quote:Sven van Beek debuteert woensdagavond in de bekerwedstrijd tegen PSV bij Feyenoord in de basis. De 18-jarige verdediger, die dinsdag zijn eerste profcontract ondertekende in De Kuip, vervangt de zieke rechtsback Daryl Janmaat.
Heeft gister uitstekende gespeeld! heeft laten zien te kunnen verdedigen.quote:Sven van Beek (28 juli 1994) is een Nederlands betaald voetballer die bij voorkeur als centrale verdediger speelt. In januari 2013 heeft hij een contract tot medio 2014 getekend als profvoetballer.
[bewerken]
Clubvoetbal
[bewerken]
Feyenoord
in het seizoen 2012-2013 mocht hij onder Ronald Koeman voor het eerst meetrainen met de selectie. In het oefenduel tegen AGOVV speelde hij voor het eerste mee. In de bekerwedstrijd tegen PSV maakt hij zijn debuut in een officiële wedstrijd, hij verving de zieke Darryl Janmaat in de ba
Zijn overschatting ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:23 schreef Buitendam het volgende:
Zijn broek op de foto is 38 maten te groot.
Nu voel he dat he oud begint te worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:53 schreef Evertjan het volgende:
hoe kan iemand uit 1994 al profvoetballer zijn die is 11 jaar ofzo???
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:10 schreef Syntix het volgende:
Sowieso zijn kakkerlakken nooit beter dan Godenzonen.
1/2 gek,dat die een eigen topic krijgt.quote:
Was mooi om te zien ja.. een zeldzaamheid om een speler nog oprecht blij een doelpunt te zien vieren zonder vooraf bedachte dansjes of acts. Als hij nou een matje laat groeien en zijn baard laat staan, wordt hij de nieuwe John de Wolfquote:Op maandag 3 november 2014 05:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echte Feyenoordert dit.Dat juichen.
Doe normaal manquote:Op maandag 3 november 2014 11:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
1/2 gek,dat die een eigen topic krijgt.Malloot met zijn vliegtuigje spelen omdat hij eens een doelpunt maakt. Jammer dat de scheids voor het vliegtuigje spelen dat zinspeelt op vlucht MH17 geen gele kaart gaf want dit was een provocatie. Anders wel dat karateschoppen? tegen de cornervlag de gek.
Ik vind dit wel een sterke complottheorie.quote:Op maandag 3 november 2014 11:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
1/2 gek,dat die een eigen topic krijgt.Malloot met zijn vliegtuigje spelen omdat hij eens een doelpunt maakt. Jammer dat de scheids voor het vliegtuigje spelen dat zinspeelt op vlucht MH17 geen gele kaart gaf want dit was een provocatie. Anders wel dat karateschoppen? tegen de cornervlag de gek.
9,5quote:Op maandag 3 november 2014 11:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mensen hun succes niet gunnen, zijn azijn zeikerds zoals jij Iwanus,quote:Op maandag 3 november 2014 11:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
het vliegtuigje en dan tegen een flag knallenquote:Op maandag 3 november 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een sterke complottheorie.
Haha. Mongooltje ben jij ook.quote:Op zondag 30 november 2014 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het vliegtuigje en dan tegen een flag knallen
911 iemand?
Juist omdat je niet serieus bent.quote:Op zondag 30 november 2014 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mongooltje nog wel, omdat? Je gaat toch niet menen dat ik serieus was? Ik mag hopen van niet.
hmmm ok man.. okquote:Op zondag 30 november 2014 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist omdat je niet serieus bent.
Maar misschien kunnen ze in Eindhoven wel lachen om die humorgradatie, dat kan
Nou, nou , of dat een fluit uitmaakt, zijn jonge mensen net als die gloeilampen van jou.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
Knap afgemaakt van Van Beek. Scorend vermogen heeft hij wel
mad?quote:Op zondag 7 december 2014 06:50 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nou, nou , of dat een fluit uitmaakt, zijn jonge mensen net als die gloeilampen van jou.
twitter:KuipTalk twitterde op maandag 19-01-2015 om 10:00:10Yesterday, 15 Premier League clubs sent scouts to De Kuip to, among others, watch Van Beek. (NOS) reageer retweet
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:43 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op maandag 19-01-2015 om 10:00:10Yesterday, 15 Premier League clubs sent scouts to De Kuip to, among others, watch Van Beek. (NOS) reageer retweet
dat ze lekker opzouten. Laat hem maar lekker nog 2 seizoenen hierna bij ons de ware nummer 3 zijnquote:Op maandag 19 januari 2015 14:43 schreef Sunri5e het volgende:
#extended (cavaliers)twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 16:22:401285 - Feyenoord's @svenvanbeek16 is the player with the most successful passes this Eredivisie season (1285 passes completed). Extended. reageer retweet
De nieuwe Ramos.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:43 schreef Sunri5e het volgende:
quote:'Van Geel onderhandelt met AS Monaco over Van Beek'
Sven van Beek heeft zondagmiddag wellicht zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld. De verdediger van de Rotterdammers staat in de belangstelling van AS Monaco.
Technisch directeur Martin van Geel, die vorige week gefotografeerd werd op Schiphol, zou afgelopen vrijdag onderhandeld hebben met de steenrijke club. Een akkoord is er echter tot op heden niet, zo meldt KuipTalk zojuist.
Van Beek kan door een schorsing donderdagavond niet meedoen in de competitiewedstrijd tegen sc Heerenveen in De Kuip.
Ondertussen wel jaquote:
hij is in elk geval op tijd voor de GP.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:02 schreef Sunri5e het volgende:
Van Beek naar Monaco. Onderhandelingen zijn in de afrondende fase...
Ook mooi dat ze altijd weten voor wie ze komen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:43 schreef Sunri5e het volgende:
In De Kuip was alleen weinig te zien. Misschien hebben ze interesse in Erwin Beltmanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:51 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ook mooi dat ze altijd weten voor wie ze komen.
Wellicht de spits van de tegenstander.
twitter:DutchGoalsAMore twitterde op zondag 14-02-2016 om 15:41:52⚽️ GOAL! Veldwijk 2-1. #peczwolle #pecfey #Veldwijk https://t.co/dhZThrUlJ1 reageer retweet
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:43 schreef Sunri5e het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:11 schreef FISCERAFCA het volgende:
Heeft potentie om goede verdediger te worden, laat nu zijn emotie te veel in het spel komen.
Keer 5 wedstrijden goed spelen, geen eigen goals. en dan een keer over NL elftal gaan nadenken.
Ik heb even een mooie samenvatting voor jullie gemaaktquote:
Arme, arme Syntix. Mijn post dateert van 24 januari, toen hij die geweldige pot speelde tegen AZ. Erg slim ben je ook niet, he? Houd het maar bij SKYBAZEN posts, daarmee maak je je al belachelijk genoeg.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb even een mooie samenvatting voor jullie gemaakt
Ah zielige Cavaliers. Reageer ajb serieus op mijn posts als ik daar om vraag.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Arme, arme Syntix. Mijn post dateert van 24 januari, toen hij die geweldige pot speelde tegen AZ. Erg slim ben je ook niet, he? Houd het maar bij SKYBAZEN posts, daarmee maak je je al belachelijk genoeg.
Bron: https://www.voetbalprimeu(...)als-de-ligt-nu-.htmlquote:Van Beek baalt: 'Een paar jaar terug zat ik in dezelfde positie als De Ligt nu'
Sven van Beek stond in januari 2016 op het punt om Feyenoord te verruilen voor AS Monaco. De uitwedstrijd tegen AZ zou zijn afscheidsduel worden, maar de transfer ketste af na een dramatische voetbalmiddag in Alkmaar.
De centrale verdediger kreeg alle hoeken van het AFAS Stadion te zien en moest toestaan dat directe tegenstander Vincent Janssen drie keer scoorde. "Uit tegen AZ hoefde ik niet te spelen van Feyenoord, maar ik wilde zelf. Op een goede manier weggaan, dat was het doel en ik voelde me goed", blikt hij ruim drie jaar na dato terug in gesprek met Voetbal International.
"Nu denk ik dat ik toen met extra bagage op mijn rug speelde. Onbewust was dat toch erin geslopen. Het werd een drama-middag en Monaco haakte af." De al bijna beklonken transfer ging toch niet door. "We waren er helemaal uit, het was nog een kwestie van tekenen."
Later kreeg Van Beek last van een slepende voetblessure, waardoor hij het volledige kampioensjaar van Feyenoord aan zich voorbij zag gaan. De verdediger uit Gouda vraagt zich af wat er zou zijn gebeurd als hij niet door het noodlot werd getroffen. "Als ik nu naar Matthijs de Ligt kijk… Een paar jaar geleden zat ik min of meer in zijn positie", vertelt hij. "Hij is verder natuurlijk, maar ik hing tegen Oranje aan en kon een mooie transfer maken naar AS Monaco."
Van Beek hoopt op termijn alsnog de stap naar het buitenland te zetten. "Engeland, Duitsland, Frankrijk; prachtige competities, maar Italië spreekt me heel erg aan. Ik snap De Ligt wel als-ie naar Juventus gaat, een geweldige club."
quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bron: https://www.voetbalprimeu(...)als-de-ligt-nu-.html
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |