SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt wel een eeuwigheid geleden.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die laatste.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die is echt geniaalquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
OMG jeugdsentimentquote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik wou dat we hier een groter bad hadden, en een warme badkamer....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik hou nog veel meer van foute kleding! Heb mn outfit voor feestje binnenkort al klaarmoet alleen nog opzichtige beenwarmers hebben!
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik wil sowieso een bad. Lekker spelen met schuim.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef fietsie het volgende:
Ik wou dat we hier een groter bad hadden, en een warme badkamer....
ik wilde dat ik uberhaupt een bad hadquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef fietsie het volgende:
Ik wou dat we hier een groter bad hadden, en een warme badkamer....
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ja, dat waren nog eens tijdenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wilde dat ik uberhaupt een bad hadI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik wil een 1,5 of 2persoonsbad....quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil sowieso een bad. Lekker spelen met schuim.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Same herequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wilde dat ik uberhaupt een bad hadzaterdag in een hotel in bad gelegen heerlijk
14 SHADES OF GREY
ik zal ze voortaan wel in een spoiler doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik wil dat ook, Als ik later groot benquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wil een 1,5 of 2persoonsbad....
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zal ze voortaan wel in een spoiler doen
dan moet ik steeds spoilers openen, weet je hoe snel mn mouse-pad dan slijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: