Je schrijft het weer zo leuk. Die tas vol, ondanks dat er weinig van je lijst lagquote:
4,95 of 5,95 (ik heb er speciaal op gelet, maar nu ben ik weer vergeten of het nu 4 of 5 euro zoveel was) ik zag er een bij de kringloop voor 10 (overigens ook nieuw) dus bij de action zit je beterquote:Op maandag 4 februari 2013 13:52 schreef Lutte het volgende:
Weet iemand hoeveel dat buikspierending kost?
als ik groot ben wil ik een boek schrijvenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je schrijft het weer zo leuk. Die tas vol, ondanks dat er weinig van je lijst lagEn uit je verschoning waaien
Ik ga hopelijk deze week ook weer op zoek naar de vogelhuisjes
Oh, ik ben benieuwd of het afbijtmiddel wat is!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien een dikke trui eronder aan doen?
ik heb vandaag een pot afbijt meegenomen van action. snel proberen of het beter is dan de afbijtmeuk die ik ondertussen al van diverse merken geprobeerd heb.
is het wat, dan is binnenkort in heel noord-holland geen afbijt meer te koop
Dan heb ik dikkere armen dan jij ja. De band komt amper halverwege bij mij...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:11 schreef Deezertje het volgende:
Meer mensen 'problemen' met de smartphone armband voor hardlopen?
Heb ik nou zulke dunne armpjes of wat? Moet hem heel eg strak trekken om hem niet te laten schuiven tijdens het rennen., maar dat lukt niet echt. Heb nu de band OVER de telefoonhoes heen, wat volgens mij niet de bedoeling is, maar anders kan ik hem niet meer dicht krijgen...
ik heb het van de week nog zien liggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Michelle1588 het volgende:
Ik heb echt spijt dat ik het leuke stofpakketje (katoen) niet heb gekocht en ook de roze of grijze action quilt (¤ 19.95), de witte/grijze letterbak en de witte letterbak in een hartvorm. Ik ben bang dat ik te lang heb gewacht.
Hier ligt alles nog, alleen de quilt ken ik niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Michelle1588 het volgende:
Ik heb echt spijt dat ik het leuke stofpakketje (katoen) niet heb gekocht en ook de roze of grijze action quilt (¤ 19.95), de witte/grijze letterbak en de witte letterbak in een hartvorm. Ik ben bang dat ik te lang heb gewacht.
Hier past 'ie ook prima, kan niet zeggen dat ik dikke armen heb, maar wel mannenarmen, geen dunne meisjesarmpjes natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 07:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan heb ik dikkere armen dan jij ja. De band komt amper halverwege bij mij...![]()
Misschien kan je dat hechtstukje losmaken met een scherp iets en zelf verplaatsen en opnieuw vastnaaien op een plek die je beter uitkomt (je mams/lieve buurvrouw ff lief aankijken of zo als je het niet zelf kan)? Of je koop een andere via internet. Die ene waar shockproof opstaat heb ik gehad en daarvan was de band voor mij echt te kort, op zijn maximaalst kon ik hem nog niet eens vastmaken of ik moest hem om mijn pols laten of zo...
Heb ik de afgelopen jaren wel zien liggen (van die kunststof bandjes) maar grote kans dat het iets is van het zomerseizoen en ze het nu nog niet hebben.....maar kijken kan altijd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:18 schreef Puala het volgende:
Hebben ze bij de action draad te koop waarmee je planten in de tuin tegen een stok aan kan binden? Dan zoek ik het zonder ijzerdraadje er in. Ik weet niet of ze dat verkopen en of het standaard in het assortiment zit.
2 setjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef lady-wrb het volgende:
8 vogelhuisjes in elkaar tot nu toe.
wat een gevangeniswerk zeg ik ben al uren bezig. en dat is voor kinderen?
het is wel een goed alternatief voor koekjes bakken
weet iemand of er meerdere setjes vogelhuisjes zijn?
die bij mij op de verpakking staan, zitten niet in het pakketje
en ik weet nog niet wat ik er mee ga doen
nog even doorplakken, dan zal ik mijn creaties spammen.
Als ik mocht kiezen zou ik liever willen dat je koekjes bakt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef lady-wrb het volgende:
8 vogelhuisjes in elkaar tot nu toe.
wat een gevangeniswerk zeg ik ben al uren bezig. en dat is voor kinderen?
het is wel een goed alternatief voor koekjes bakken
weet iemand of er meerdere setjes vogelhuisjes zijn?
die bij mij op de verpakking staan, zitten niet in het pakketje
en ik weet nog niet wat ik er mee ga doen
nog even doorplakken, dan zal ik mijn creaties spammen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Mirjam het volgende:
Mijn vogelhuisjes
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik geloof je meteen. Ennuuuh, had jij nou ook vogelhuisjesbouwpakketjes gekocht?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik bak ook veel koekjes, straks bak ik ook huisjes, als het tenminste in de Action hier komt
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Ennuuuh, had jij nou ook vogelhuisjesbouwpakketjes gekocht?
Ik wacht nog op de huisjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik bak ook veel koekjes, straks bak ik ook huisjes, als het tenminste in de Action hier komt
Eh ja, ik vatte je post anders op. Nu weet ik hoe ik hem moet opvatten. (teveel cakeboss gekeken denk ik)quote:
Nu krijg ik trek in taartquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Eh ja, ik vatte je post anders op. Nu weet ik hoe ik hem moet opvatten. (teveel cakeboss gekeken denk ik)
Oh ik begreep dat je huisjes gaat bakken als in gemberkoekhuisjesquote:
Die wil ik nog wel een keer makenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh ik begreep dat je huisjes gaat bakken als in gemberkoekhuisjes!
[ afbeelding ]
Zie daar, wederom een man die een vrouw niet direct begreep. Wedden dat de andere vrouwen hier Pis meteen begrepen hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan show je hem hier he. Laat het mij geen 2 keren moeten vragen (quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die wil ik nog wel een keer maken
Ja ik weet dat je jou niet moet laten wachtenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:47 schreef Kloonhommel het volgende:
En dan show je hem hier he. Laat het mij geen 2 keren moeten vragen ()
Nou ik was dus ook benieuwd omdat er uitsteekvormen bestaan om zoiets te maken en ik dacht even dat Action die verkocht...quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb net laatst wel een setje vormpjes gekocht bij Action, maar idd niet die. Al liggen er misschien meer variaties.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ik was dus ook benieuwd omdat er uitsteekvormen bestaan om zoiets te maken en ik dacht even dat Action die verkocht...
Ik heb vlak voor de kerst "rvs" uitsteekvormpjes gekocht. Ze roesten als een mallequote:Op woensdag 6 februari 2013 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb net laatst wel een setje vormpjes gekocht bij Action, maar idd niet die. Al liggen er misschien meer variaties.
Mijn tulbandvorm is ook een succes
Ja dat hier ook, ik dacht zelf dat ik ze niet uit moest laten lekken, maar gewoon afspoelen en drogen, maar ja...quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb vlak voor de kerst "rvs" uitsteekvormpjes gekocht. Ze roesten als een malle
Hier in het zuiden des lands liggen er nog genoeg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:28 schreef kvd het volgende:
Mede action bezoekers in Groningen, ik was vandaag op zoek naar dat vergiet waar eerder over werd gesproken, naar kon hem niet vinden. Was in lewenborg. Is die ergens anders wel?
Of heb ik heel verkeerd gekeken? Was op zoek naar een half plat vergiet die de helft van je pan tijdens het afgieten bedekt...
ik heb een bakverbodquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen zou ik liever willen dat je koekjes bakt.![]()
Kan je die vogelhuisjes niet uit elkaar halen om vervolgens weer in elkaar lijmen?![]()
jij hebt hele andere dan ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Mirjam het volgende:
Mijn vogelhuisjes
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
dat heb ik in december al gedaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb er een vorm voorquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dat heet afgiethulpquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:28 schreef kvd het volgende:
Mede action bezoekers in Groningen, ik was vandaag op zoek naar dat vergiet waar eerder over werd gesproken, naar kon hem niet vinden. Was in lewenborg. Is die ergens anders wel?
Of heb ik heel verkeerd gekeken? Was op zoek naar een half plat vergiet die de helft van je pan tijdens het afgieten bedekt...
6quote:
Is dat toevallig de 'rvs' schaal met aan de onderkant rubber? Die is bij mij na 1x uitwassen weggeroest.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je jou niet moet laten wachten![]()
-OT-
Ik ga binnenkort nog eens wat keukenspul bij Action kopen. Ik ben overigens zeer content met mijn nieuwe RVS schaal, het schept cakemix als een malle, hij staat stevig op het aanrecht en kost niks
Dit ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb vlak voor de kerst "rvs" uitsteekvormpjes gekocht. Ze roesten als een malle
tip: draai je pakket om en kijk naar de kleine tekst boven de streepjescode. Daar staat iets van vogelhuisjes 1, of vogelhuisjes 2. Zo kun je zien welke je nog mistquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij hebt hele andere dan ik
er is dus inderdaad meer dan 1 pakket!
hebben !
mijn pakketje is klaar en de foto's zijn gemaakt.
ik zal ze vanavond plaatsen
ze zijn echt heel anders dan de jouwe
yup. Ik vind het juist leuk dat ik wat dat betreft iets te kiezen hebquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:18 schreef lady-wrb het volgende:
maar medevogelhuisjesmakers: hielden jullie ook zoveel onderdelen over? ik vond het niet mooi om de dingetjes helemaal vol te plakken, dus ik heb nog vanalles aan onderdelen over.
de kracht van de actionquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:22 schreef Qwea het volgende:
Ik ging voor 1 zak waxine lichtjes
1 zak waxine lichtjes
1 keukenpapier
2 xxl wipes
1 zak geur waxine lichtjes
1 pak koekjes
1 waxine lichtjes houder
En toen moest ik mezelf die winkel uitslepen want ik had ook nog boxers en paas spullen willen halen
godsamme afzettersquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik zag vandaag een webwinkel die de vogelhuisje vellen verkoopt. Gewoon per vel, 2 huisjes dus voor 1,25
Dat valt dan toch nog best meequote:Op woensdag 6 februari 2013 17:22 schreef Qwea het volgende:
Ik ging voor 1 zak waxine lichtjes
1 zak waxine lichtjes
1 keukenpapier
2 xxl wipes
1 zak geur waxine lichtjes
1 pak koekjes
1 waxine lichtjes houder
En toen moest ik mezelf die winkel uitslepen want ik had ook nog boxers en paas spullen willen halen
Ik ben al aan het zoekenquote:
Niet als je echt maar voor 1 ding wilde gaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat valt dan toch nog best mee![]()
volgens mij alleen van die plastic gevallen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:40 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand enig idee of ze nog hoekrekjes voor in de douche verkopen? En dan zoek ik een rekje wat met schroeven vastgezet moet worden, en niet met zuignappen, want dat flikkert al meteen van de muur bij mij
Die plastic rekjes had ik idd al gezien. Xenos was mijn volgende gok geweest, maar daar zijn ze 2x zo duur als bij de Actionquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij alleen van die plastic gevallen.
xenos al geprobeerd?
Anders zo'n rekje met dubbelzijdig tape (wat je makkelijk kunt verwijderen, kun je ook los kopen) vastzetten, die van mij zit al al bijna 20 jaar zo vast en is, zo te zien nog niet van plan om er weer af te vallen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:40 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand enig idee of ze nog hoekrekjes voor in de douche verkopen? En dan zoek ik een rekje wat met schroeven vastgezet moet worden, en niet met zuignappen, want dat flikkert al meteen van de muur bij mij
Wat is het nut van die huisjes, ze zien er leuk uit hoor daar niet van, maar wat moet je met zoveel van die dingen??quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:13 schreef lady-wrb het volgende:
oké hier zijn dan mijn vogelhuisjes
ik heb net de lijmresten van mijn handen gepulkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
morgen op zoek naar het andere setje
wat het nut is? ik ben een dag aangenaam bezig geweest voor maar 99 cent.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Wat is het nut van die huisjes, ze zien er leuk uit hoor daar niet van, maar wat moet je met zoveel van die dingen??
Oh oke, ik dacht dat je er nog iets mee moest ofzo, maar het is allen het in elkaar zetten....quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat het nut is? ik ben een dag aangenaam bezig geweest voor maar 99 cent.
wanneer red je dat nog tegenwoordig in een tijd dat alles bergen geld kost?
lees nog even terug ik heb net geëditquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:18 schreef soapie het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht dat je er nog iets mee moest ofzo, maar het is allen het in elkaar zetten....
Leuk idee!!!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lees nog even terug ik heb net geëdit
Ik heb zo'n 'rvs' rekje gehad met schroeven, ging snel roesten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:40 schreef ChatGirl het volgende:
Ja, die! Ik gebruik hem om de dag. Nog helemaal goed en spik en span. Heb ik een toevalstreffer of jij misschien net een slechte?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:19 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Is dat toevallig de 'rvs' schaal met aan de onderkant rubber? Die is bij mij na 1x uitwassen weggeroest.
Ik had er hier voor de grap 2 'opgehangen', omdat we nog niks in onze nieuwe badkamer wilden boren. Het hangt nog steeds, liters flessenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:40 schreef ChatGirl het volgende:
schattig@!quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:13 schreef lady-wrb het volgende:
oké hier zijn dan mijn vogelhuisjes
ik heb net de lijmresten van mijn handen gepulkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
morgen op zoek naar het andere setje
ff wachten die Ziki hipsters zijn volgende week in de aanbieding..quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:22 schreef Qwea het volgende:
...
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik hem in de vaatwasser had gedaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, die! Ik gebruik hem om de dag. Nog helemaal goed en spik en span. Heb ik een toevalstreffer of jij misschien net een slechte?
haha nee, dit is action kwaliteit he?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:50 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik hem in de vaatwasser had gedaan.
Weet niet of dat mocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |