, of dat hij gewoon kapot is als je het eraf haalt.
beetje erop rammen en dan toetsenbord omkeren en nogmaals doen werk soms wel bij krummels onder toetsen overigensKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Spees; moi en sandra; dus valt eik wel meequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Debsterr het volgende:
Trix lollll![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
[..]
Ik ben zo moe dat ik me serieus een seconde of 5 afvroeg wie er in mandarijnen gaat liggen slapen![]()
![]()
[..]
Ik ben zo moe dat ik me serieus een seconde of 5 afvroeg wie er in mandarijnen gaat liggen slapenhaha daar moest ik echt even over nadenken voordat ik hem snapte
![]()
吴 曼 迪![]()
Ow vaag, wist ik niet, dacht dat alle pillen na 1 recept gewoon tot in de eeuwigheid gehaald konden worden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kompas is alleen maar bijgewerkt tot de 1e januari heb ik al gekekenMaar er staat voor alles dezelfde bijwerkingen.
En bij deze pil moet je dus wel nog steeds herhalingsrecept, juist om het hoge risico volgens mij. Mijn ma had ook nog deze pil en kreeg hem vorig jaar opeens niet meer ivm leeftijd toen ze bij de apotheek stond.
Heb de pil dan ook niet op de eerste plaats voor de anticonceptie, eerste plaats is acne.
En ik bedoelde om te kijken of witte doos pil zelfde is, stofnaam enzo. Dan weet je meteen of het ook dezelfde risico pil is.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Al geprobeerd. Het rammen en omkeren dan. Eraf slopen durf ik niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat merk je vanzelf
beetje erop rammen en dan toetsenbord omkeren en nogmaals doen werk soms wel bij krummels onder toetsen overigens![]()
![]()
Morgen ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Spees; moi en sandra; dus valt eik wel mee
Trix lollll![]()
吴 曼 迪![]()
haben Sie zuvallig reeds beschtelt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben zo moe dat ik me serieus een seconde of 5 afvroeg wie er in mandarijnen gaat liggen slapen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Nog niet, ga ik zo even doen.. Ben net beneden, Stef wilde niet zo goed meewerkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
haben Sie zuvallig reeds beschtelt?
3!![]()
Ik twijfelde ook over Theodora, ik vind 'm wel mooi, maar ga de helft niet gebruiken, beetje zonde dan.
Ik wil echter wel lipsticks.... dus als ik tijd heb volgend weekend langs Sephora
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Nou het mooie is dus eerst had ik de Minerva. Die staat op dezelfde pagina als de Diane 35 bij het kompas.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ow vaag, wist ik niet, dacht dat alle pillen na 1 recept gewoon tot in de eeuwigheid gehaald konden worden.
En ik bedoelde om te kijken of witte doos pil zelfde is, stofnaam enzo. Dan weet je meteen of het ook dezelfde risico pil is.
Haalt mijn me een nieuw doosje voor mij, open ik 's avonds dat zakje van de apotheek, zit er een heel ander doosje inTerwijl ze bij de apotheek dus helemaal niets ervan gezegd hebben
![]()
Gelukkig weet ik dus hoe je zulke dingen kunt opzoeken. En toen ik dus de pil opzocht aan de hand van de stofnaam kwam ik er dus achter dat het een witte versie ervan is.
Dus zal ook wel hetzelfde risico zijn
吴 曼 迪![]()
Stomme kut Stefquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nog niet, ga ik zo even doen.. Ben net beneden, Stef wilde niet zo goed meewerken![]()
hehehehhee, geintje, maar lijkt me zeer naar af en toe, spartelkind![]()
Beyoooooond
Ow en klopte die ander nou, of was dat ouwe collectie? Ik zat even snel mobiel te zoeken in de bunker waar ik werk dus moest even snel en met crappy foto's
En ja, ik ben écht zo dloom van begrip
Opsteker: Ruud (het was toch Ruud Kip? Of damn.. Ik weet niet meer) heeft nu die buikgriep en was net een beetje aan het miepen ip z'n mans, dus ik was al in-modus, en toen zei hij ineens 'damn, je zal je maar 9 maanden zo voelen!'
He realizes
3!![]()
als het dezelfde stofnaam is is het hetzelfde risico ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou het mooie is dus eerst had ik de Minerva. Die staat op dezelfde pagina als de Diane 35 bij het kompas.
Haalt mijn me een nieuw doosje voor mij, open ik 's avonds dat zakje van de apotheek, zit er een heel ander doosje inTerwijl ze bij de apotheek dus helemaal niets ervan gezegd hebben
![]()
Gelukkig weet ik dus hoe je zulke dingen kunt opzoeken. En toen ik dus de pil opzocht aan de hand van de stofnaam kwam ik er dus achter dat het een witte versie ervan is.
Dus zal ook wel hetzelfde risico zijn
ik vind het overigens wel lomp dat apotheken dit doen.... we wilden mij laatst ook ander merk meegeven. Jaaaa, ik weet dat de werkzame stof hetzelfde is, maar ik ben allergisch voor een vulstof, dus krijg dat JEUK OVERALLLLLL
ik dacht "wie is Ruud"? hehehehe, maaruh, fijn dattie het uiteindelijk wel realiseerdequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:41 schreef Incantrix het volgende:
En ja, ik ben écht zo dloom van begrip
Opsteker: Ruud (het was toch Ruud Kip? Of damn.. Ik weet niet meer) heeft nu die buikgriep en was net een beetje aan het miepen ip z'n mans, dus ik was al in-modus, en toen zei hij ineens 'damn, je zal je maar 9 maanden zo voelen!'
He realizes
Heb je geen leukere naam voor je vent? Ik vind Ruud echt een zaadnaam
Ik ben gestopt met de pil... hoe lang duurt het meestal voordat je weer ongesteld wordt?
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Heb jij site met swatches?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:43 schreef Incantrix het volgende:
Kip, Angel Kiss is oude collectie, welke moest het zijn?
Ja hey, jíj kwam ermeequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik dacht "wie is Ruud"? hehehehe, maaruh, fijn dattie het uiteindelijk wel realiseerde
Heb je geen leukere naam voor je vent? Ik vind Ruud echt een zaadnaam
Euhm, ik kan Jan doen, offeuh, Joop of Joep ofzo?3!![]()
tussen 1 maand en 300 maanden en alles ertusseninquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben gestopt met de pil... hoe lang duurt het meestal voordat je weer ongesteld wordt?
Kun je niet voorspellen
Maar over het algemeen redelijk gauw hoor.
BLEED EVERYWHERE
(en jaaaaaaa, mini Debjes)
Joop is al bezet door IJs.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja hey, jíj kwam ermee
Euhm, ik kan Jan doen, offeuh, Joop of Joep ofzo?
How about Wiebe?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Ja maar ze hadden dus niet eens gezegd dat ik een andere versie kreegquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als het dezelfde stofnaam is is het hetzelfde risico ja.
ik vind het overigens wel lomp dat apotheken dit doen.... we wilden mij laatst ook ander merk meegeven. Jaaaa, ik weet dat de werkzame stof hetzelfde is, maar ik ben allergisch voor een vulstof, dus krijg dat JEUK OVERALLLLLLDus het doosje en alels ziet er hetzelfde uit, hoe moet een normaal iemand nou weten dat het in principe dezelfde werking heeft
吴 曼 迪![]()
Hmmpf, ik ben nu al een maand aan het wachten en nou stress ik een beetjequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tussen 1 maand en 300 maanden en alles ertussenin
Kun je niet voorspellen
Maar over het algemeen redelijk gauw hoor.
BLEED EVERYWHERE
(en jaaaaaaa, mini Debjes)
. Wilde graag van de hormonen af (ben ook gelijk weer geslonken in de boobies wel
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
ja dat bedoelde ik, ik schreef het niet zo duidelijk. Ze mogen wel doen, maar doe dan even uitleggen, en GOED EN DUIDELIJK uitleggenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden dus niet eens gezegd dat ik een andere versie kreegDus het doosje en alels ziet er hetzelfde uit, hoe moet een normaal iemand nou weten dat het in principe dezelfde werking heeft
ow dat hoeft niet hoor, kan paar maanden durenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmmpf, ik ben nu al een maand aan het wachten en nou stress ik een beetje. Wilde graag van de hormonen af (ben ook gelijk weer geslonken in de boobies wel
.
En zonder hormonen, jeuh
Wiebe? Neeeee! Ik krijg vlekken in mijn nek van die naam!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Joop is al bezet door IJs.
How about Wiebe?
Euhm..3!![]()
Potverdorie, komen de mensen voor amref flying doctors aan de deurDus ik dacht al, normaal kom ik die lui alleen in Eindhoven tegen.
Ik zeggen dat ik niet doe aan maandelijkse donaties blablabla, zeggen ze dat ze speciaal helemaal uit Eindhoven zijn gekomen![]()
Stelletje sukkels
吴 曼 迪![]()
Ja he? Goed, dan ga ik proberen niet te stressen haha!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow dat hoeft niet hoor, kan paar maanden duren
En zonder hormonen, jeuhOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
En ik altijd maar denken dat DAT juist een van de taken van de apotheek isquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik, ik schreef het niet zo duidelijk. Ze mogen wel doen, maar doe dan even uitleggen, en GOED EN DUIDELIJK uitleggen
吴 曼 迪![]()
Ubbo dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wiebe? Neeeee! Ik krijg vlekken in mijn nek van die naam!
Euhm..
Hans?
Vlad?
Bert?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
jammer dat zij dat anders zienquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat DAT juist een van de taken van de apotheek is
thanks, jammer dat die ene niet bestelbaar is, dan wil ik graag alleen Beyond.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
http://goldenankh.blogspo(...)kittles-and.html?m=1
Van de China glazes heb ik er wel 3 gezien die ik wil, hahahaha
ja Bobquote:
lekker vastgekoekt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Even een meisje uit haar envelopje pellen
Je wilde die roze? Want die van de oude collectie is bijna exact hetzelfde, SQ had swatchesquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
thanks, jammer dat die ene niet bestelbaar is, dan wil ik graag alleen Beyond.
Van de China glazes heb ik er wel 3 gezien die ik wil, hahahaha
3!![]()
Mijn zus stuurt net berichtje dat haar dochtertje (bijna 2 jaar) in de supermarkt haar regenlaars uit trok, riep "ZWARTE PIETEN STIJL!" en toen al zingend rondjes ging dansen hehehehehehe
Lekker warm, dus ze wordt niet wakker voor haar voeding en ik wil dat ze na deze pas doorslaapt. Even uit haar watme dingetje halen dus..quote:3!![]()
roze??? Ik bedoelde die blauwgroene van die swatchesquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je wilde die roze? Want die van de oude collectie is bijna exact hetzelfde, SQ had swatches
inclusief vochtig vacuum gezogen en dan ineens los komen *plop* geluiden gevolgd door een *swoeshhhjjjjjjeeeeppppppffffrrrrffffttttttt"???quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lekker warm, dus ze wordt niet wakker voor haar voeding en ik wil dat ze na deze pas doorslaapt. Even uit haar watme dingetje halen dus..![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn zus stuurt net berichtje dat haar dochtertje (bijna 2 jaar) in de supermarkt haar regenlaars uit trok, riep "ZWARTE PIETEN STIJL!" en toen al zingend rondjes ging dansen hehehehehehe![]()
Stef zwarte pieten-stijlt ook nog steeds het huis door
3!![]()
![]()
Eentje rechts van "Over The Moon" (die in het midden) bedoel ik, die heet toch "Angel Kiss"?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
het is zo'n baas, net d'r tantequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Stef zwarte pieten-stijlt ook nog steeds het huis door![]()
Ze roept ook steeds als ze mijn naam hoort "cappucino maken, mama kopje koffie?" omdat ze altijd met mij samen koffie mag zetten en op de knopjes mag drukken enzo
Van die nieuwe collectie? Dat is.. Eh..quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
roze??? Ik bedoelde die blauwgroene van die swatches3!![]()
bij die swatchsite die jij net stuurde staat er "Angel Kiss" onder toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Van die nieuwe collectie? Dat is.. Eh..
Ja die groenige is angel kiss kip
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is zo'n baas, net d'r tante![]()
Ze roept ook steeds als ze mijn naam hoort "cappucino maken, mama kopje koffie?" omdat ze altijd met mij samen koffie mag zetten en op de knopjes mag drukken enzo
3!![]()
dan wil ik die er graag ook bij, mits niet te bizar duurquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:00 schreef Incantrix het volgende:
Oohh, die is van de oude, maar heeft ze wel jakomt goed nu ik je eenmaal snap
![]()
Nu op NED. 3, Metropolis met Stef Biemans![]()
![]()
![]()
![]()
Bazenprogramma:quote:Metalheads zijn over de hele wereld
Bekijk de video over Metropolis
De correspondenten van Metropolis duiken in een subcultuur met wereldwijde wortels: heavy metal. Want metalheads kom je overal tegen, ook op plekken waar je het misschien niet verwacht.
Zoals in Botswana waar metalhead Gunsmoke zich het stijltje dan ook helemaal heeft eigen gemaakt. Gehuld in zwarte, leren cowboykleren headbangt hij op metalfeesten in de hoofdstad Gaborone. Met hun bloedhete outfits vallen Gunsmoke en zijn vrienden behoorlijk op in het Botswaanse straatbeeld. Maar hun leder-look laat ze gevaarlijker lijken dan ze zijn, want overdag knuffelt Gunsmoke het liefst met de konijntjes op de fokkerij van zijn vader.
Keurige metaljongens
In Amerika vond correspondent Josh ook keurige metaljongens. De leden van de beginnende metalband All A Dream komen uit het godvrezende stadje Anderson in South Carolina. En zo'n oase van rust, reinheid en regelmaat is natuurlijk oersaai voor een paar puberjongens op zoek naar een verzetje. In hun metalmuziek kunnen ze al hun creativiteit en agressie kwijt.
Uitlaatklep
Ook in Nederland zorgt headbangen vaak voor een lekkere uitlaatklep voor irritaties. De twintigjarige Marto uit Beverwijk laat zichzelf in het weekend los in de moshpit van metaltoko De Buze Steenwijk. En als hij daar eenmaal onder invloed van death metal en grindcore tegen andere metalheads aan staat te beuken, maalt hij niet om een gebroken vinger meer of minderKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Dezelfde prijs!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan wil ik die er graag ook bij, mits niet te bizar duur3!![]()
Nu heb ik zin in cappuccinoquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is zo'n baas, net d'r tante![]()
吴 曼 迪![]()
mijn moeder probeerde het laatst ook, maar doet dan elk kopje weer anders zetten op een andere, wel even zo chaotische manier en hele snel.... en dan snapt ze het niet meer dus dan vind ze het niet meer leuk, was mijn moeder weer jaloers op mijquote:
6 dollar ofzo toch?quote:Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
dat is ook wel errrrrg lekker, maar als ik nu nog maak kan ik niet meer goed slapen....quote:
Daar heb ik nooit last vanquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat is ook wel errrrrg lekker, maar als ik nu nog maak kan ik niet meer goed slapen....
吴 曼 迪![]()
decaf?quote:Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Metalhead uit Botswana![]()
![]()
![]()
Nee ik denk een cafeïnetolerantie ofzoquote:Kan altijd gewoon slapen na koffie en ik word er ook niet wakker van in de ochtend bijvoorbeeld.
吴 曼 迪![]()
Ja dat voorstukje heb ik gezienquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
吴 曼 迪![]()
ik word er wel wakker van, overdag is dat heerlijk, 's avonds ist matigquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ik denk een cafeïnetolerantie ofzoKan altijd gewoon slapen na koffie en ik word er ook niet wakker van in de ochtend bijvoorbeeld.
O hai![]()
Wat heb ik gemist? Ik zat bij m'n ouders in bad![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
helemaal primaquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
$ 6,95 en $ 3,50 verzenden
En je nichtje
ze is zo lief en leuk![]()
Ben benieuwd hoe nummer 2 wordt, die komt half april
die negers lopen echt zoooo lomp in hun metalpakjes...... bwhehehehehehehehehequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat voorstukje heb ik gezien
zijn meer halve linedance cowboys
Lolquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]ik zit net te kijken
3!![]()
Weet iemand hier toevallig hoe je een endnote in word kan verbergen? Ik heb bv een lijst 11, 12, 13 als referenties staan, maar daar wil ik 11-13 van maken. Je kan dan nummer 12 verbergen zonder te deleten schijnbaar maar ik weet niet hoe![]()
![]()
Oeh, spannend! Jongen/meisje?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
helemaal prima
ze is zo lief en leuk![]()
Ben benieuwd hoe nummer 2 wordt, die komt half april3!![]()
echt.... wat een mongolenquote:
hehehehehe, ik zit me kapot te lachen om die gezichten die ze trokken
En die ouwe metalhoofden zijn ook wel lachwaardig![]()
Maar metal
Heb ook altijd ruzie met die programma's dus ik kan je niet helpenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe je een endnote in word kan verbergen? Ik heb bv een lijst 11, 12, 13 als referenties staan, maar daar wil ik 11-13 van maken. Je kan dan nummer 12 verbergen zonder te deleten schijnbaar maar ik weet niet hoe
吴 曼 迪![]()
Godsamme, ik heb de hele avond pannenkoeken staan bakken en m'n huid is nu helemaal vet![]()
De afzuigkap van m'n ouders is dan ook niet in al te beste staat
Meisjequote:![]()
Ik zit allemaal idiote namen te bedenken, vooral gekke die rijmen om haar achternaam (is eentej waar veel op rijmt) en dan krijg ik via de whatsapp steeds berichtjes terug van mijn zus "hahahaha, da's een goeie"
je had toch net gebadderd?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, ik heb de hele avond pannenkoeken staan bakken en m'n huid is nu helemaal vet![]()
De afzuigkap van m'n ouders is dan ook niet in al te beste staatKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Ermahgerd zin in pannenkoeken
Pannenkoeken
Ja, dat was ervoorquote:.
- Jullie moeten je afzuigkap eens schoonmaken!
- Meh, we willen toch een nieuwe keuken
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, dat was ervoor.
- Jullie moeten je afzuigkap eens schoonmaken!
- Meh, we willen toch een nieuwe keuken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
falen voor gevorderden
Ik ben een waardeloze kok, maar ik kan pannenkoeken bakken als een baasquote:
Goeden oplossing welquote:
Die docu is goud manblij dat ik niet meer zo nodig stoer hoef te doen in de pit
En leeeuuk, meisjenamen raden
3!![]()
Zaterdag bewijzen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben een waardeloze kok, maar ik kan pannenkoeken bakken als een baas
Ben nu wel uitgebakkenquote:.
Daarbij eet ik dan dus zelf niet omdat ik aan het bakken ben, tegen de tijd dat ik dan zelf ga eten heb ik geen trek meer.
Maar tosti's blijft een zeer goeden idee van Trix![]()
Trix zal ik zelf niet even dat casinobrood en den zooi halen als ik toch boodschappen ga doen? Dan hoef je niet te sjouwen
Ik vind 'm briljantquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:18 schreef Incantrix het volgende:
Die docu is goud manblij dat ik niet meer zo nodig stoer hoef te doen in de pit
En leeeuuk, meisjenamen raden
Die heeeeele harde teringherrie (vooral die "zang") vind ik niks, maar beetje stevige muziek mag wel
Ik zit namen te raden in de lijn van Snok, Klok, Vlok, Pok, Sjok, Brok, Slok, Tok, Knok enzo![]()
![]()
gewoon kutmuziek, helemaal niet hardste... gewoon stomquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Whehe
'Ik hou van het allerhardste dat er is' *zet muziek op*
Slooooooom
Just dat en m&m's vind ik ook nog zeer goeien idee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben nu wel uitgebakken.
Daarbij eet ik dan dus zelf niet omdat ik aan het bakken ben, tegen de tijd dat ik dan zelf ga eten heb ik geen trek meer.
Maar tosti's blijft een zeer goeden idee van Trix![]()
Trix zal ik zelf niet even dat casinobrood en den zooi halen als ik toch boodschappen ga doen? Dan hoef je niet te sjouwen![]()
Een metalhead met nephaar![]()
![]()
![]()
Ik ben zelf van de AC/DC, Iron Maiden enzo![]()
Grunten is niet mijn ding
Omg zulks een slechten eetdag vandaag dat ik er buikpijn van heb
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
En dan zo moeilijke tosti's met gember of ananas of dat soort zooiquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Just dat en m&m's vind ik ook nog zeer goeien idee hoor![]()
cake met zelfgeklopte slagroom en M&M'squote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan zo moeilijke tosti's met gember of ananas of dat soort zooi![]()
![]()
Tosti met jam
tosti Frankrijk style![]()
met bechamèlsaus bovenop
soort cheezer?quote:Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Fred heeft alleen een vreemd tosti-ijzer.. Want het heeft de vorm van een broodrooster, maar dan met roosters erin en daar gaat dan de tosti in.
Dan lekt de kaas er toch uit?
Wat is dat ook alweer? Kan je dat kant en klaar kopen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
tosti Frankrijk style![]()
met bechamèlsaus bovenop
Zal ik mijn tostijzers mitnimmen? Heb twee dubbele, voor 4 tegelijk dus
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
Tosti boom boom! Met bolognesesaus omnomnomNo buy? Meh... Who are we kidding!
Jaaaa dat is ook lekker!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef Diconnected het volgende:
Tosties met mozarella en pesto ehrmahgerdI`m not weird. I`m limited edition.![]()
Is misschien wel handig als we er meer tegelijk kunnen makenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zal ik mijn tostijzers mitnimmen? Heb twee dubbele, voor 4 tegelijk dus
Ik heb zelf geen tosti-ijzer
nee man, old skool tosti's, zo hadden we ze vroeger altijdquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred heeft alleen een vreemd tosti-ijzer.. Want het heeft de vorm van een broodrooster, maar dan met roosters erin en daar gaat dan de tosti in.
Dan lekt de kaas er toch uit?![]()
die zijn niet meer (makkelijk) verkrijgbaar, mijn zusje was pissig toen die van mijn ouders kapot ging en ze voor zo'n nieuwerwets ding gingen![]()
Ga je trouwens niet op vakantie met Fred? (ik zat terig te lezen)Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Te veel moeite jongequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef Diconnected het volgende:
Je kan ook gewoon in de pan bakken
Waarom ben ik nou niet verbaasd dat Fred nog zo'n ding heeft?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee man, old skool tosti's, zo hadden we ze vroeger altijd![]()
die zijn niet meer (makkelijk) verkrijgbaar, mijn zusje was pissig toen die van mijn ouders kapot ging en ze voor zo'n nieuwerwets ding gingen![]()
Ga je trouwens niet op vakantie met Fred? (ik zat terig te lezen).
Hij heeft ook dat wafelijzer nog, kunnen we misschien ook tosti's in maken
En nee, ik ga met een vriendin. Heeft hij een weekje rust. En ik ga in de zomer naar Griekenland, hij zou alleen maar zitten zeiken dat hij het warm heeft
soort (lekkerequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is dat ook alweer? Kan je dat kant en klaar kopen?) melk/bloemsaus met heel mini beetje nootmuscaat.
Kant en klaar in Italiaans schap, in zakje (aanmaken met melk) of in pot (über kant en klaar).
maar ik ga voor de patatjes hoor zaterdag
Frietquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
soort (lekkere) melk/bloemsaus met heel mini beetje nootmuscaat.
Kant en klaar in Italiaans schap, in zakje (aanmaken met melk) of in pot (über kant en klaar).
maar ik ga voor de patatjes hoor zaterdag
吴 曼 迪![]()
Ik maakte toen ik in het eetcafe werkte altijd een tosti van de kapjes van het bruine brood met kaas en chutney![]()
Ermahgerd ik heb hongeren niks in huis
niet ook een weekje met Fred? En dan cheap ass huisje/plek niet in de warmte?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou niet verbaasd dat Fred nog zo'n ding heeft?.
Hij heeft ook dat wafelijzer nog, kunnen we misschien ook tosti's in maken
En nee, ik ga met een vriendin. Heeft hij een weekje rust. En ik ga in de zomer naar Griekenland, hij zou alleen maar zitten zeiken dat hij het warm heeft
Corfu si tof trouwens, ben ik afgelopen jaar geweest
In Gouvia zaten wij. Kerkyria is goed shoppen (alleen geen nagellak) en vraag bij de appartementeneigenaar of hij een adres heeft voor bootje varen, dan regelen ze wat voor je, is goedkoper én leuker. Als je op zoek gaat naar websites enzo dat kan, maar ej vindt niet veel en de meesten kijken hun mail niet (
true story ) en reageren niet op mobiele telefoontjes (
true story ).
Gewoon via via vragen, hoe onnederlands ook, maar zo werkt het daar, overal vriendjes en via via. Snap je ook meteen waarom ze zo in de problemen zitten
Scooter zou ik niet doen (eng verkeer, enge rijders, lange stukken rijden en veel steile bergen), gewoon lekker autootje huren
Ik wil thee maar dan moet ik onder m'n dekentje vandaan
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
meet is in Delluf, daar is het patatquote:
Komt misschien ook nog, maar hebben we nog niet direct plannen voor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet ook een weekje met Fred? En dan cheap ass huisje/plek niet in de warmte?
Corfu si tof trouwens, ben ik afgelopen jaar geweest
In Gouvia zaten wij. Kerkyria is goed shoppen (alleen geen nagellak) en vraag bij de appartementeneigenaar of hij een adres heeft voor bootje varen, dan regelen ze wat voor je, is goedkoper én leuker. Als je op zoek gaat naar websites enzo dat kan, maar ej vindt niet veel en de meesten kijken hun mail niet (
true story ) en reageren niet op mobiele telefoontjes (
true story ).
Gewoon via via vragen, hoe onnederlands ook, maar zo werkt het daar, overal vriendjes en via via. Snap je ook meteen waarom ze zo in de problemen zitten
Scooter zou ik niet doen (eng verkeer, enge rijders, lange stukken rijden en veel steile bergen), gewoon lekker autootje huren
Die tip staat op veel websites ja, ook met het huren van auto of scooter.
En iedereen gaf als tip om een scooter te huren vanuit waar we zitten (Pirgi). Nou ja, we merken het wel
ermahgerd waarom moet ik me registreren voor een trial van photoshop. Ik wil toch alleen maar de trial installeren zodat ik de crack kan doen![]()
![]()
Nou er is er 1 beschikbaarquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
zo'n tostiijzer is juist baas schaar
Mijn opa en oma hebben die![]()
Maar de kaas lekt er dus niet uit ofzo?
er zijn in ieder geval prachtige onderwater grotten en mooie kustlijn en heerlijk zeewater om in te zwemmenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Komt misschien ook nog, maar hebben we nog niet direct plannen voor.
Die tip staat op veel websites ja, ook met het huren van auto of scooter.
En iedereen gaf als tip om een scooter te huren vanuit waar we zitten (Pirgi). Nou ja, we merken het wel![]()
Oh, en serieus, 1/3 van de mannen heet Spiros![]()
een ervan heeft laatst mijn vriendin gebeld om te vragen of we dit jaar weer terug kwamen![]()
(ik was met vriendinnenclub en die gast heeft ons echt toffe plekken op het eiland en gave clubs laten zien en overal gratis drankjes geregeld)
jawelquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou er is er 1 beschikbaar![]()
Maar de kaas lekt er dus niet uit ofzo?![]()
![]()
nee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou er is er 1 beschikbaar![]()
Maar de kaas lekt er dus niet uit ofzo?
fake gegevens invullenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd waarom moet ik me registreren voor een trial van photoshop. Ik wil toch alleen maar de trial installeren zodat ik de crack kan doen
Doe ik altijd
quote:quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neinz eraf pleuren en nieuwe zoekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
fake gegevens invullen
Doe ik altijd![]()
![]()
We gaan ouwe mutsen zijn, we willen helemaal niks doen in de geest van stappen ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er zijn in ieder geval prachtige onderwater grotten en mooie kustlijn en heerlijk zeewater om in te zwemmen![]()
Oh, en serieus, 1/3 van de mannen heet Spiros![]()
een ervan heeft laatst mijn vriendin gebeld om te vragen of we dit jaar weer terug kwamen![]()
(ik was met vriendinnenclub en die gast heeft ons echt toffe plekken op het eiland en gave clubs laten zien en overal gratis drankjes geregeld)
. Maar we schijnen in een rustig gedeelte te zitten
Ben wel heel benieuwd
Dat is heul niet geschikt voor mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
en het fikt aan in de 5 seconden dat je neit kijkt![]()
![]()
Maar ze zijn wel lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is heul niet geschikt voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
wij ook maar van het een kwam het ander...quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We gaan ouwe mutsen zijn, we willen helemaal niks doen in de geest van stappen ofzo. Maar we schijnen in een rustig gedeelte te zitten
Ben wel heel benieuwd
zo kwamen we opeens op een verjaardag van een zooi rijke Engelsen terecht en van het een kwam 't ander![]()
![]()
godsamme wat was ik wasted... en de foto's van die laatste 3 nachten![]()
![]()
Ik sta zelfs nog met een peuk in mijn bek en ik rook heul niet![]()
![]()
En er zijn heel veel vuurvliegjes 's nachts, en daar dan dronken achteraan gaan rennen
ERMAGERD VUURVLIEGJESquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wij ook maar van het een kwam het ander...
zo kwamen we opeens op een verjaardag van een zooi rijke Engelsen terecht en van het een kwam 't ander![]()
![]()
![]()
![]()
En er zijn heel veel vuurvliegjes 's nachts, en daar dan dronken achteraan gaan rennen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wij ook maar van het een kwam het ander...
![]()
![]()
![]()
En er zijn heel veel vuurvliegjes 's nachts, en daar dan dronken achteraan gaan rennenAvonturen
吴 曼 迪![]()
ik wil terugquote:![]()
Ik wens je wel succes met vega-eten trouwens... over het algemeen was het overal "velen vleesch en visch"Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
quote:
Ik weet het, ik ben eerder in Griekenland geweestquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wil terug![]()
Ik wens je wel succes met vega-eten trouwens... over het algemeen was het overal "velen vleesch en visch".
Hele week 1 soort salade eten, aangezien ik geen olijven lust en die zitten in alle gerechten waar geen vlees in zitten![]()
hehehehe, oei.... maar goed, als je het weet van tevoren scheelt het misschien ietsquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben eerder in Griekenland geweest.
Hele week 1 soort salade eten, aangezien ik geen olijven lust en die zitten in alle gerechten waar geen vlees in zitten![]()
En verder ben je niet moeilijk met eten toch? dat scheelt ook natuurlijk
Eat ALL the pringles en vage chips als avondetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, oei.... maar goed, als je het weet van tevoren scheelt het misschien iets
En verder ben je niet moeilijk met eten toch? dat scheelt ook natuurlijk![]()
eet je wel verschillende kazen? daar hebben ze ook goeie shizzle van namelijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eat ALL the pringles en vage chips als avondeten![]()
zon, zuipen, de nodige drugs wellicht en veel rokenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:56 schreef megamandy het volgende:
Ben Het mooiste meisje van de klas aan het kijken. De aftakeling
Nee niet echtquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eet je wel verschillende kazen? daar hebben ze ook goeie shizzle van namelijk.
Op vakantie alleen philadelphia en plastic-kaas(van die plakjes die apart verpakt zijn en eigenlijk alleen de kleur van kaas hebben, verder heeft het niks met kaas te maken
).
O en driehoekjeskaas natuurlijk
Nee, een ex-turnster. Dus met teveel make-upquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zon, zuipen, de nodige drugs wellicht en veel roken
吴 曼 迪![]()
Niks eten is ook dodelijk voor je uiterlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, een ex-turnster. Dus met teveel make-up![]()
Krijg je heul snel een oude kop van
Meltaquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Op vakantie alleen philadelphia en plastic-kaas(van die plakjes die apart verpakt zijn en eigenlijk alleen de kleur van kaas hebben, verder heeft het niks met kaas te maken
).
O en driehoekjeskaas natuurlijk
dat hebben ze daar volgens mij ook wel ja, maar da's geen kaas inderdaad
Nee ik denk dat Schaar Cheddar bedoeldquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Melta
dat hebben ze daar volgens mij ook wel ja, maar da's geen kaas inderdaad
吴 曼 迪![]()
Typisch vakantievoerquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Melta
dat hebben ze daar volgens mij ook wel ja, maar da's geen kaas inderdaad![]()
Vage chips waarvan je de smaak niet kan lezen en plastic kaas![]()
Godver, nu heb ik ook zin in vakantie.... nou ja, nog 4 maandjes
Eigen kerkje met eigen zwembad
Ik bedoel van die kaas die ook op een matige cheeseburger zit:
ja, maar dit mag de naam cheddar niet dragen hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ik denk dat Schaar Cheddar bedoeld
Vakantie
Ik ga misschien nog een dilemma krijgenWorden weer Berlijn plannen gemaakt en misschien ook nog naar Istanbul met een groep van de TU. Maar beide willen ergens in april gaan
吴 曼 迪![]()
Het heet blijkbaar smeltkaas
Het heeft in ieder geval helemaal niks met kaas te maken
ik ga 2 x in meiquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:07 schreef megamandy het volgende:
Vakantie
Ik ga misschien nog een dilemma krijgenWorden weer Berlijn plannen gemaakt en misschien ook nog naar Istanbul met een groep van de TU. Maar beide willen ergens in april gaan
goeie verdeling over heel het jaar![]()
maar gewoon doen, april en die 2 bestemmingen klinkt goed!
Ja even kijken want het zijn dus verschillende groepenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga 2 x in mei
goeie verdeling over heel het jaar![]()
maar gewoon doen, april en die 2 bestemmingen klinkt goed!Kan best zijn dat die twee dingen tegelijkertijd gaan vallen
Maar BerlijnGaat sowieso voor, en naar Istanbul wil ik ook al een aantal jaar gaan
吴 曼 迪![]()
Dit is cheddar![]()
http://www.globrands.com/(...)s-heet-nu-melta.htmlquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het heet blijkbaar smeltkaas
Het heeft in ieder geval helemaal niks met kaas te makenKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Cheddar![]()
Van die knaloranje kaas waarvan ik vroeger dacht dat het cheddar was, maar dat bleek iets anders te zijn maar zooo lekker
Sinds die uitzending heb ik geen diepvriespizza meer kunnen etenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.globrands.com/(...)s-heet-nu-melta.html
吴 曼 迪![]()
Die uitzending kijk ik heel bewust niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sinds die uitzending heb ik geen diepvriespizza meer kunnen eten![]()
![]()
![]()
Zou ik wel doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die uitzending kijk ik heel bewust niet.![]()
Goed voor je gezondheid
吴 曼 迪![]()
ik zit te denken welke kaas je bedoelt, maar kan me niets bedenken wat aan sluit.... je bedoelt niet in zo'n klein bolletje toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cheddar![]()
Van die knaloranje kaas waarvan ik vroeger dacht dat het cheddar was, maar dat bleek iets anders te zijn maar zooo lekkerKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zit te denken welke kaas je bedoelt, maar kan me niets bedenken wat aan sluit.... je bedoelt niet in zo'n klein bolletje toch?
Engelse kaas. Het wordt cheddar genoemd op internet, maar dat is het niet, het heeft een andere naam.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
jongeren/groeps/alleenstaanden-reis?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet nog iemand vinden om mee op vakantie te gaan.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Wat is er mis met diepvriespizza?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sinds die uitzending heb ik geen diepvriespizza meer kunnen eten
Ik heb keiveel verstand van alles.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: