abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122321408
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef ArteSuave het volgende:

[..]

Naar alle waarschijnlijkheid wel idd. Feit blijft legaliseren zou makkelijker en goedkoper zijn het zou zelfs wat geld in het laadje kunnen brengen.
En het gaat doden opleveren. Zie Simpson. Of de sporters eind jaren 80 die opeens overleden.
quote:
Lijkt nu net of ik erg voor ben wat overigens niet zo is. Ieder moet voor zich weten wat ze doen ben niet voor ben niet tegen maar zoals het nu gaat is het een puinhoop en daar ben ik wel tegen.
Het is nu een puinhoop, maar vrijgeven geeft een nog grotere puinhoop.
pi_122321437
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

de corruptie bij de UCI draagt er ook aan bij en die gasten gaan gewoon door.
Jep! Het grote geld daar lijtk het toch altijd weer om te draaien.
pi_122321474
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

de corruptie bij de UCI draagt er ook aan bij en die gasten gaan gewoon door.
Om over de FIFA, IOC en andere bonden nog maar te zwijgen.
pi_122321518
Het ergste is nog dat er altijd transfer is van doping uit het wielrennen naar andere sporten toe.
pi_122321594
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En het gaat doden opleveren. Zie Simpson. Of de sporters eind jaren 80 die opeens overleden.

[..]

Het is nu een puinhoop, maar vrijgeven geeft een nog grotere puinhoop.
Meer doden dan nu? Nu er underground labs zijn die kunnen verkopen wat ze willen en als het dan getest word in het lab dingen naar voren komen die je haren doen opkrullen. Nog niet zo heel lang geleden nog een testje voorbij zien komen waar kattenuitwerpselen in gevonden waren.

Die jaren waren legendarisch inderdaad maar voor door het experimenteren met doping die onder de radar zou vallen. Designer steroids van het ergste soort!
pi_122321612
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Om over de FIFA, IOC en andere bonden nog maar te zwijgen.
die zijn blij, laten ze maar lekker altijd over wielrennen praten in de media, gaat het tenminste niet over ons.
pi_122321705
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef ArteSuave het volgende:

[..]

Meer doden dan nu? Nu er underground labs zijn die kunnen verkopen wat ze willen en als het dan getest word in het lab dingen naar voren komen die je haren doen opkrullen. Nog niet zo heel lang geleden nog een testje voorbij zien komen waar kattenuitwerpselen in gevonden waren.

Die jaren waren legendarisch inderdaad maar voor door het experimenteren met doping die onder de radar zou vallen. Designer steroids van het ergste soort!
uit het oostblok, of uit china?
pi_122321870
quote:

[..]

alsof iemand die meuk koopt

normale spullen komen gewoon met verificatiecode die je op de site van de fabrikant kan checken
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122321947
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

uit het oostblok, of uit china?
Veelal oostblok. Je kunt echt geweldig veel oude patenten van designer steroids vinden uit het oostblok. De resultaten zijn echter ook dramatisch veel stellen die samen geretardeerde kinderen kregen, kanker ontwikkelde of geheel impotent raakte. Erge is dat er de laatste tijd nog wat van die oude middelen in een nieuw jasje zijn gegoten en gewoon verkocht worden in supplementen stores over sea.
pi_122321948
Nu maar weer over Rasmussen bij Nieuwsuur.
sig verwijderd door FA
pi_122321989
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

normale spullen komen gewoon met verificatiecode die je op de site van de fabrikant kan checken
maar zoals CERA wat nog in de testfase zat, dus niet
pi_122321998
quote:

[..]

Het worden vast niet minder doden als je het vrijgeeft.
pi_122322008
quote:

[..]

Oke stel je geeft het vrij, wat voor invloed denk je dat dat heeft op de jeugd wielerploegen, straks moeten kinderen op hun 12de al spuiten gaan zetten omdat ze ook gewoon mee willen doen tijdens het rondje om de kerk
pi_122322066
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef ArteSuave het volgende:

[..]

Veelal oostblok. Je kunt echt geweldig veel oude patenten van designer steroids vinden uit het oostblok. De resultaten zijn echter ook dramatisch veel stellen die samen geretardeerde kinderen kregen, kanker ontwikkelde of geheel impotent raakte. Erge is dat er de laatste tijd nog wat van die oude middelen in een nieuw jasje zijn gegoten en gewoon verkocht worden in supplementen stores over sea.
ala The clear /thc
pi_122322067
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

lol, you got lots to learn my friend.

HG spullen zijn vaak nog het ergste en het meeste nagemaakt! UG labs zijn in veel gevallen een veel betere keus en daarvan kun je zeker niet het batchnummer verifieren. Daarnaast is dat ook wel wat kortzichtig en vertrouwen hebben in een blinde
  donderdag 31 januari 2013 @ 22:47:07 #136
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_122322168
Doden bij de professionals zal bij vrijgeven van doping wel meevallen. Ik vrees vooral dat het bij de amateurs een slagveld wordt.
pi_122322297
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef balaverde het volgende:

[..]

Oke stel je geeft het vrij, wat voor invloed denk je dat dat heeft op de jeugd wielerploegen, straks moeten kinderen op hun 12de al spuiten gaan zetten omdat ze ook gewoon mee willen doen tijdens het rondje om de kerk
Jep zoals ik al aangaf word dat een ethische kwestie. Het zou van de zotte zijn als dat zou gebeuren want dan speel je niet eens meer met je gezondheid maar dan weet je zeker dat je er wat aan overhoud. Een nog niet goed ontwikkeld endocrien systeem onderdrukken is a great method for disaster. Ik hoop dat de ouders van tegenwoordig daar dan ook goed over na willen denken.
pi_122322300
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

maar zoals CERA wat nog in de testfase zat, dus niet
als je dat soort dingen koopt dan weet je dat daar risico's aan vast zitten, niet dat ik het probeer goed te praten.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef ArteSuave het volgende:

[..]

lol, you got lots to learn my friend.

HG spullen zijn vaak nog het ergste en het meeste nagemaakt! UG labs zijn in veel gevallen een veel betere keus en daarvan kun je zeker niet de batchnummer verifieren. Daarnaast is dat ook wel wat kortzichtig en vertrouwen hebben in een blinde
ik ben goed bekend met dit onderwerp ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef balaverde het volgende:

[..]

Mogelijk gedeeltelijk vrijgeven (goed geteste producten) dan kun je het gebruik ervan reguleren. Neemt niet weg dat het gevaarlijk is in de handen van iemand zonder kennis mbt goed gebruik van de middelen maar goed. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122322455
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef ArteSuave het volgende:

[..]

Jep zoals ik al aangaf word dat een ethische kwestie. Het zou van de zotte zijn als dat zou gebeuren want dan speel je niet eens meer met je gezondheid maar dan weet je zeker dat je er wat aan overhoud. Een nog niet goed ontwikkeld endocrien systeem onderdrukken is a great method for disaster. Ik hoop dat de ouders van tegenwoordig daar dan ook goed over na willen denken.
je bedoelt 15-jarige aan de steroïden?
pi_122322466
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

als je dat soort dingen koopt dan weet je dat daar risico's aan vast zitten, niet dat ik het probeer goed te praten.

[..]

[..]

Mogelijk gedeeltelijk vrijgeven (goed geteste producten) dan kun je het gebruik ervan reguleren. Neemt niet weg dat het gevaarlijk is in de handen van iemand zonder kennis mbt goed gebruik van de middelen maar goed. :P
Reguleren is een mission impossible zeker op amateur niveau
pi_122322501
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

[..]

[..]

Probleem is vaak dat deze producten ingezet worden voor ernstige ziektes als kanker, aids of erge brandwonden. Onderzoeken naar het gebruik van die spullen in de kwantiteit die sporters gebruiken is bijna niet te vinden. Men leidt daar of van de gebruikte dier studies dan vaak alles af. Op dit vlak zou dan ook zeker nog wat moeten gebeuren.
pi_122322550
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef balaverde het volgende:

[..]

Reguleren is een mission impossible zeker op amateur niveau
Ja dat realiseerde ik mij ook toen ik het typte.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122322579
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je bedoelt 15-jarige aan de steroïden?
Minderjarigen in het algemeen. Eigenlijk zelfs tot de 21-23ste levensjaar als je een helemaal goed ontwikkeld hormonaal systeem wil omdat deze pas laat rijpt.
pi_122322659
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef ArteSuave het volgende:

[..]

Minderjarigen in het algemeen. Eigenlijk zelfs tot de 21-23ste levensjaar als je een helemaal goed ontwikkeld hormonaal systeem wil omdat deze pas laat rijpt.
ja, dat is langer bekend, dat kwam ook goed naar voren in de docu, bigger, stronger, faster
pi_122322684
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef ArteSuave het volgende:

[..]

En waar komt dat eigenlijk vandaan? de stukken die ik gelezen heb vermelden dit wel maar onderbouwen het nooit.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122322898
quote:
11s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

En waar komt dat eigenlijk vandaan? de stukken die ik gelezen heb vermelden dit wel maar onderbouwen het nooit.
Nja op niveau van rationale bekeken;

Als je exogeen (van buiten af) iets toevoegd aan een systeem wat nog niet ontwikkeld is (geld overigens ook voor een wel ontwikkeld systeem) stop het lichaam met de aanmaak. Daarnaast is het lichaam altijd op zoek naar een bepaalde stabiele basis waarde (homeostase). Als je dus het een verstoord, verstoor je dus het andere ook wat uiteindelijk bij een nog niet gerijpt systeem problemen kan geven op jonge of late leeftijd.

Het systeem is wel plastisch wat aangeeft dat het zich wel kan herstellen. De mate is erg afhankelijk van persoon tot persoon. Het is een beetje gokken met je gezonheid zou het zelf niet graag doen.
pi_122322965
quote:
11s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

hier een persoonlijke ervaring, ik weet niet of dat voor jou wetenschappelijk genoeg is?

pi_122323085
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hier een persoonlijke ervaring, ik weet niet of dat voor jou wetenschappelijk genoeg is?

Heh; sure maar vroeg me meer af hoe het precies zat. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef ArteSuave het volgende:

[..]

Nja op niveau van rationale bekeken;

Als je exogeen (van buiten af) iets toevoegd aan een systeem wat nog niet ontwikkeld is (geld overigens ook voor een wel ontwikkeld systeem) stop het lichaam met de aanmaak. Daarnaast is het lichaam altijd op zoek naar een bepaalde stabiele basis waarde (homeostase). Als je dus het een verstoord, verstoor je dus het andere ook wat uiteindelijk bij een nog niet gerijpt systeem problemen kan geven op jonge of late leeftijd.

Het systeem is wel plastisch wat aangeeft dat het zich wel kan herstellen. De mate is erg afhankelijk van persoon tot persoon. Het is een beetje gokken met je gezonheid zou het zelf niet graag doen.
denk dat het hierbij altijd wel een beetje gokken met je gezondheid is / die extra prestaties of wat extra spiermassa je de sides waard zijn.

al ben ik van mening dat bij verantwoord gebruik de negatieve effecten te beperken zijn
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_122323191
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:03 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Heh; sure maar vroeg me meer af hoe het precies zat. :P

[..]

denk dat het hierbij altijd wel een beetje gokken met je gezondheid is / die extra prestaties of wat extra spiermassa je de sides waard zijn.

al ben ik van mening dat bij verantwoord gebruik de negatieve effecten te beperken zijn
Mee eens. De vraag is of de gemiddelde rokende 4 dagen in de week achterover zuipende student niet net zo ongezond dan wel niet ongezonder is dan een goed ingelezen wel voorgelichte verantwoorde gebruiker. Aan de andere kant this could be a case of cognitieve dissonantie
pi_122323198
http://sports.yahoo.com/v(...)ger_InDepth/30851508

Tyler Hamilton heeft gewoon de littekens op zn armen staan van de vele naalden.

Wat een zooitje junks is het eigenlijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')