Bang dat de draaikussens uitverkocht waren of had je gewoon haast? Zeker ook je ellebogen gebruikt?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij tegen de 6 euro aan, 5,95 of zo.
Yep, net zien liggen toen ik richting de draaikussens snelde.![]()
Nee, er kwam net een groep binnen, ik wilde snel bij de kassa zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bang dat de draaikussens uitverkocht waren of had je gewoon haast? Zeker ook je ellebogen gebruikt?
knutselverbodquote:Op maandag 4 februari 2013 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is er mis met de hobbylijm die ze bij action verkopen? lijmt als een tierelier.
welke mafkees wil die dingen nou met 3d blokjes in elkaar zetten?![]()
dan moet je gewoon een knutselverbod krijgen
Ohh dan! Thxxquote:Op maandag 4 februari 2013 14:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij tegen de 6 euro aan, 5,95 of zo.
Yep, net zien liggen toen ik richting de draaikussens snelde.![]()
Abs zijn altijd een dikke yes, Lut!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ohh dan! Thxx
Zal k er zelf ook eentje nemen?
Fles chloor kopen,verdunnen met water en de plek in sprayen...ben je voor 80 cent klaar,zelfde effect als antischimmelsprayquote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef triptruffel het volgende:
Hooi,
Iemand die me kan vertellen hoe veel zo'n fles antischimmelzooi kost?
Ik ben een arme student met een giga schimmelplek.
Kun je alleen uitmaken of je er eentje nodig hebtquote:Op maandag 4 februari 2013 22:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ohh dan! Thxx
Zal k er zelf ook eentje nemen?
Thx.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Fles chloor kopen,verdunnen met water en de plek in sprayen...ben je voor 80 cent klaar,zelfde effect als antischimmelspray
misschien een dikke trui eronder aan doen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:11 schreef Deezertje het volgende:
Meer mensen 'problemen' met de smartphone armband voor hardlopen?
Heb ik nou zulke dunne armpjes of wat? Moet hem heel eg strak trekken om hem niet te laten schuiven tijdens het rennen., maar dat lukt niet echt. Heb nu de band OVER de telefoonhoes heen, wat volgens mij niet de bedoeling is, maar anders kan ik hem niet meer dicht krijgen...
Vandaar dat ik ze nooit kan vindenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:25 schreef Bartjebart het volgende:
"nee meneer, de producten die op internet staan bij 100 nieuwste producten moeten allemaal nog in de winkel komen. Ze zijn dan onderweg. Natuurlijk hebben we die nog niet in de winkel"...
Eh...
Ik moet weer zo om je lachenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:18 schreef lady-wrb het volgende:
maar alsnog met een tas vol zooi het pand verlaten.
enne.... geen takkenweer hier hoor, stralend zonnetje (oke je waait uit je verschoning)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |