Morgenquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Luisteren jullie mannen ook nooit naar wat jullie zeggen/vergeten ze wat je hebt gezegd?
Luisteren jullie mannen ook nooit naar wat jullie zeggen/vergeten ze wat je hebt gezegd?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Grootste bewijs: Afgelopen zondag heel verhaal zitten vertellen over training en dat ik 2x keihard op mn rechterbil ben gevallen... Incl tonen waar hoe wat alles.
Volgende dag; vond ie het garpig om nét op die plek te 'spanken'.......Tranen; niet normaal
Hij was het 'vergeten'Mannen
![]()
Overigens; geef je me even door hoe wat waar qua bedrag? Maak ik het straks alvast over![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom begin ik dan ook altijd van: "Ik vertelde laatst toch, onee dat ben je toch alweer vergeten." *Begint opnieuw het eerste verhaal te vertellen*.
!1!11!! Precíes dit iddquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Andersom dénkt die van mij regelmatig dat ie mij iets heeft verteld en dan is dat níet zo. Daar moet ik hem dan eerst van overtuigen want meestal gelooft ie het ook nog eens niet
Overigens heb ik het net overgemaaktquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
en dan janken als jij een x iets vergeet
ooh dat ken ik..quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Andersom dénkt die van mij regelmatig dat ie mij iets heeft verteld en dan is dat níet zo. Daar moet ik hem dan eerst van overtuigen want meestal gelooft ie het ook nog eens niet
okay! ik neem m zaterdag meequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overigens heb ik het net overgemaakt
Dat doet ie dan weer niet. Want anders zou ik hem moeten herinneren aan hoe vaak hij iets vergeet en das toch echt wel veul vaker, dus 'mag' ik af en toe ook wel eens wat vergetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
en dan janken als jij een x iets vergeet
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
okay! ik neem m zaterdag mee
Ook Theodoraquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overigens heb ik het net overgemaakt
Oh bij mij draait hij het dan weer om dat ik het gewoon niet vertelt hebquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat doet ie dan weer niet. Want anders zou ik hem moeten herinneren aan hoe vaak hij iets vergeet en das toch echt wel veul vaker, dus 'mag' ik af en toe ook wel eens wat vergeten
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
beslist.nl heeft een dit dat alles reclame!
quote:
oh, zoiets zou ik ook kunnen doen hoor. Niet persé vergeten, maar meer niet de hele dag aan denken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Grootste bewijs: Afgelopen zondag heel verhaal zitten vertellen over training en dat ik 2x keihard op mn rechterbil ben gevallen... Incl tonen waar hoe wat alles.
Volgende dag; vond ie het garpig om nét op die plek te 'spanken'.......Tranen; niet normaal
Hij was het 'vergeten'Mannen
![]()
Overigens; geef je me even door hoe wat waar qua bedrag? Maak ik het straks alvast over![]()
Hoef je ook niet de hele dag aan te denken; maar als cif tegen mij zegt dat ie gruwelijk veel pijn heeft in zijn rug; weet ik de volgende dag echt wel dat ie pijn heeft in zijn rugquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, zoiets zou ik ook kunnen doen hoor. Niet persé vergeten, maar meer niet de hele dag aan denken.
Daar zou ik dus wel echt pissig om wordenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
ooh dat ken ik..zoals wanneer zijn moeder haar verjaardag viert oid
dat je zo 's avonds op de bank neer ploft in een slobbertrui 'schatje, we gaan toch zo naar mijn ouders toe want verjaardag?'
![]()
![]()
Mja, maar rugpijn zie je, dan loopt iemand kromquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoef je ook niet de hele dag aan te denken; maar als cif tegen mij zegt dat ie gruwelijk veel pijn heeft in zijn rug; weet ik de volgende dag echt wel dat ie pijn heeft in zijn rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |